به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 57
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 95 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1392-8-01
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    2,587
    سطح
    30
    Points: 2,587, Level: 30
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 105 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون عزیزم
    منم این مدت دقیقا اینجور رفتار کردم فقط سکوت کردم در مقابل اظهار نظراش اصلا موضع نگرفتم ولی از درون خورد شدم!
    راستی دوست خوبم بنظرت مشکلش با مشاوره حل میشه؟
    امروز قاطع بهش گفتم دیگه با من تماس نگیر ولی فعلا قبول نکرده و اس ام اس میده
    در مورد نگاهش کاملا حق با توئه عزیزم، یه نگاه طلبکارانه و خریدارانه داره، از نگاهش میترسم
    هیچ وقت نتونستم باهاش چشم تو چشم شم، خودش این قضیه رو فهمیده بود و خیلی سعی کردم بتونم تو چشماش نگاه کنم،
    باشه عزیزم
    سعی میکنم فراموش کنم ولی ضربه سخت و سنگینی بود
    تازه داشتم یه ضربه سخت رو فراموش میکردم که این هم بهش اضافه شد!!!
    دوستان اگه پیشنهادی دارن خوشحال میشم راهنمایی بکنن

    - - - Updated - - -

  2. کاربر روبرو از پست مفید رویای پر کشیدن تشکرکرده است .

    Elena1994 (چهارشنبه 21 اسفند 92)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 اسفند 94 [ 22:55]
    تاریخ عضویت
    1392-10-24
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    2,081
    سطح
    27
    Points: 2,081, Level: 27
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 214 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    به نظر من بی محلی کردن و جدی نگرفتنش سخت ترین انتقامی هست که می تونید ازش بگیرید .
    این آدم واقعا بیمار هست و به خاطر عقده هایی که داره می خواد شما را بدست بیاره .
    از ذهن و زندگیتون بیرونش کنید .

    موفق باشید .

  4. کاربر روبرو از پست مفید mehdi1392 تشکرکرده است .

    رویای پر کشیدن (چهارشنبه 21 اسفند 92)

  5. #43
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 95 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1392-8-01
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    2,587
    سطح
    30
    Points: 2,587, Level: 30
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 105 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بچه ها امروز بهش گفتم نه،
    از بعد از دیدارمون کلا باهاش سرد رفتار کردم (شنبه ایشون رو دیدم و خیلی ابراز علاقه میکرد)، این چند روز حالش خیلی خوب نبود بخاطر مشکلی که داشت، رفتار سرد منم خیلی بیشتر اذیتش کرد، خیلی باهام صحبت کرد گفت بعد از عید میایم خواستگاری حتی خونواده م مخالفتی کنن میخوام محکم جلوشون وایسم، ولی نمیدونم چرا اصلا دیگه احساسی بهش نداشتم، در حالیکه اوایل بخاطر موقعیت و شرایط خانوادگیش واقعا دلم میخواست باهم باشیم
    فکر کنم انقدر ازم ایراد گرفت و حرف منفی زد که دیگه منم حسم رو از دست دادم
    امروز جواب قطعی رو ازم گرفت، خیلی ناراحت شد
    منم بعدش خیلی دلم گرفت
    بنظرتون پشیمون نمیشم؟
    آخه فکر کنم دیگه از رفتاراش پشیمون بود کلی هم عذرخواهی کرد
    ولی واقعا بعضی رفتاراش واسم قابل تحمل نبود
    بچه ها اگه هیچ وقت نتونم ازدواج کنم بازم پشیمون نمیشم؟
    یکم باهم همدردی کنید، مرسی
    راستی دوستای خوبم توو بد موقعیتی باهاش کات کردم، خودا منو میبخشه؟

    - - - Updated - - -

  6. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 95 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1392-8-01
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    2,587
    سطح
    30
    Points: 2,587, Level: 30
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 105 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستای همدردی
    خواهش میکنم اگه میخونید راهنمایی کنید من جز شما با کسی دیگه نمیتونم راحت حرف دلم رو بزنم
    10 روز بعد از جواب قطعی منفی من، یکی از همکلاسی های مشترک با من تماس گرفت و ازم خواست بیشتر فکر کنم خیلی ایشون رو تایید کرد و گفت پشیمونه
    و با خانواده ت صحبت کن
    من با مادرم و پدرم صحبت کردن صلاح دونستن که بیشتر بشناسیمش و یه فرصت دیگه بهش بدیم البته مامانم تاکسد داشت که بشرطی که اعصابت خورد نشه...
    خلاصه ایشون طبق قرار آخر عید تماس گرفتن و گفتن با خونواده ش صحبت کردن و قراره بیان خواستگاری که ما بدلیل اینکه آمادگش نداشتیم گفتیم یه ماه دیگه
    بنظرتون دوستان اگه احساس میکنید این ازدواج به شکست منجر میشه خواهشا نظراتتون رو بفرمایید
    این رو هم اضافه کنم من الان حسم به ایشون خنثی هست یعنی نه دوسش دارم و نه ازش بدم میاد،
    همشیه دلم میخواست یه ازدواج پر هیجان و پر از عشق داشته باشم بنظرتون با توجه به سنم این خواسته محقق میشه اگه بهشون جواب منفی بدم؟
    با ایشون فکر نمیکنم بتونم اون عشق رو تجربه کنم

  7. کاربر روبرو از پست مفید رویای پر کشیدن تشکرکرده است .

    فدایی یار (جمعه 29 آبان 94)

  8. #45
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array
    سلام.دوست محترم من تمام تاپیک شما رو خوندم واقعا سخت سردر گم شدم !!! یه سری رفتارهای شما و یه سری رفتارهای اون اقا دست به دست هم داده تا کلا شرایط یه جوری بشه یه جوری که به من حس خوبی دست نداد.
    شما خیلی اعتماد به نفشس خوبی ندارید ؟!!؟ یعنی چی توی پست اخر گفتید اگه تا اخر عمر ازدواج نکنم یه وقت پشیمون نشم ؟!؟ مگه خدایی ناکرده شما مشکلی دارید.این طوری فکر نکنید.درسته من دیدم دختر هایی که توی سن های پایین تر از بس افاده داشتند و خییل ایده ال گرا بودند وقتی به سمن شما رسیدند و هنوز مجرد هستند و شاید پشیمون هستند ولی نه به خاطر ازدواج نکردن بیش تر به خاطر این که چرا این قدر ایده ال گرا فکر میکردند و حالا به مورد هایی خیلی خیلی کمتر از اون چیزی که فکر میکردند راضی هستند ولی همونم دیگه نیست !!!!

    اگه شما این طوری بود شرایطتون من یه چیزی دیگه می گفتم و اول با خوندن پست اخرتون میخواستم در این رابطه بنویسم.ولی شرایط شما خیلی فرق میکنه ..ببنید پسر ها یعنی اونی که به بلوغ می رسه از هر نظرش وسنش بالاتر میره به این نتیجه باید برسه که چهره ی دختر و قد و هیکل کمترین اهمیت رو خواهد داشت در حد تناسب و مورد پسند بودن ..ایشون خیلی جسارت به خرج دادند که میگن باید عمل کنی !!! یعنی شما باید اون قدر پخته عمل میکردید و همون جا میگفتید خداحافظ شما افا برید عروسک سازی عروسکی با هر چی دلخواه سفارش بدید..یا ایشون میگن اولش براشون دست نیافتنی بودید درست میگن کلا اکثر پسر ها همین طور هستند توی این یه مورد اولش دختر دست نیافتنی هست ولی اگه دختر اجازه ی اشنایی بیش تر بده متاسفانه کمی اون دست نیافتی کم میشه در حدی که بعضی ها پشیمون میشند و متاسفانه این بایدبرای بعضی پسر ها حل بشه این موردش که ایشون صادقانه گفتند خواستم بگم کمی طبیعی هستش ولی نه در این حد...

    یه وقتای شاید مجرد بودن خیلی بهتر باشه تا با هر کسی ازدواج کردند..شد یه بار از ایشون بپرسید اهل ماهواره هستند چقدر اهل برنامه هایی هستند که طوری هستش که زنان توش جلوه گری میکنند و چون اینا خیلی تاثیر داره که روحیه تنوع طلبی کاذب در اقایون پیش بیاد کلا یکی از موارد جنگ نرم همین هستش ....کلا فکرشو بکنید زن با مردش توی خیابون راه بره ببنیه شوهرش جشش یه جای دیگست ناراحت میشه بعد ایشون میاد در حضور شما به کی دیگه نگاه میکنه میگه من میخوام این جوری باشی واقعا با عقل جور در نماید

    ببنید یه وقت هست یه مرد از یه زن خوشش میاد از خود خودش که شامل چهرش هم میشه...بعدش مثلا بعد ازدواج (چون با همین شرایط موجود طرف رو خواسته که ازدواج میکنند و.. ) توی فامیل یا خیابون یه خانمی رو میبینه اونم نوع پوشش میگه من میخوام این طوری باشی خیلی فرق میکنه و چه اشکال داره اگه اون نوع پوشش ابهت و کلاس بهتری داره طرف تغییر کنه کمی ولی این که توی خیابون یه چهرهی و اندام دیگه !!! ببنی بگی من این جوری میخوام .....

    ایشون بگند شما عمل زیبایی کنید بعدش به جای این که شما تموم کنید همه چیز رو فکر میکنید اره به این موضوع فکر میکنید و یه مدت شاید تصمیمی به عمل زیبایی گرفته بودید !!


    حالا که قرار خواستگاری گذاشتید ... یکم بیش تر تحقیق کنید و حتما توصیه میکنم اگه قرار بود موضع جدی بشه هم مشاوره برید وبعدش هم خصوصی به اون مشاوره برید و بگید که به شما چنین حرفایی زدند و این طوری بهترین تصمیم رو خواهید گرفت.

    من که زیاد موافق و خوشبین نیستم .ولی تاکیید میکنم اگه جدی شد حتما مشاوره برید ایشون شما رو حضوری میبینند و بهتر میتونند قضاوت و راهنمایی کنند.


    راجب اعتما به نفس خودتون و کلا ازدواج کردید یا نکردید اگه عمری باقی بود چند تا کتاب بهتون معرفی میکنم تا بیش تر روی این مورد کار کنید چرا که بیش ترش اکتسابی هستش و خیلی زود پیشرفت کنید توی این موضوع و قاطعانه عمل کنید.به هر حال به دنیال تقویت این موضع شخصی خودتون هم باشید.
    انشالله هر انچه به صلاح شماست رقم بخوره.

  9. 3 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    maryam240 (جمعه 03 اردیبهشت 95), sanjab (یکشنبه 17 فروردین 93), رویای پر کشیدن (دوشنبه 18 فروردین 93)

  10. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 95 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1392-8-01
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    2,587
    سطح
    30
    Points: 2,587, Level: 30
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 105 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز آقا یا خانوم فدایی یار
    خیلی ممنونم، واقعا درک کردین مشکلات منو
    بله متاسفانه با اینکه از لحاظ ظاهر و هیکل مشکلی ندارم ولی اعتماد بنفس خوبی ندارم در حضور این آقا وگرنه بقیه موارد خیلی خوب رفتار میکنم حتی زمان ارانه کنفرانس یا موارد اینچنینی کلا خیلی به خودم مسلط هستم ولی در حضور این آقا نمیتونم با اینکه ایشون الان از موضع خودش پایین اومده و اظهار میکنه که خیلی قبول داره
    منم واقعا میترسم ولی اینکه ایشون با خونوادشون مطرح کردن و قرار گذاشتن شاید یه جورایی دست من نبوده،
    در مورد اینکه تموم کنم یادم میاد دو هفته بعد آشنایی وقتی ایشون این موضوع رو عنوان کردن (ظاهر) من خیلی جدی باهاش تموم کردم، ولی انقدر اصرار کرد که باز کوتاه اومدم مثل الان، نمیخوام خودمو بدبخت کنم، واقعا نمیدونم چکار کنم، ولی شرط مشارو رو گذاشتم
    کلا زندگی که ادم بدونه خیلی به دل طرف ننشستی خیلی سخته، لطفا تنهام نذارید و کتابهارو معرفی کنید.
    با تشکر

  11. کاربر روبرو از پست مفید رویای پر کشیدن تشکرکرده است .

    فدایی یار (جمعه 29 آبان 94)

  12. #47
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام روياي پر كشيدن عزيز .

    ديروز ميخواستم بعد از پستت نظرم رو بگم ولي نشد .منم با حرف هاي فدايي يار محترم موافقم.بخصوص اينجاي صحبتاش
    یه وقتای شاید مجرد بودن خیلی بهتر باشه تا با هر کسی ازدواج کردند..
    تمام صحبت هاي فدايي يار مد نظرم بود با اين دو تا نكته

    اين كه براي خواستگاري ميخواستن شما بريد خونه فاميلتون و نيان خونه خودتون به علت مسافت

    وديگه اينكه فرصت خواستن تا به مورد هاي مد نظرشون پيشنهاد ازدواج بدن و بعد دوباره برگشتن و به شما پيشنهاد ازدواج دادن.

    من تو صحبت هاي شما هيچ علاقه اي نديدم بگم حالا اين مورد و اين مورد رو به خاطر علاقه اي كه به ايشون داري ميشه بيخيال شد. شما حست خنثي است .

    از بيرون به اين موضوع نگاه كن الان كه هيچ محرميتي بين شما نيست و شوق وصال هست اينطور برخورد كرده و جسارت كرده بهت بگه عمل زيبايي كن چند وقت بعد كه همسرش شدي وخيالش راحت شد چكار ميخواد بكنه؟؟؟

    من وقتي خودم رو جاي شما ميذارم حس ميكنم يه جاي كار ميلنگه حس ميكنم شما طوري برخورد كردي كه ايشون به خودش اجازه جسارت داده يا از لحاظ شخصيتي در جايگاهي نيست بشه يك عمر بهش تكيه كرد.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  13. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    sanjab (دوشنبه 18 فروردین 93), رویای پر کشیدن (دوشنبه 18 فروردین 93)

  14. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 94 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,623
    سطح
    31
    Points: 2,623, Level: 31
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 271 در 111 پست

    Rep Power
    31
    Array
    اگه نظر من رو میخواهید، کلا دور این یک مورد خط قرمز بکشید حتی اگه بیاد شاهرگش رو گرو بذاره! و الا صد درصد در آینده از انتخابتون پشیمون خواهید شد. این طرف شما غیر از مشکلات دیگه ای که داره دقیقا مثل یک جنس به شما یا دخترای دیگه نگاه میکنه که ببینه کدوم بهتره! و معنی عشق رو درک نکرده.

  15. 4 کاربر از پست مفید Aminn تشکرکرده اند .

    maryam240 (جمعه 03 اردیبهشت 95), sanjab (دوشنبه 18 فروردین 93), رویای پر کشیدن (دوشنبه 18 فروردین 93), صبوری (دوشنبه 18 فروردین 93)

  16. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 95 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1392-8-01
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    2,587
    سطح
    30
    Points: 2,587, Level: 30
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 105 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی آقای امین و صبوری عزیزم
    راهنماییاتون رو که میخونم احساس آرامشش دارم که راهنمایی میکنید .
    درسته علاقه ای وجود نداره
    منم هم دقیقا مثل شما فکر میکنم راجع به این قضیه، ولی خوب چون این مدت از ایشون شناخت پیدا کردم، میدونم ادمی هست که بی فکر و بی سیاست هرچی به ذهنش میاد رو عنوان میکنه مثلا اینکه بره دنبال کیس دلخواهش، این پیشنهاد یه جورایی از طرف من بود ولی بعد مدت کوتاهی گفت من نمیتونم دنبال کسی برم و از تو خوشم اومده!!
    کلا خیلی رک هست و زبونش کمی تلخه، ابراز احساست بلد نیست
    توقعاتش زیاده ولی بی انصافیه که اینم نگم خیلی پسر خونواده داریه این رو از برخورداش فهمیدم، کلا ادمی هست که چیزی رو واسه خودش نمیخواد، بفکز خوشبختی و رضایت طرف مقابلش هست
    این خصوصیات خوب رو هم داره
    با این حال من همش عنوان میکنم که حتی اگه اومدین تازه اوله شناخته و اگه مشاور اخلاقامون رو تایید نکرد قضیه منتفیه و خودش و مادرش هم این نظر رو دارن
    در مورد رفتار خودم بگک من دختر اروم و منطقی و خوش برخوردی هستم، در اوج عصبانیت هم خیلی ارومم، این رفتارم باعث میشه خیلی سو استفاده بشه، بنظر خودم رفتار خودم باعث شده که این آقا انقدر جسارت کنن
    یعنی حتی اگه از یه نفر خیلیم ناراحت باشم سمتش نمیرم ولی اگه سمتم اومد طوری باهاش برخورد میکنم که انگار هیچی نشده و من ناراحت نیستم، بنظرتون این یه نکته منفیه نه؟

  17. کاربر روبرو از پست مفید رویای پر کشیدن تشکرکرده است .

    Aminn (دوشنبه 18 فروردین 93)

  18. #50
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    36
    Array
    ادم عجیبیه دماغتو عمل کن ،عکستو بفرست من هیکلتو برانداز کنم ،مطیع باش،دوس دارم مثل فلان دخترباشی !!!!!!!!
    ینی چی اینا این اقا بعداینکه رفتین زیر ی سقف چقدر میتونه به شما پایبند بمونه .من تقریبا تمام مطالب شمارو خوندم ایشون اساسی مشکل داره بنظرمن همین حالا بیخیالش شو شاید حالا بگه پشیمونم ولی این رفتارا رو نمیشه ب این راحتی کنار گذاشت طرف دم دمی مزاجه همش داره شمارو مقایسه میکنه با بقیه کسی اگه واقعا یکی رو دوست داره دیگه چشم داشتی ب بقیه نداره ک بخواد بگه من اینجور دوس دارم و مثل فلانی باش و....
    ی کلام بگو نه وتمومش کن چون مورد اعتماد نیست
    باید رفتارتون نشون بده که ناراحتین از طرف توهمچین شرایطی چون بلاخره بااحساس شمابازی کرده

  19. کاربر روبرو از پست مفید sadafdarya تشکرکرده است .

    رویای پر کشیدن (دوشنبه 18 فروردین 93)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 اسفند 92, 16:13
  2. پیشینه بعضی اصطلاحات ، واژه ها و ضرب المثلهای فارسی
    توسط بالهای صداقت در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 خرداد 90, 15:56
  3. روابط جنسی پیش از ازدواج
    توسط PARASTU در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: شنبه 07 دی 87, 10:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.