ببنید اون اتفاق وقتی افتاده که شما همسر قانونی و رسمی همسرتون نبودید و کاری از دست شما بر نمی اومده این که بعد ازدواج به روی خودتون بیارید این موضوع رو به نظرم شان شما کم میشه اون طوری طرف فکر میکنه میگه حتما شوهرش نمیدونه اگه میدونست چیکار میکرد؟؟و این همیشه براش سواله همراه با ترس؟؟
ولی اگه با رفتار های شما بدونه شما میدونید و هیچ کاری هم نکردید دیگه خیالش راحت میشه میگه هیچ کاری نکرد !!! اگه هم بخواید کاری بکنید طبل رسوایی بدتری داره برای همه
این جوری اتیشی برپامیشه که دودش اول از همه شما و خانم شما رو کور میکنه خدایی ناکرده بعدش خونواده ی اونا و بعدش خونواده ی خواهرش خدایی ناکرده ممکنه از هم بپاشه و.. و... این جوری زندگی براتون زهر میشه
پس لطفا از فکر انتقام بیاید بیرون و بیش تر روی شخصیت همسرتون کار کنید تا هم این موضوع رو فراموش کنند و هم خدایی ناکرده روابطشون و قاطعیتشون اون قدر بیش تر شه و کلا باید بگیرند دیگه هیج جا وقتی یه مرد نامحرم هست به جز پدر و برادر و دیگه کسی نیست تنها نباشند و...
هر چند سخته ....واقعا سخته..رگ غیرت ادم بلند میشه..ولی ببخشید تف سر بالا شنیدید !! اون فرد حتی لایق این کلمه نیست ولی بر میگرده میفته روی یقه خود شما و خونواده ی همسرتون..پس سعی کنید این موضوع رو فراموش کنید و کمک کنید همسرتون هم فراموش کنند البته طوری که به غیرت شما هم بر نخوره...









علاقه مندی ها (Bookmarks)