اتفاقا خود منم چون خیلی وقت پیشا بهم این موضوع حرف در آوردن رو گفته بود تو این مدت جوری رفتار کردم که حتی دوستای صمیمیم نفهمیدن که من به ایشون علاقه دارم و وقتی به سه تا از بهترین دوستام موضوع رو گفتم اصن جا خوردن،خلاصه بعد از این موضوع جواب رد هم بازم ایشون رو دیدم تو دانشگاه ولی بازم خیلی عادی برخورد کردیم و منم اصلا تصمیم ندارم کارای تابلو انجام بدم
مرسی








علاقه مندی ها (Bookmarks)