سکوت مرداب عزیز
به نظر من این که دوستتون این موضوع رو از همه مخفی کرده کار درستی نبوده درسته که خواسته زندگی خواهرش رو حفظ کنه . بهتر بود این موضوع رو با یک نفر مثلا" مادر خودش مطرح می کرد تا یک بزرگتر تصمیم بگیره که در مقابل این عمل زشت باید چی کار کرد
سکوت همیشه هم کار درستی نیست چه بسا باعث وقیح شدن همچین آدمایی می شه اگه بار اول موضوع رو با خانواده در میون می ذاشت هم خودش عذاب نمی کشید هم اونا یه فکر اساسی راجع به زندگی خواهرش می کردن








علاقه مندی ها (Bookmarks)