با سلام خدمت شما جناب ابی بیکار![]()
راستش الان چند سالی هست یک ندای درونی که از درونم بلند میشه یکسره داره اینطور زمزمه میکنه :" بکنم ، نکنم ، بکنم ، نکنم ، بکنم ، نکنم..." من همش با خودم فکر میکردم این زمزمه مربوط به کودک درونم هست که داره استخاره میگیره که " شیطنت بکنه ، شیطنت نکنه ، شیطنت بکنه ، شیطنت نکنه ... " الان که این تست شما رو انجام دادم بالاخره تونستم این معمای چند ساله ندای درونم رو حل کنموقتی این تست رو انجام دادم دقیق 13 شدم و روی مرز افتادم ، بعد فهمیدم نخیر! این ندای کودک درونم نبوده این چند سال ،بلکه این ندای قلبم بوده که داره یکسره زمزمه میکنه : حمله بکنم ، حمله نکنم ، حمله بکنم ، حمله نکنم ... "
![]()
برای همین حالا از یکطرف که این کودک و پدر و مادر و خواهر و برادر درونم از این ظن رهایی پیدا کردن و فهمیدم این زمزمه از کجاست یک حسن این تست بود برام ، ولی از اون طرف بخاطر اینکه دقیق افتادم روی مرز بدجوری استرس گرفته منویکسره استرس اینو دارم که نکنه یک بله به این 13 بله اضافه بشه بعد برم توی اون تیپ شخصیتی B و این قلب ما هم سریع حمله رو بکته ، دیگه از خواب و خوراک افتادم ، یکسره میترسم میگم مثلا نکنه فردا صبح که از خواب بیدار میشم حواسم نباشه زمانیکه دارم اصلاح میکنم همزمان چیزی هم بخورم ، یا مثلا عید نوروز که میاد حواسم پرت بشه و مشغول کارم بشم و بشم 14 بله ای ووووو
خلاصه خیلی زندگی رو لبه تیغی دارم میگذرونم ، اگه خوبی بدی دیدید به بزرگی خودتون حلال کنید
![]()







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)