به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 60

Threaded View

  1. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahrear نمایش پست ها
    با توجه به اینکه توی این سایت حق تکلم منو تحریم کرده اند.تا اینکه میام یه حرف میزنم فرشته نامهربان تاپیکمونو میبنده .لطفا هر نظری داشتین راحت بیان کنید ولی من جواب نخواهم داد.وقتی که حقیقت اینقد تلخ هست بمزاج بعضی ها اینقد ازاردهنده هست بهتره که حرف نزنیم.چندین بارازمدیریت حذف مطالبمو خواسته ام ولی خب حذف نکرده اند.ودرضمن خانوما ی محترم !!مابرای رفع مشکل اینجا اومدیم نه اینکه همگی تحقیرمون کنید که طرز فکرتون اینگونه وانچنان اشتباه هست خب همه مثل شماها نمیشه که مثل طرز افکارتون بنفع خود همه چی را رنگ ولعاب بدید.من از نسل ادمهای باستانی هستم که حرفشون ازسند این زمونه معتبر بود.از اونهاییکه که به سنگ یه مسجد قسم میخوردند ازاناییکه تا پاک نبودند نام امام بزبان هم نمی اوردند من ازاونها هستم قدیمی هستم نه ازانانیکه فرش مسجدو میدزدند ودرب الومینیومی دستشویی های حسینیه هارا میدزدند وبخیال خودشون روشنفکر و تسلیم اسلام افراطی نشده اند درحالیکه سخت در اشتباهند.پس جاهلیت این عصر از جاهلیت عرب های قدیم کمتر نیست.اونها نااگاهانه مرتکب تخلف بودند ولی الان طرف بابصیرت کافی واگاهی کامل مشتاقانه به عملهای زشت دست میدهند.ودرضمن مریم مقدس را با تنگ پوشان پارتی مقایسه نکنید افکار زنهای این عصر جدید بد جوری مریض شده است .مریم مقدس کجا؟ودخترای ایرانی کجا؟؟درخارج دخترا درمقابل ممانعت حجاب مقاومت میکنندوبا حجاب بمدرسه میروند متاسفانه اینهمه روحانیون ارشادگر وگشت ارشاد وتبلیغات اسلامی هنوز موفق بچادری کردن همه دخترای ایرانی نشده .دراروپابااون همه محیط بد اموزارزوی حجاب می کنند ودر ایران ما همه ارزوی بد حجابی میکنند .پس این کجا وان کجا؟!!تفاوت مابین 100 مثبت و100 منفی!!!
    @@@@@@@@@@
    خدا نکنه!!من مبلغه اون دینی باشم که شما تفسیر می کنید !!کجای اسلام واژه (دوست پسر اومده)؟؟؟
    درایران ما مث یه دوران سربازی میباشه وهردختری باید این مرحله را سپری کنه!!
    من مخلص اسلام پاک وبی ریا ی خودم هستم وکاری به کارکسی ندارم.ومثل قدیمان خدارا خالصانه میپرستم ویادم نمی اید جز شکر ازدرگه وی چیزی خواسته باشم!!
    مثل بعضی ها نیستم که سر نماز دعا کنم((خدایا درفلان قرعه کشی برنده بشم؟؟؟خدایا به وصلت xبرسم؟خدایا چنان کن وفلانی را اینگونه خوشبخت واون یکی را بدبخت کن)..شما منو بی دین وکافر هم تصورکرده باشید خیالی نیست!!
    با عرض پوزش از همه دوستان که ممکنه دیگه به اینجا سر نزنم وجوابهاتونو ندم.امیدوارم ناراحت نباشید.بااینکه تابحال خیلی ها ازم ازرده خاطر شدند ازهمه انها حلالیت میطلبم .خب من اینگونه هستم وگرنه قصد بدی نداشته وندارم.وخودمم هم گزینه (بیسواد)را انتخاب کردم وامیدوارم همه خوش باشند.
    خاطره نامهربانی فرشته مهربان هم در صفحات اوراق خاطرات مان درج شد.
    سلام آقای شهریار گرامی

    پاسخ من به شما در این تاپیک مقابل سوالتان در تاپیک ازاین 5گزینه کدام برای ازدواج خوبه؟؟

    پست 19 بود.

    که این طور گفته بودین:

    خداوند کریم ازهمه ما دانا وتواناست!!پس درین شکی نیست!درسته؟قبول دارید؟
    چطور ازمیان اینهم زنان یک دانه شون برای نبوت وامامت انتخاب نشدند؟
    پس زنان لیاقت چنان جایگاهی را ندارند اگه یکی از پیامبران ما زن بود من باورکنین همه عقایمو عوض میکردم!!


    من هم جواب این سوالتون را دادم.اما گویا سوء تفاهم پیش آمده که من با دوست پسری و... موافقم.

    نمی دونم چرا وقتی کسی از شما انتقاد می کند؛تمام حرف های خودتان را که ربطی ندارد به آن انتقاد مربوط می کنید.


    من و نه هیچ دوست دیگری در این تالار که واقعا از این سایت بهره مند شده باشه و تجربه های افراد را درک کرده باشد؛هیچ وقت موافق بی بند و باری و دوست پسری و دوست دختری نبوده و نیستیم.


    من خودم بسیار شخص مذهبی هستم.محجبه هم هستم.حجابم هم چادر است.(هرچند که حجاب را مساوی چادر نمی دانم و پوشش متینی که همان حرف خدا را مبنی بر پوشاندن زینتهای زن است را قبول دارم)


    اما به شما یک انتقاد کردم و سریع جبهه گرفتین و گفتین که : خدا نکنه!!من مبلغه اون دینی باشم که شما تفسیر می کنید !!کجای اسلام واژه (دوست پسر اومده)؟؟؟
    درایران ما مث یه دوران سربازی میباشه وهردختری باید این مرحله را سپری کنه!!


    من کجای حرفم گفتم دوست پسر!!!؟؟؟؟

    آیا این درسته که به جای تامل وقتی من دارم دوستانه نظرم را بیان می کنم؛شما این قدر سریع پیش داوری کنید و بگید عقاید من فلان است و بهمان...و چیزهای نامربوط را به شخص انتقاد کننده نسبت دهید؟ آیا این کار مغلطه کردن نیست؟

    آیا در دین شما تهمت و قضاوت اشتباه گناه نیست؟

    آیا در دین شما مشورت پیشنهاد نشده؟امر به معروف و نهی از منکر با مهربانی پیشنهاد نشده؟


    البته من چیزی از شما به دل نمی گیرم.می دانم که شما دلتون پاکه و نیت بدی ندارید.فقط خیلی رگباری جبهه می گیرید.


    اتفاقا شخصیت شما در این تالار شخصیت جالبی برای من بود.و خواندن نوشته هایتان حس صداقت ؛ یک رویی و خوش قلبی را به من منتقل می کرد.و لبخند را بر لب می نشاند.

    اگر هم انتقادی به شما کردم دلیلش این بود که یک دوست وقتی عیب یک دوست را می بیند باید به او بگوید.

    من هم فقط نظرم را به شما گفتم و نظرم هم کاملا دلسوزانه بود وگرنه اگر برایم مهم نبودید؛هیچ دلیلی بر بحث با شما ؛نمی دیدم و وقتی برای شما نمی گذاشتم.


    برای شما آرزوی خوشبختی می کنم.

    و امیدوارم سال خیلی خوب و پربرکتی داشته باشید!

    و همسر مناسبی را در این سال انتخاب کنید.

    از این تالار هم قهر نکنید!!! گهگاهی بیایید و به ما سر بزنید.
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : دوشنبه 26 اسفند 92 در ساعت 23:44

  2. 5 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    1234567 (سه شنبه 27 اسفند 92), sara 65 (سه شنبه 27 اسفند 92), tati (سه شنبه 27 اسفند 92), toojih (سه شنبه 27 اسفند 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 27 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حسادت داره منو میسوزونه
    توسط nokte در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 20:51

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.