دوست عزیز چرادور برداشتی؟
رک بهت بگم شما که نه الان نه اون زمان که اون کار انجام شده نسبتی با این خانم نداشتی پس به شما فک نکنم مربوط بشه
در ثانی ی طوری میگی انگار چیشده ...درسته کار اون فرد بسیار زشت و خودش ادم عوضی هست ولی دلیلی نیس اینقد بزرگش کنی
شما قدر این خانم رو بدون چون خیلی خوب و پاکه و باهاش ازدواج کن
با باجناقتم خیلی معمولی رفتار کن و بهش سعی کن نزدیک نشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)