اي كاش به طور نامحسوس كمي تحقيقات كنيد تا ببينيد كه دختر خانم در چه وضعيتي به سر مي برند. به قول معروف خداي نكرده شما را در آب نمك نخوابانده باشد. البته اميدوارم كه چنين نباشد اما اگر خيلي سرد و بي روح با شما برخورد مي كند ولي از طرفي شما را براي ازدواج رد نمي كند كمي جاي سئوال دارد. البته بهتر است مانند jahangard و parmiss خوش بينانه نگاه كنيم اما بدون تحقيقات و روشن شدن واقعيات نمي توان بي گدار به آب زد. بهتر است قبل از اينكه اينهمه ترديد و نگراني داشته و چشم بسته به انتظار دو سال بنشينيد، حقيقت را روشن كنيد و از همه آنچه كه مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد.