به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 تیر 93 [ 18:53]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    57

    تشکرشده 89 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.
    میگن آدمها رو باید از جنس آرزوهاشون شناخت !
    اول بگم چه قد الان خوشحالم که به بعضی آرزوهایی که سالهای قبل میخواستم نرسیدم و خدا الان بهترش رو بهم داد.

    سال 92 واسم عالی بود . اول میخوام از داشته هام بگم و از خدای مهربونم ممنونم .
    درسم به یه مرحله ای رسید، ازدواج کردم و از ازدواجم راضی ام ، یه کوچولوی دوست داشتنی به خانوادمون اضافه شد و بابت همش خدا رو شاکرم.
    همین چند دقیقه پیش مامانم گفت امسال که مهتاب کمتر خرید رفت و بیشتر خونه بود و کمک مامانش کرد یعنی سال نود و سه عالیه، خب این رضایت مامانم واسم عالی بود
    امسال حس کردم بهتر میتونم بقیه رو درک کنم، از اون من وجودیم میتونستم بیشتر بگذرم.
    ----------------------
    چون ازدواج کردم از گرفتن مدرک زبان و اون چیزی که تو درسم انتظار داشتم، برآورده نشد.
    در کنار مشغله هایی دارم میخوام به آرامش روحی و روانی برسم اما نمیدونم چرا مدام نزدیک میشم باز دور میشم.
    امسال اصلا نرسیدم خارج از درسم مطالعه کنم، مثنوی رو تموم نکردم.
    آرزوم خوشبختی یکی از دوستام بود که فعلا نشده، ایشالا سال بعد یه اتفاق خوب واسش رخ بده.
    آرزو بر جوانان عیب نیست، میخواستم بورسیه بشم، البته اروزی ماههای اول سال بود تا ازدواج نکرده بودم الان دیگه آقامون نمیذاره ولی خب میخوام تلاش کنم استاد دانشگاهمون یا یه دانشگاه دیگه یا اصلا معلم :دی
    واقعا دوس دارم چهره های مردم رو شاد ببینم، نمیدونم چرا ما مردم دوس داریم غمگین باشیم خیلی ناراحت میشم وقتی چهره های غمزده و پر از خستگی و ملالت مردم رو میبینم اینکه هیچ رضایتی در اونها نیست.
    اینکه اهل فکر باشیم و بیشتر فکر کنیم تا بیشتر صحبت کنیم.
    و در آخر اینکه قیمت ماشین پایین بیاد که نیومد


    راستی دوستان فک کنید ببینید این دور دورانی چقد به ادم آرامش میده، این سال نو اینکه میگیم همه چی نو میشه، کاش میشد واقعا هر روزمون روزی نو باشه !

    برای همه ی بچه های اینجا سالی خوب و پر از شادی آرزو میکنم، ایشالا همه به اروزهایی که امسال میخواستن و اگه تا اخرین روزها بهش نرسیدن سال بعد برسن، دلتون شاد و لبتون خندون .
    قدرتِ کلماتت را بالا ببر نه صدایت را؛
    این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق !!

  2. 15 کاربر از پست مفید mahtaaab تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (یکشنبه 25 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 25 اسفند 92), paiize (دوشنبه 26 اسفند 92), sara 65 (یکشنبه 25 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 25 اسفند 92), toojih (یکشنبه 25 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 26 اسفند 92), پونیو (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), آزرم (یکشنبه 25 اسفند 92), بی نهایت (یکشنبه 25 اسفند 92), دختر بیخیال (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (یکشنبه 25 اسفند 92), شیدا. (شنبه 24 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.