به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 29
  1. #11
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام و احترام
    بنده کلا امیدم خیلی زیاده
    شاید هم روم خیلی زیاده


    تصور می کنم هنوز از سال 1392 آنقدر وقت باقی هست که بتونم آرزوهای این سال خودم رو محقق کنم.
    البته اگر معنی آرزو چیزهای انتزاعی و دست نیافتنی باشه، یا چیزهایی که به متغیرهایی غیر خودم مربوط هست، اصولا چنین آرزوهایی ندارم.



    وقت خوبی هست که خودمون و آرزوهامون رو اتاق تکانی کنیم. (البته وقت کمی هم هست)
    چقدر وقت کمه...
    اگر بخواهیم خدا کمک میکنه

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  2. 15 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 24 اسفند 92), salehe92 (شنبه 24 اسفند 92), sara 65 (شنبه 24 اسفند 92), shabnam z (شنبه 24 اسفند 92), terme00 (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), پونیو (شنبه 24 اسفند 92), پونه (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (شنبه 24 اسفند 92), صبوری (شنبه 24 اسفند 92)

  3. #12
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    امروز ميخوام سبزه عيد بندازم اين تايپيك باعث شد همه رو ياد كنم و براشون نيت هاي خير.








    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  4. 13 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 24 اسفند 92), salehe92 (شنبه 24 اسفند 92), sara 65 (شنبه 24 اسفند 92), shabnam z (شنبه 24 اسفند 92), terme00 (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), پونیو (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (شنبه 24 اسفند 92)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 فروردین 00 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1391-12-30
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    8,388
    سطح
    61
    Points: 8,388, Level: 61
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    591

    تشکرشده 116 در 35 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام خانوم صبوریخوب چون ازم دعوت کردید امدم والا جمع صمیمی شما رو با نوشته هام بهم نمیریختم.آرزویی برای سال 92 که تحقق نیافته باشه زیاد دارم چون آرزوم محدود به یک سال نمیشه.آرزوم این بود تمام موسسات و مکان های نگهداری معلولین و کودکان بی سرپرست و شیر خوارگاه ها جمع بشه و همه صحیح وسلامت به آغوش گرم خانوادشون برگردند.ولی نقطه های روشنی تو سال 92 از رسیدن به آرزوهای ممکنم در زمینه های کاری و ازدواج تجلی پیدا کرد.برای دوستان همدردی موفقیت و رسیدن به مطلوب قلبی که آرامش بخش دلهاشون باشه از خدای بزرگ آرزومندم.ی آرزوی خاص برای دو نفر از اعضای محترم همدردی دارم. خانوم نادیا777 که واقعا تحت تاثیر سرگذشت ایشون قرار گرفتم چون خبر جدیدی از ایشون نیست امید وارم هر جا هستن موفق وشاد باشند.خانوم مصباح الهدی هم ان شاء الله انتخاب درست زندگی شون رو بکنند و بعدها از بهترین انتخابشون تو تالار برامون بگند.

  6. 12 کاربر از پست مفید آزرم تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 24 اسفند 92), sara 65 (شنبه 24 اسفند 92), terme00 (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), پونیو (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (شنبه 24 اسفند 92), صبوری (شنبه 24 اسفند 92)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    من امسال آرزوم این بود که با کسی که دوست داشتم ازدواج کنم و برم سر خونه زندگیم!!! پشت سرم نگین دختره چقد عشق شوووووهر کردن بودا ازونجایی که اون آقا ازدواج کرده (کاش اونقدر دلم بزرگ بود که برای خوشبختیش دعا کنم اما نمیتونم!!!) پس آرزوی 92 با اندکی تغییر و تحریف به سال 93 منتقل میشه
    از صمیم قلبم آرزوی سلامتی و خوشبختی برای همتون دارم. شما هم برام دعا کنین

  8. 12 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 24 اسفند 92), shabnam z (شنبه 24 اسفند 92), terme00 (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), پونیو (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), آزرم (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (شنبه 24 اسفند 92), صبوری (شنبه 24 اسفند 92)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    سلام صبوری جان ممنون بابت تایپیک قشنگت
    ارزویی که داشتم براورده نشده.... محدود به سال 92 نبود مال سالها قبه که همچنان بر اورده نشده وانتظاری هم دیگه ندارم براورده بشه.
    فقط سلامتی و خوشبختی برای همه دوستان همدردی و خانوادهای محترمشون. وعاقبت بخیری همه دختر پسرهای جوون!
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  10. 14 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    1234567 (دوشنبه 26 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 26 اسفند 92), sara 65 (شنبه 24 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 25 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), کروکودیل (شنبه 24 اسفند 92), پونیو (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), آزرم (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (شنبه 24 اسفند 92), صبوری (شنبه 24 اسفند 92)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 اسفند 92 [ 20:19]
    تاریخ عضویت
    1392-9-19
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    273
    سطح
    5
    Points: 273, Level: 5
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 114 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام و صلوات خدمت دوستان گل گلابی



    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها

    ولي هيچكدوم ناراحتم نكرد تلاشم رو مضاعف ميكنم براي سال93 انشاءالله.

    و اما در مورد دوستان تالار .اوميدوارم shabnam zجان ابي پررنگ بشه.

    ستيلا جان خوشبخت بشه

    مدير
    فرشته مهربان
    ميشل .
    شيدا .
    مينوش .
    دختر بيخيال.
    ابي بيكران .
    خاله قزي.
    توجيح.
    امين .
    بي نهايت .
    پونيو .
    كروكديل.
    همه و همه به آرزو ها و هدفهاشون برشن.انشاءالله

    و همچنين دوستاني كه اسمشون به خاطرم نبود.


    افرین جناب صبوری! اینکه اسم من رو هم توی این لیست اوردین ، هم باعث شد من بیام توی این تاپیک بنویسم ،هم اینکه نشون دادید چه ادم با شخصیتی هستید، هم اینکه با این حرکت اسمتون گوشه ذهنم میمونه ، توی اولین جلسه ای که با مدیر همدردی داریم سفارش شما رو هم میکنم ، فقط اگه اسم من رو اول لیست مینوشتین سفارش میکردم به شما هم یک مقام و منصبی بدن ، دستتون رو یکجایی بند کنن حالا اشکال نداره ، فرصتهای بعدی جبران کنید


    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی نمایش پست ها
    با سلام و احترام

    شاید هم روم خیلی زیاده

    اگر بخواهیم خدا کمک میکنه


    اختیار دارین جناب مدیر کل، شما کجای روتون زیاده؟ مدیر به این محجوبی ، کم رویی ، صبوری ، اصلا بیاین من و خاله قزی و توجیه سه تایی به خط وایمیستیم شما بزن تو گوش ما

    یکی از کارهایی که من در این چند سال اخیر شب عید انجام میدم ، اینه که با توجه به داشته هام و پتانسیلهای بالقوه ای که دارم یک لیست بلند بالایی از آرزوها و خواسته هایی که میخوام در سال بعد محقق بشه رو مینویسم ،و اخر هر سال وقتی دوباره به اون لیست نگاه میکنم ، میبینم هفتاد هشتاد درصد اون چیزها رو به دست اوردم و چیزهایی که یک زمانی ارزو بودن الان دارن رنگ کهنگی و خاک گرفتگی توی زندگی و ذهنم به خودشون میگیرن و انگار نه انگار زمانی ارزوی من بودن… اما شاید الان که اهداف سال 92 خودم رو مرور کنم ، چند مورد از مواردی که بهشون نرسیدم بااینکه تا یک قدمیشون هم رسیده بودم ولی شاید همون قدم اخر خواست خدا نبوده یا تلاش من کم بوده اینها بودن…

    _اول اینکه هنوز هیج ادم خلی پیدا نشده دخترش رو بده به من و من همچنان عزبم و ازدواج نکردم امسال ، دوست دارم ازدواج کنم که اون ارامشی که خدا در وجود همسر قرار داده رو ، توی زندگی خودم جاری کنم ، و اون رشد و تعالی معنوی که در تاهل نصیب انسان میشه رو سیر کنم.

    _یکی از اهداف کاریم این بوده که بتونم در حوره کارم و تخصصم یک شخصیت جهانی باشم و در سطح بین المللی حضور پیدا کنم و بتونم با شرکتهای بزرگ خارجی مراوده و همکاری داشته باشم. چون همیشه مادرم دوست داشته من در هر حوزه ای هستم ادم بزرگ و شناخته شده ای در دنیا باشم و از این طریق بتونم ذره ای از زحماتش رو قدرشناسی کنم که این مورد هم به تحقق کامل نپیوست.

    _و اینکه دوست داشتم ماشین شاسی بلندی که مد نظرم هست رو بخرم ، چون بهرحال من کروکودیل هستم ، و کروکدیل ها علاقه خاصی به چیزهای غول پیکر و با ابهت دارن

    ولی ذره ای بابت اینها ناراحت نیستم ، چون میدونم دیر یا زود مثل بقیه چیزهایی که خدا بهم داده ، اینها رو نصیب من میکنه و روزی میشه مثل بقیه چیزهایی که الان دارم خندم میگیره که این چیزها زمانی ارزوی من بوده .مثلا سال دیکه این موقع ارزوی ازدواجم تحقق پیدا کرده و بعد میام اینجا تاپیک میزنم و از مشکلات زندگیم میگم و دنبال راهکار هستم ، مثلا:

    این زن من ،مرا عمقی نمیبوسد ، مشکل از من است یا از اوست؟؟؟؟

    یا

    کمک‼ زن من سیبیلهایش را نمیزند و دیر به دیر به اوپیلاسیون میرود ، چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

    یا

    شبها که من و زنم کنارهم میخوابیم ، یکسره زنم پتو را از روی من میکشد و من سردم میشود ، دیگر این مشکل را کجای دلم بگذارم؟؟؟؟؟؟

    و موارد دیگر ….


    ولی حقیقت امر دیگه هیچ کدوم از این ارزوها، برای من جذابیت انچنانی نداره ، اینطور ارزوها چیزی نیست که دیگه برای رسیدن بهشون جزع و فزع کنم …

    در حال حاضر بزرگترین ارزویی که دارم، اینه که وقتی در خلوت خودم حساب کتاب میکنم ، از این همه نعمتی که خدا به من داده ، از سلامتی، استعدادهایی که بهم عنایت کرده ، پدر و مادر ، رزق و روزی و تمام چیزهایی که خدا با اعطاشون به من رحمانیت و رحیمیت خودش رو در حق من تموم کرده ،میبینم هر ذره نعمتی که به من بده فقط بار شرمندگی من رو بیشتر میکنه ، هنوز بابت این همه نعمتی که به من داده کلی به خدا بدهکارم و از پس ازمایش این نعمتها بر نیومدم،این روزها بزرگترین ارزویی که دارم توفیق بندگی کردنش هست ، و شاید بزرگترین بخش بندگی خدمت به خلق خدا باشه ، بزرگترین ارزویی که دارم اینه که خدا خودش راهی رو تو زندگیم باز کنه که ذره ذره لحظاتش رضایت و لبخند خودش رو به همراه داشته باشه… دوست دارم به نقطه ای برسم تو زندگیم که خدا با افتخار بگه "فتبارک الله احسن الخالقین" ،نمیدونم!شاید هیچ وقت به اون نقطه نرسم ، ولی حداقل طوری باشه که اینقدر بی نهایت شرمنده خدا بابت این همه نعمات و الطافش نباشم. چند ماهی هست بدجوری سر این موضوع استرس دارم ، نه این سلامتی همیشگی هست ، نه این عمر دائم…. ترس دارم از اینکه روزی فرصت تحقق این ارزو تموم بشه ، و خدا با کدورت بهم بگه ، " ازت راضی نبودم ، اون نقشی که قرار بود توی این دنیا تو بعهده داشته باشی ، رو نتونستی خوب ایفا کنی"

    میگن توی تایلند ، یک مجسمه بودا بوده که جنسش از گِل بوده ، این مجسمه رو قرار میشه جابجا کنن و از یک معبد به معبد دیگه ای منتقل کنن ، در حین انتقال ، بارندگی شروع میشه و این مجسمه گلی شروع میکنه به خیس خوردن ، و کم کم تکه های گل جدا میشه ، افراد میبینن از زیر گلها کم کم تشعشعات نورانی داره به چشم میخوره ، نزدیکتر که میرن میبینن در اصل مجسمه از طلا هست که با گل پوشیده شده ، و کم کم که تکه های گل کنده میشه ، اون ذات واقعی مجسمه هویدا میشه ، و ظاهرا جریان این پوشش گلی هم این بوده که توی یک جنگ برای اینکه دشمنان این مجسه رو به غنیمت نبرن ، سربازان تایلندی این مجسمه طلایی رو با گل میپوشونن و سالیان سال این موضوع مخفی میمونه تا اون روز بارندگی....

    خدا وقتی ما رو افریده ، از جنس طلا بودیم ، ولی خودمون با گل به مرور خودمون رو پوشوندیم و از اون ذات طلایی خودمون دور افتادیم...

    .
    ویرایش توسط کروکودیل : شنبه 24 اسفند 92 در ساعت 16:28

  12. 12 کاربر از پست مفید کروکودیل تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 26 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 25 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), پونیو (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), آزرم (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (شنبه 24 اسفند 92), صبوری (شنبه 24 اسفند 92)

  13. #17
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    با تشکز از ضیوزی عزیز


    قابل توجه بعضی ها اسم من اون بالا بالاهاست
    حالا شما هی تغییر رنگ بده!

    خب آرزوهای -به قول مدیر- انتزاعی، باید که آرزو بماند. بذار با رویاش خوش باشیم



    اما برنامه های سال 93


    1- دفاع از پایان نامه
    2- برنامه مرتب شنا (کنار گذاشتن تنبلی - سال گذشته حتی یک بار هم شنا نرفتم و هر روز گفتم فردا)
    3- یاد گرفتن یک زبان خارجی تا سطح متوسط
    4- تلاش برای آرام کردن ذهن شلوغ و آشفته ام (وقت گذاشتن برنامه ریلکسیشن و ... در منزل)
    5- مسافرت رفتن (سال گذشته هیچ مسافرتی نرفتم)



    با تشکر ویژه از بانو میشل
    چراش را از خاله قزی بپرسید.


    و آرزوی جمعی هم این که
    متاهلین همدردی زندگیهاشون گرم تر و شادتر بشه
    و مجردین همدردی زودتر خبر ازدواجشون را توی تالار بذارن
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : شنبه 24 اسفند 92 در ساعت 17:21

  14. 12 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 26 اسفند 92), salehe92 (شنبه 24 اسفند 92), sara 65 (شنبه 24 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 25 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), پونیو (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), آزرم (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), صبوری (شنبه 24 اسفند 92)

  15. #18
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    اينجا تشكر ويژه ميشه از




    از


    از




    .
    .
    .
    .
    .sara65عزيز كه با تموم فروتني قبول زحمت كردند و بدون اينكه از من خرده بگيرند اومدن افتخار دادند و نظر ارزشمندشون رو گذاشتن..

    - - - Updated - - -

    سلام خانوم صبوریخوب چون ازم دعوت کردید امدم والا جمع صمیمی شما رو با نوشته هام بهم نمیریختم.
    آزرم محترم جمع با حضور شما دوستان ارزشمند كه صميمي ميشه اين تاپيك يكي از هدفهاش هم گرد هم اومدن اعضا هست تا كمي از مشكلات و دغدغه ها و روزمرگي ها فاصله بگيريم.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...





    ویرایش توسط صبوری : شنبه 24 اسفند 92 در ساعت 17:45

  16. 11 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 26 اسفند 92), sara 65 (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), پونیو (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), آزرم (یکشنبه 25 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (شنبه 24 اسفند 92)

  17. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    با اجازه صاحب تاپیک نمیدونم کپن آروزوهامون تو این تاپیک چند تاس. ( چون تو دنیا که ماشالله خدا تا تونسته بهمون کپن آرزو داده و هیچ محدودیتی توش قایل نشده)

    اما من هنوز آرزوهای 92 م تموم نشده. :)

    یه مدتیه میخوام واسه ماهی های امسالم حوض سنگی درست کنم. از بابام خواستم وقتی میره باغ واسم سنگ ریزه بیارن، این بابای ما که قربونش برم الهی دستشم درد نکنه. هروز میرن یه مشت سنگ برمیدارن میارن.!!! نمیدونم چرا هروزم میگم باباجااان من بیشتر میخوام، باز کمتر میارن.!!!!

    امروزم که دیگه حرف عجیبی زدن که شاخ درآوردم، به مامانم میگن این همههه سنگ میخواد چکار من کل سنگا باغ و واسش آوردم!!!

    کلا این بابای ما این آخر سالی قصد اذیت کردن دختر بزرگشو داره.خدایا آرزوی من در این آخر سالی یعنی آرزوی 92من بعد از سلامتی باباجونم ؛ اینه که بالاخره من بتونم انشالله این حوض سنگیمو بسازم.الهی آمین

    دوستان همدردی واسم دعا کنین پدرم یه مقدار مقیاس سنگ آوردنشون و بزرگتر کنن ورگرنه اینجور که ایشون پیش میرن فکر کنم تا آخر سال هم من نتونم حوضمو بسازم
    بیچاره ماهی قرمزام.:((( بیاین همه باهم دست به دست هم بدین تا ماهی های من بی خونه نشن:) آمین

    برای ماهی های بی خانمان من هم دعا کنین.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : شنبه 24 اسفند 92 در ساعت 17:42 دلیل: اصلاح غلط املایی

  18. 12 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 26 اسفند 92), salehe92 (شنبه 24 اسفند 92), sara 65 (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), پونیو (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (شنبه 24 اسفند 92), صبوری (شنبه 24 اسفند 92)

  19. #20
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    با سلام مجدد

    مصباح الهدي عزيز
    ميشل جان
    جناب1234567
    mahtaaab جان



    رنگشون بيانگر اينه بهانه اي براي نظر نذاشتن ندارند من به عنوان شروع كننده اين تايپيك از عزيزان دعوت به حضور دارم.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...





    ویرایش توسط صبوری : شنبه 24 اسفند 92 در ساعت 18:48

  20. 12 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    1234567 (دوشنبه 26 اسفند 92), abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 26 اسفند 92), mahtaaab (شنبه 24 اسفند 92), sara 65 (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), پونیو (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (شنبه 24 اسفند 92)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.