سلام.
میگن آدمها رو باید از جنس آرزوهاشون شناخت !
اول بگم چه قد الان خوشحالم که به بعضی آرزوهایی که سالهای قبل میخواستم نرسیدم و خدا الان بهترش رو بهم داد.
سال 92 واسم عالی بود . اول میخوام از داشته هام بگم و از خدای مهربونم ممنونم .
درسم به یه مرحله ای رسید، ازدواج کردم و از ازدواجم راضی ام ، یه کوچولوی دوست داشتنی به خانوادمون اضافه شد و بابت همش خدا رو شاکرم.
همین چند دقیقه پیش مامانم گفت امسال که مهتاب کمتر خرید رفت و بیشتر خونه بود و کمک مامانش کرد یعنی سال نود و سه عالیه، خب این رضایت مامانم واسم عالی بود 
امسال حس کردم بهتر میتونم بقیه رو درک کنم، از اون من وجودیم میتونستم بیشتر بگذرم.
----------------------
چون ازدواج کردم از گرفتن مدرک زبان و اون چیزی که تو درسم انتظار داشتم، برآورده نشد.
در کنار مشغله هایی دارم میخوام به آرامش روحی و روانی برسم اما نمیدونم چرا مدام نزدیک میشم باز دور میشم.
امسال اصلا نرسیدم خارج از درسم مطالعه کنم، مثنوی رو تموم نکردم.
آرزوم خوشبختی یکی از دوستام بود که فعلا نشده، ایشالا سال بعد یه اتفاق خوب واسش رخ بده.
آرزو بر جوانان عیب نیست، میخواستم بورسیه بشم، البته اروزی ماههای اول سال بود تا ازدواج نکرده بودم الان دیگه آقامون نمیذاره ولی خب میخوام تلاش کنم استاد دانشگاهمون یا یه دانشگاه دیگه یا اصلا معلم :دی 
واقعا دوس دارم چهره های مردم رو شاد ببینم، نمیدونم چرا ما مردم دوس داریم غمگین باشیم خیلی ناراحت میشم وقتی چهره های غمزده و پر از خستگی و ملالت مردم رو میبینم اینکه هیچ رضایتی در اونها نیست.
اینکه اهل فکر باشیم و بیشتر فکر کنیم تا بیشتر صحبت کنیم.
و در آخر اینکه قیمت ماشین پایین بیاد که نیومد 
راستی دوستان فک کنید ببینید این دور دورانی چقد به ادم آرامش میده، این سال نو اینکه میگیم همه چی نو میشه، کاش میشد واقعا هر روزمون روزی نو باشه !
برای همه ی بچه های اینجا سالی خوب و پر از شادی آرزو میکنم، ایشالا همه به اروزهایی که امسال میخواستن و اگه تا اخرین روزها بهش نرسیدن سال بعد برسن، دلتون شاد و لبتون خندون .
قدرتِ کلماتت را بالا ببر نه صدایت را؛
این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق !!
علاقه مندی ها (Bookmarks)