به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 51
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 93 [ 19:07]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    88
    سطح
    1
    Points: 88, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    وای..ممنونم khaleghezey ...!الان رفتم راجبش خوندم...آره منم انگاری رفتار منفعلانه دارم...ولی اصلا نمیشناختمش...فکر میکردم دارم گذشت میکنم..!!!!
    ولی خب حس کرده بودم رویه ام رو باید عوض میکردم و همین گذشتای من و در آخر منفجر شدن کارو آخر خراب کرده بود..!!
    دوسش داشتم..ولی همیشه واسه اجتناب از بحث سعی میکردم به راهش باشم ولی این مشاله هم آخر باعث منفجر شدن خودم میشد هم اونو پررو میکرد..

    ولی واقعا ممنونم..جدی خیلی دارین کمکم میکنین..!!!!!
    من اصلا نمیدونستم اینجوریم..وا..!
    ولی حس میکردم یکم تقصیر خودمم هستاااا..

    خودمم باید مشاوره شم انگاری..
    ولی حتما مطالعه میکنم نمیذارم اینجوری ادامه پیدا کنه..!

  2. 3 کاربر از پست مفید keysun تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 20 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 19 اسفند 92), آویژه (دوشنبه 19 اسفند 92)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 93 [ 19:07]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    88
    سطح
    1
    Points: 88, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دیروز تولدم بود....
    سر یه موضوع بیخود که زنگ زدن مریم دوستم واسه تبریک تولد بود
    گند زد به روزه تولدم...

    دوباره فحش داد...زد...
    با اینکه قسم خورده بود...
    و...
    روز تولدم بود...!!!!!


    منم دیگه کامل قرار مدارارو بهم زدم....!!!!!!!!!!!!!هیچ امیدی واسه بهتر شدنش نبود....



    احساس میکنم منطقا کار درستی کردم.....

    ولی خیلی داغونم......
    خیلی.......


  4. 3 کاربر از پست مفید keysun تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (سه شنبه 27 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 27 اسفند 92), پونه (سه شنبه 27 اسفند 92)

  5. #43
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    داغون شدین چونانتظار همچین کاری را نداشته اید از ایشون.ولی بازم خدا را شکر کنید که همین الان متوجه شدید در دوران نامزدی الان یا این مشکل را حل میکنید یا تمومش می کنید.

    بنظر من بهتره یا برین مشاور بیرون.
    یا قبلا هم گفتم عضویت انجمن آزاد حتی شده یکماهه بگیرید زیر نظر مشاورای عزیز سایت باشید.خیلی داری ساده میگیری این مشکل نامزدتن رو.خواهشا حواست روب یشتر جمع کن سرسری از کنارش رد نشید اینا همه یه نشانه هستش که نشون میده ایشون مشکل دارند و شکاک هستند و از این موضوه نه تنها خودشان رنج یمبرند بلکه باعث آسیب رساندن به شما هم میشوند خواهشا پیگیری کنید این مشکل را
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  6. کاربر روبرو از پست مفید khaleghezey تشکرکرده است .

    1234567 (سه شنبه 27 اسفند 92)

  7. #44
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام خواهر خوبم

    راستش من تمام پست ها رانخوندم.ببخشید اگه نظرم تکراریه.


    متوجه شدم که شما هنوز محرم نیستین.


    پس این نامزدی شما فقط برای شناخت بوده.و شما هم ایشون را شناختین.دیگه چرا به ادامه این رابطه اصرار دارید.اگر با این شناخت ازدواج کردین و بعد مشکلات زندگی به شما روی آورد؛دیگه نمی تونید هیچ کسی را جز خودتون ملامت کنید.دیگه نمی تونید بگید خدایا چرا به من راه درست را نشون ندادی!خدایا چرا من؟ خدا بهت می گه همه چیز مثل روز مشخص بود.خودت این طور انتخاب کردی!

    اون وقت خودت را چه طور خواهی بخشید؟


    ببین خواهر خوبم به این جمله دقت کن:

    نجواهاییکه قبل از عقد می شنوی؛بعد از ازدواج به فریاد تبدیل می شه!!!

    من که نجوایی نمی بینم.همه نشانه ها دارن فریاد می زنند.

    نذار این آقا از احساساتت سوءاستفاده کنه.

    نذار احساسات بر عقلت غلبه کنه!

    زندگی خاله بازی نیست که بگی شخصیت 27 ساله یکی در عرض یکی دو سال تغییر کنه.

    تصور کن شما که الان از این موضوعات می رنجی ؛قطعا بعد از چند ماه که احساساتت خوابید و با واقعیت زندگی مواجه شدی؛چه احساسی خواهی داشت؟
    به نظر من تا ارتباط عاطفیتون بیشتر نشده کات کن.
    شوخی نیست!یک عمر زندگیه! اونایی که الان این قدر مشکل دارن و می خوان طلاق بگیرن هیچ کدوم نمی خواستن که زندگیشون این شکلی بشه!!!

    مطمئن باش بعد از ازدواج وقتی احساساتت خوابید این عشقت تبدیل به نفرت می شه.


    الان رابطه را کات کن.الان کات کنی بهتر از فرداست.مدتی از این ضربه عاطفی رنج خواهی کشید.ولی این رنج موقت خیلی بهتر از رنج دائمی است.و امید هست که بعد از مدتی حالت بهتر بشه.ولی بعد از شکست در ازدواجت چقدر بیشتر طول خواهد کشید....


    یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایانه!!!


    به نظر من هم مشاوره ازدواج برو ولی در جهت بهتر و زود تر فراموش کردن این آقا!

    مطمئنم تو لیاقت یک همسر بهتر را داری!

    اصلا دلت برای این آقا نسوزه!

    آدم تو تصمیم به این مهمی که نباید دلسوزی کنه!!!

    تو همین سایت من چقدر تاپیک خوندم که سر دلسوزی ازدواج کردند و بعد پشیمان شدن!!!

    پشیمانی بعد عقد خیلی آسیب زاست!

    مواظب خودت باش


    - - - Updated - - -

    خواهر خوبم یک توصیه دیگه:




    عاقلانه انتخاب کن؛ عاشقانه زندگی کن!




    اگر غیر از این باشه؛یعنی عاشقانه انتخاب کنی و بعد بخواهی بعد ازدواج عاقلانه زندگی کنی؛چیزی جز پشیمانی درک نخواهی کرد.




    کسانی که ازدواج بر اساس دوست پسری و دختری و عواطف را انتخاب می کنند دارن رویه زیر را پیش می گیرن:

    عاشقانه انتخاب می کنند و بعد می خواهند عاقلانه زندگی کنند.که با واقعیت های زندگی جور در نمیاد
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : چهارشنبه 28 اسفند 92 در ساعت 01:44

  8. 6 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    1234567 (چهارشنبه 28 اسفند 92), asemaneabi222 (پنجشنبه 29 اسفند 92), eimanpaladin (چهارشنبه 28 اسفند 92), khaleghezey (پنجشنبه 29 اسفند 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 28 اسفند 92), پونه (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  9. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 93 [ 19:07]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    88
    سطح
    1
    Points: 88, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی...آره حق با شماست.....فقط خوب خیلی سختم شده...امیدوارم واقعا تموم شه فقط..برام دعا کنید.

    - - - Updated - - -

    مرسی...آره حق با شماست.....فقط خوب خیلی سختم شده...امیدوارم واقعا تموم شه فقط..برام دعا کنید.

  10. کاربر روبرو از پست مفید keysun تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 29 اسفند 92)

  11. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 96 [ 13:33]
    تاریخ عضویت
    1392-5-22
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    4,107
    سطح
    40
    Points: 4,107, Level: 40
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    157

    تشکرشده 216 در 94 پست

    Rep Power
    28
    Array
    دوست عزیز دست بزن داشتن مشکلی نیست که بشه راحت ازش گذشت کرد . انقدر مهم است که جز معدود شرایطی است که در قانون زن در آن از حق طلاق برخوردار است . یا باید مشکل حل بشه که بعیده کسی که عادت به این کار داره رو بشه عوض کرد نمونش تو جامعه ما فراوونه . یا اینکه الان تا دیر نشده جدا شوید و نذارید زمانی برسد که افسوس بخورید . بالاخره هدف اصلی دوران دوستی و نامزدی چیست؟ مگر غیر از این است که دو طرف شناخت نسبی از هم پیدا کنند ؟ خب شما این شناخت رو پیدا کردید حالا وقت این است که تصمیم اصلی را بگیرید .

    ضمنا این مشکل ربطی به دوست بودن و این حرفا نداره ممکن بود این آقا به خواستگاری شما بیایند و ظاهرا هم که همه چیز خوب است ناگهان بعد از عقد متوجه این عادتهای زشت شوید آن وقت چه کاری از دست شما بر می آمد ؟ بهتراست با واقعیات جامعه کنار بیایم دوست داشته باشیم یا نه امروزه بیشتر ازدواجها بر پایه آشنایی دو طرف قبل از ازدواج صورت میگیرد مشاوره محترم جای اینکه این رابطه ها را سرزنش کند باید فرد را راهنمایی کند تا از دوستی صدمه نبیند و بتواند تصمیم درست را در این شرایط بگیرد چه بسیار کسانی هستند که سنتی ازدواج می کنند و بعد از ازدواج تازه می فهمند چه کلاهی سرشان رفته است ( نمونش تو این سایت فراوان است ) و برعکس آدمهای زیادی از جمله خود من و بسیاری از اطرافیانم ازدواج بر مبنای دوستی داشته اند الان خوش بخت هستند . پس یک نسخه را برای همه نپیچیم.
    ویرایش توسط Aras : چهارشنبه 28 اسفند 92 در ساعت 11:02

  12. 2 کاربر از پست مفید Aras تشکرکرده اند .

    1234567 (چهارشنبه 28 اسفند 92), پونه (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  13. #47
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    بهتراست با واقعیات جامعه کنار بیایم دوست داشته باشیم یا نه امروزه بیشتر ازدواجها بر پایه آشنایی دو طرف قبل از ازدواج صورت میگیرد
    شناختی که از این راه به دست میاد چون توام با وابستگیه،به جای اینکه

    در تصمیم گیریمون نقش داشته باشه،با توجیهات یا وعده و وعید سعی در نادیده گرفتن

    مشکلات احتمالی می کنیم.دختر فامیلمون نمونه همین روابطه با اینکه می دونست

    پسر چه مشکلاتی داره،ولی به خاطر وابستگی همون اول جدا نشد،عروسی کرد الآن

    طلاق گرفته.

    چه بسیار کسانی هستند که سنتی ازدواج می کنند و بعد از ازدواج تازه می فهمند چه کلاهی سرشان رفته است ( نمونش تو این سایت فراوان است ) و برعکس آدمهای زیادی از جمله خود من و بسیاری از اطرافیانم ازدواج بر مبنای دوستی داشته اند الان خوش بخت هستند .
    کلاهی که بر سر آنها رفته ربطی به نوع ازدواج نداره،تقصیر خودشون بوده که به نجواها توجه

    نکردن نشونه ها رو نادیده گرفتن.بعدشم نمی شه با استثناعات جای درست و نادرست عوض بشه.


  14. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (پنجشنبه 29 اسفند 92), khaleghezey (پنجشنبه 29 اسفند 92), مدیرهمدردی (چهارشنبه 28 اسفند 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  15. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 اردیبهشت 93 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    852
    سطح
    15
    Points: 852, Level: 15
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registeredTagger Second Class
    تشکرها
    6

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم نوشته هاتو خوندم . تو و نامزدت دقیقا برعکس من و شوهرم هستید . من دقیقا حال شوهرتو میفهمم . اون نمیخواد تورو اذیت کنه و با تمام وجود ناراحته اما دست خودش نیست . قبلا شوهرت با کسی نبوده؟ احتمالا یه خاطره یا تجربه ی بد تو زندگیش داشته که بهت مشکوکه . من خودم امون شوهر بیچارمو بریدم. همش بهش شک دارم با اینکه اونم هیچ کاری نمیکنه اما من دست خودم نیست و خیلی خیلی عذاب میکشم. ببین هیچوقت باهاش لجبازی نکن چون بدتر میشه . تنها فرق من با نامزدت اینه که من چون دخترم دیگه دست بزن ندارم البته بگما بعضی وقتا یه برخورد فیزیکی کوچیکم باهاش میکنم . اونم مثل تو خونسرد و آرومه . اما پا رو نقطه ضعفش نذار . مثلا خیلی اشتباه کردی بهش نگفتی میری آرایشگاه شکشو بیشتر کردی ... تو همش باید در حال آرامش دادن بهش باشی و اطمینان دادن که فقط مال اونی . فقط به نامزدت توجه کن . میدونم شک یه بیماریه اما من خودم به خاطر گذشتم اینطوری شدم و خیلی ناراحتم اما خوب ضوهرم هر وقت سعی میکنه بهو خیلی اهمیت بده یا گوشیشو دستش نمیگیره و کلا حواسش فقط به منه شکه من خیلی کمتر میشه . باهاش مدارا کن . راستی باید بره پیش روانپزشک روانشناس کاری نمیتونه بکنه . راستی ازش حتما بپرس که تو گذشتش چیزی بوده یا نه و مطمعنش کن تو مال اونی و بس.

  16. کاربر روبرو از پست مفید گلبرگ123 تشکرکرده است .

    1234567 (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  17. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 96 [ 13:33]
    تاریخ عضویت
    1392-5-22
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    4,107
    سطح
    40
    Points: 4,107, Level: 40
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    157

    تشکرشده 216 در 94 پست

    Rep Power
    28
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    شناختی که از این راه به دست میاد چون توام با وابستگیه،به جای اینکه

    در تصمیم گیریمون نقش داشته باشه،با توجیهات یا وعده و وعید سعی در نادیده گرفتن

    مشکلات احتمالی می کنیم.دختر فامیلمون نمونه همین روابطه با اینکه می دونست

    پسر چه مشکلاتی داره،ولی به خاطر وابستگی همون اول جدا نشد،عروسی کرد الآن

    طلاق گرفته.



    کلاهی که بر سر آنها رفته ربطی به نوع ازدواج نداره،تقصیر خودشون بوده که به نجواها توجه

    نکردن نشونه ها رو نادیده گرفتن.بعدشم نمی شه با استثناعات جای درست و نادرست عوض بشه.
    دقیقا من هم قبول دارم که با استثنائات جای درست و نادرست عوض نمیشه درست مثل همین مثالی که شما زدید.

    مشکلاتی هم که در ازدواجهای دوستی صورت میگیرد به دلیل اشتباهات خود افراد بوده که نتونستند عقل رو در

    نظر بگیرند و ربطی به نوع ازدواج نداره . باید مشاوره در این جهت صورت بگیرد نه در جهت تقبیح دوستی

    قبل از ازدواج . ضمنا در ازدواج های سنتی اغلب مشکلات به دلیل عدم شناخت کافی دو طرف و عدم علاقه کافی بین زوج

    هست . ازدواج های قدیمی که در ظاهر پایدارند اما زندگی خالی از عشق و علاقه می باشد موید این مطلب هست .

    اما در کل به نظر من اصلا نوع ازدواج مطرح نیست و همه چیز بستگی به خود طرفین دارد در هر دو نوع

    احتمال خطا و اشتباه وجود دارد.
    ویرایش توسط Aras : چهارشنبه 28 اسفند 92 در ساعت 14:58

  18. کاربر روبرو از پست مفید Aras تشکرکرده است .

    1234567 (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  19. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 مرداد 93 [ 17:37]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    351
    سطح
    7
    Points: 351, Level: 7
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    21

    تشکرشده 52 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام اینکه ازدواج سنتی باشه یا با دوستی بستگی به فرهنگ خانواده ها داره --- بخاطر اینکه میگن کبوتر با کبوتر باز با باز
    شما که سطح خانوادگی نامزدتون پایینتر بود نباید اصلا سمت این ازدواج میرفتید --- در ضمن برای اون بحث درمان این گونه مشکلات که نامزدتون داشتند
    باید بگم قابل درمانه ( البته بگم اگر خود شخص بخواد ) -- شما اذیت میشید و خیلی خوب شده که الان به این نتیجه که نمیتونید با یه همچین شخصیتی باشید
    درمورد شما هم اینکه گفته نمیزنم و دوباره زده و حرف نا بجا زده کارتون درست بوده -
    توکل بر خدا --- همه چیز بستگی به خودتون داره


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.