بستگی به این دارد که شما چه جور دختری را می خواهید ؟ به نظر من شرایط تحصیلی و سنی و شغلی شما بد نیست. کسی انتظار ندارد در این سن خانه داشته باشید اما باید تمهیداتی برای داشتن یک خانه در آینده داشته باشید. باید مدیریت مالی را در زندگی کاملا بلد باشید. این از همه چیز مهمتر است. وگرنه زیادند مردانی که هم خانه و هم درآمد زیاد داشته اند اما همه را به باد فنا داده اند و دستشان خالی شده است.
از لحاظ مدرک هم مشکلی نیست. شما تحصیلات دانشگاهی دارید و همین کافی است.
اما یک سری آمادگی های دیگر هم باید داشته باشید از لحظ روحی و شخصیتی که . یک مثال می زنم. یک دختر مجرد ممکن است هم تحصیلات و هم شغل داشته باشد و موفق هم باشد و زیبا و نجیب هم باشد. خوب اینها خوب است اما کافی نیست. این دختر باید بپذیرد که نیازهای جنسی و عاطفی مردها را بشناسد و تامین کند. باید بپذیرد که بعد از ازدواج مسئولیت کارهای خانه را به صورت کامل به عهده بگیرد و خانه را در بهترین حالت نگه دارد. باید بپذیرد اوقات کمتری را با دوستانش بگذراند و در عوض به بچه هایش برسد. شاید به خاطر خانه داری و بچه هایش فرصت کمی برای علاقه های خودش باقی بماند و سرش شلوغ شود.اگر این دختر نمی تواند این کارها را انجام دهد یعنی آمادگی ازدواج ندارد.
در مورد پسرها هم همین طور است اما مواردش فرق می کند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)