باید محبت کردن بدون منت و انتظار رو یاد بگیری. این که اگه محبت یا خوبی یا لطفی به کسی میکنی انتظار اینو نداشته باشی اونم واست کاری خوبی انجام بده.
بی توقع باش ،زندگی و ارتباط با دیگران لذت بخشتر میشه.
تشکرشده 15 در 7 پست
باید محبت کردن بدون منت و انتظار رو یاد بگیری. این که اگه محبت یا خوبی یا لطفی به کسی میکنی انتظار اینو نداشته باشی اونم واست کاری خوبی انجام بده.
بی توقع باش ،زندگی و ارتباط با دیگران لذت بخشتر میشه.
khaleghezey (چهارشنبه 21 اسفند 92), toojih (چهارشنبه 21 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)