به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 60

Threaded View

  1. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با توجه به اینکه توی این سایت حق تکلم منو تحریم کرده اند.تا اینکه میام یه حرف میزنم فرشته نامهربان تاپیکمونو میبنده .لطفا هر نظری داشتین راحت بیان کنید ولی من جواب نخواهم داد.وقتی که حقیقت اینقد تلخ هست بمزاج بعضی ها اینقد ازاردهنده هست بهتره که حرف نزنیم.چندین بارازمدیریت حذف مطالبمو خواسته ام ولی خب حذف نکرده اند.ودرضمن خانوما ی محترم !!مابرای رفع مشکل اینجا اومدیم نه اینکه همگی تحقیرمون کنید که طرز فکرتون اینگونه وانچنان اشتباه هست خب همه مثل شماها نمیشه که مثل طرز افکارتون بنفع خود همه چی را رنگ ولعاب بدید.من از نسل ادمهای باستانی هستم که حرفشون ازسند این زمونه معتبر بود.از اونهاییکه که به سنگ یه مسجد قسم میخوردند ازاناییکه تا پاک نبودند نام امام بزبان هم نمی اوردند من ازاونها هستم قدیمی هستم نه ازانانیکه فرش مسجدو میدزدند ودرب الومینیومی دستشویی های حسینیه هارا میدزدند وبخیال خودشون روشنفکر و تسلیم اسلام افراطی نشده اند درحالیکه سخت در اشتباهند.پس جاهلیت این عصر از جاهلیت عرب های قدیم کمتر نیست.اونها نااگاهانه مرتکب تخلف بودند ولی الان طرف بابصیرت کافی واگاهی کامل مشتاقانه به عملهای زشت دست میدهند.ودرضمن مریم مقدس را با تنگ پوشان پارتی مقایسه نکنید افکار زنهای این عصر جدید بد جوری مریض شده است .مریم مقدس کجا؟ودخترای ایرانی کجا؟؟درخارج دخترا درمقابل ممانعت حجاب مقاومت میکنندوبا حجاب بمدرسه میروند متاسفانه اینهمه روحانیون ارشادگر وگشت ارشاد وتبلیغات اسلامی هنوز موفق بچادری کردن همه دخترای ایرانی نشده .دراروپابااون همه محیط بد اموزارزوی حجاب می کنند ودر ایران ما همه ارزوی بد حجابی میکنند .پس این کجا وان کجا؟!!تفاوت مابین 100 مثبت و100 منفی!!!
    @@@@@@@@@@
    خدا نکنه!!من مبلغه اون دینی باشم که شما تفسیر می کنید !!کجای اسلام واژه (دوست پسر اومده)؟؟؟
    درایران ما مث یه دوران سربازی میباشه وهردختری باید این مرحله را سپری کنه!!
    من مخلص اسلام پاک وبی ریا ی خودم هستم وکاری به کارکسی ندارم.ومثل قدیمان خدارا خالصانه میپرستم ویادم نمی اید جز شکر ازدرگه وی چیزی خواسته باشم!!
    مثل بعضی ها نیستم که سر نماز دعا کنم((خدایا درفلان قرعه کشی برنده بشم؟؟؟خدایا به وصلت xبرسم؟خدایا چنان کن وفلانی را اینگونه خوشبخت واون یکی را بدبخت کن)..شما منو بی دین وکافر هم تصورکرده باشید خیالی نیست!!
    با عرض پوزش از همه دوستان که ممکنه دیگه به اینجا سر نزنم وجوابهاتونو ندم.امیدوارم ناراحت نباشید.بااینکه تابحال خیلی ها ازم ازرده خاطر شدند ازهمه انها حلالیت میطلبم .خب من اینگونه هستم وگرنه قصد بدی نداشته وندارم.وخودمم هم گزینه (بیسواد)را انتخاب کردم وامیدوارم همه خوش باشند.
    خاطره نامهربانی فرشته مهربان هم در صفحات اوراق خاطرات مان درج شد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید bkaf38 تشکرکرده است .

    toojih (سه شنبه 27 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حسادت داره منو میسوزونه
    توسط nokte در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 20:51

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.