سلام به دوست دوستمون سکوت مرداب.
قبول دارم که آدم اعصابش خیلی خورد میشه.
ولی حساس نشو . حساس نشو.
بالاخره دوستت هم یه مشت محکم بهش زده و حقش رو گذاشته کف دستش.![]()
خودت رو کنترل کن. و سعی کن کلا از ذهنت پاکش کنی.![]()
احتمالا خود فرد خاطی هم الان از کرده خودش پشیمون باشه ، یا شاید در آینده اصلاح بشه.
مغز آدمها هم مثل کامپیوترها بعضی وقتها دچار bug ( اشکال سیستمی) میشه و ممکنه برای هر کسی پیش بیاید.
همه آدمها ممکنه خطاها و شیطنت هایی داشته بوده باشند. و اگر کسی انتظار چشم پوشی از خطاهاش رو داره باید او نیز از خطاهای دیگران بگذره.
همونطور که ما کامپیوترها رو بخاطر اینکه گاها هنگ میکنن دور نمیریزیم. آدمها رو هم نمیشه طرد کرد.( مگه اینکه اشکالات زیربنایی داشته باشن).
باید امیدوار باشیم که به اشتباه خودش پی ببره و بدونه که حاصل برخی آتشفشانهای احساسی ویرانی ارتباطات انسانیست.
کلا از ذهنت پاکش کن.
از ذهنت پاکش کن.
پاکش کن.
آفرین.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)