من راهنمایی های دوستان رو همه اش رو نخوندم ولی خودم رو جای شما گذاشتم و فکر کردم در این موقعیت چی کار می کردم. اگر حرفم کارشناسانه نیست دوستان کارشناس ببخشند. اگر من بودم با یک نامه یا یک مسج می گفتم بهش که:من کاملاً در جریان هستم چه غلطی با نامزد من کردی. از همین الان بدون که آدم پستی هستی و در آینده قصد ندارم باهات صمیمی بشم. فقط به حکم فامیل بودن ممکنه با هم روبرو بشیم که بیشتر از یک سلام و علیک صوری حرفی باهات ندارم. اما خواستم بدونی اگر در قبال همسر من دست از پا خطا کنی یا حتی بفهمم نگاه کثیف بهش کردی قسم می خورم که می کشونمت یه جا سرتو می برم میندازم جلوی سگ. من نمی خوام برای زندگی خودم و همسرم مشکلی ایجاد بشه. بهت اخطار می کنم خیلی حواست به رفتارت باشه در آینده. من الان کاری به کارت ندارم اما اگر دست از پا خطا کنی همون کاری رو که گفتم انجام می دم. حالا خود دانی می خوای جدی بگیر یا نه. والسلام.








علاقه مندی ها (Bookmarks)