به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 51
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آویژه نمایش پست ها

    پونه جان!

    نیت مثبت شما را در راهنمایی صاحب تاپیک می فهمم، اما عزیز دلم، مثالهایی که از "بدبینی افراطی طرف مقابل" در تالار هست، عمدتا ناشی از این است که طرف مقابل این مشکل را اصلا از بیخ و بن قبول نکرده. اما همسر این دوستمون نقص خودش رو پذیرفته و حاضر به درمانه و بنابراین اگر درمان و تغییر رویه رخ بده، چه بسا این زندگی یکی از موفق ترین زندگی ها می تونه باشه. برگرد و حرف های این دوستمون رو بخون، ظاهرا این مشکل، تنها و تنها ایرادی است که این دختر گلمون توی زندگیش می بینه. پس به نظر من، ارزش "یک بار وقت گذاشتن و تلاش برای حلش" رو داره.


    با احترام
    ممنونم آویزه جان
    بعد 1 سال دوستی و 4 ماه نامزدی تازه متوجه بیماری نامزدم شدم...
    من این طوری برداشت کردم که این آقا هنوز همسر رسمی ایشون نیستند و فقط در حد نامزدی هستن (ما نامزدی را محرمیت و عقد دایم نمیدانیم ) نمیدونم ایشون تو چه مرحله ای هستن...
    من کارشناس نیستم .... و توصیه ای در جهت جدایی و یا ادامه نداشتم منظورم از حرفم این بود که هنوز نامزدین میتونی بیشتر فکر کنی و سعی کنی وابستگی ات کم کنی تا از روی احساس تصمیم نگیری در کنار اینکه حتما پیش مشاوره برین
    شاید هم من درست متوجه نشدم و یا منظورم درست نگفتم
    از توجه اتون ممنونم
    زندگی باید کرد
    گاه با تلخی راه , گاه با یک گل سرخ
    گاه با یک دل تنگ
    گاه باید رویید در میان باران
    گاه باید خندید با غمی بی پایان

    ویرایش توسط پونه : یکشنبه 18 اسفند 92 در ساعت 22:42

  2. 3 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 19 اسفند 92), deljoo_deltang (دوشنبه 19 اسفند 92), آویژه (یکشنبه 18 اسفند 92)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 93 [ 19:07]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    88
    سطح
    1
    Points: 88, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پونه جان مرسی..
    خودمم ترسم اینه که یه موقع الان احساسم غلبه کنه و بعدا
    پشیمون شم...
    حالا ایشالا که درست بشه..
    مام نامزدیم..محرم نیستیم..آره.

  4. کاربر روبرو از پست مفید keysun تشکرکرده است .

    پونه (یکشنبه 18 اسفند 92)

  5. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array
    خب حالا قضیه فرق کرد. من تصورم این بود که شما ازدواج کرده اید.

    بله حق با پونه است و اکنون می گویم که باید مراقب باشی که سری که درد نمی کند را دستمال نبندی!

    قضیه را محکم بگیر و تا صد در صد مطمئن به رفع و رجوع نشده ای، قدم از قدم بر ندار.
    هر چیز که در جُستن آنی، آنی

    مولانا

  6. 4 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 19 اسفند 92), del (سه شنبه 20 اسفند 92), deljoo_deltang (دوشنبه 19 اسفند 92), پونه (یکشنبه 18 اسفند 92)

  7. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 01:13]
    تاریخ عضویت
    1392-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    100 Experience PointsTagger Second ClassOverdrive7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 43 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یعنی شما عقد نیستین و اون شما رو می زنه
    اون داره دختر مردمو که هیچ ارتباطی باهاش نداره رو می زنه
    یه سوال شوخی می کنین اون داره بدن یه زن نامحرمو لمس می کنه و بدتر از همه می زنتش

    - - - Updated - - -

    یکم بامزس شما حتما پیش مشاور برید اونم واسه چند مورد یکی اون من مشاور بودم این ازدواج تائئد نمی کردم
    دومیش شما دوست دختر این اقا بودین اونم یک سال یه مشاورم خودتون برید چون وابستشید دوست پسرتون بوده ممکنه این مسئله رو کوچیک بدونین

    - - - Updated - - -

    وای کاش بزارن منم اینطوری با دختری نامزد بشم قول می دم قبلا دوست دخترم نباشه
    اخیرا اخوندا می گن حتی تو ازدواج سنتی حداقل یک ماه این مدلی نامزد باشید تا بتونین این بیماری ها دوستیا و هر مشکل دیگه نامزدتون بدونین تا کار به طلاق کشیده نشه
    البته اونا توصیه هم کردن ابتدا به شکل سنتی خواستگاری کنین نه مثل این دوستمون قبلا دوست پسرمون باشه که تو این چهار ماه هم عاشقانه برخورد بکنیم
    خانم لطفا خودتو بدبخت نکن

  8. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    عزیزم بهت پیشنهاد می‌کنم یه بار فیلم پارک وی رو ببینی‌ ...
    با هیچکس بر سر باورش نمى جنگم؛

    خداى هر کس همان است که؛

    درون او با وی سخن مى گوید ...

  9. کاربر روبرو از پست مفید yektaye tanha تشکرکرده است .

    asemaneabi222 (دوشنبه 19 اسفند 92)

  10. #26
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    این هم یک نمونه برای کسانی که فکر می کنند می شه با دوستی شناخت به دست

    اورد.در واقع شناختی که از این راه به دست میاد چون توام با وابستگیه،به جای اینکه

    در تصمیم گیریمون نقش داشته باشه،با توجیهات یا وعده و وعید سعی در نادیده گرفتن

    مشکلات احتمالی می کنیم.

    دختر خوب به جای اینکه وقتتو با مشاوره رفتن برای درمان نامزدت تلف کنی،یک نه بگو

    خیال خودت و دو تا خانواده رو راحت کن.به اینم که می گه تغییر می کنم محل نذار،فقط

    برای از دست ندادن شماست،ولی بعد ازدواج هیچ تضمینی وجود نداره.


  11. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 19 اسفند 92), پونه (دوشنبه 19 اسفند 92), ستیلا (دوشنبه 19 اسفند 92)

  12. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 دی 96 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    نوشته ها
    297
    امتیاز
    6,423
    سطح
    52
    Points: 6,423, Level: 52
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    625

    تشکرشده 345 در 183 پست

    Rep Power
    53
    Array
    اول برو مشاوره و بعد تصمیم بگیر***اگه پارانویید باشه ک احتمالش هست دیگه جدا شو***یه سری به تاپیک خانوم نادیا7777 بزن و ببین شوهرش ک پارانویید داشته چ بلا هایی سرش اورده***اوشون هم فقط روی مسائل ناموسی حساس بودن مثل شوهر شما

    - - - Updated - - -

    ای وای من نمیدونستم شوهرتون نیست***اگه دوس پسرتون پارانویید داشته باشه و شما بخوای کمکش کنی درمان شه پس خودتم خود آزاری داری!!!!***جدا شو بره پی کارش مگه بیکاری***این الان ک باید عاشق سینه چاک باشه اینطوریه خدا تهشو ب خیر کنه

  13. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    یکتا جان شخصیت کوهیار در فیلم پارک وی نمونه بسیار حاد این موضوع بوده که بیماری دیگه هم میشه بهش گفت و توی اجتماع هم نرمال و موجه نبوده،اما شخصیت محمدرضا فروتن در فیلم قرمز نمونه بارز این اختلال شخصیت هستش.
    ولی من اصلا پیش داوری نمیکنم چون این موضوع نیاز به بررسی اصولی داره،شما حتما به یک روانپزشک مراجعه کنید البته به همراه ایشون.
    ویرایش توسط asemaneabi222 : دوشنبه 19 اسفند 92 در ساعت 02:10

  14. کاربر روبرو از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده است .

    پونه (دوشنبه 19 اسفند 92)

  15. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    آهان بله لطفا مدیران سایت اگر صلاح میدونید پست بنده را حذف کنید
    با هیچکس بر سر باورش نمى جنگم؛

    خداى هر کس همان است که؛

    درون او با وی سخن مى گوید ...

  16. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 93 [ 19:07]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    88
    سطح
    1
    Points: 88, Level: 1
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی از همتون..

    ولی شمایی که منو متهم میکنید بذارید یه چیزی بگم...
    اینکه دوست شدن یا نشدن چقدر بده یا خوب به فرهنگ خانواده ربط داره...

    ما توی خانوادهمون این مساله ی عجیبی نیست..
    یکی از دایی های من..3 سال با خنمش دوست بود..2 سال نامزد..الانم 4 سال ازدواج کردن یه بچه ی 1 ساله دارن و خداروشکر زندگی عالی ای دارن..
    پسر عمم هم همینطور...
    آدم نمیتونه همه چیزو باهم رد کنه..

    من آدمایی دیدم که با دوستی بودن..خوشبخت شدن و برعکس...ازواج سنتی هم همینطور..

    راستش من خودم چون قبل نامزدم هیچکس تو زندگیم نبود همیشه خوب موقعیت ازدواج سنتی رو اشتم..خاستگار و ...اینا..
    خودمم دوست داشتم اینجوری ازدواج کنم چون میگفتم علاقه ی بعد شناخت و ازدواج پایدارتره..!!

    ولی حالا این اتفاق افتاد و بنا به دلایلی قبول کردم دوستی رو..
    ولی به تجربه ی بزرگی رسیدم..

    این چند روز که سایتهارو واسه این بیماری میخوندم چقدر خانم های عزیزیو دیدم ک سنتی ازدواج کرده و بعد از اینکه چشمشون و باز کردن دیدن گیر یه
    روانی افتادن که خلاصی هم ندارن...
    یکی بعد 8 سال با یه بچه ی 7 ساله بخاطر اینکه پرده های خونه رو کنار کشیده بود نور بیاد شوهرش انقدر زده بودش که بیهوش شده بود...
    مسلما این خانم اگه میدونست قبلش امکان نداشت بذاره زندگیش به اینجا برسه و با این آقا ازدواج کنه و زودم بچه دار شه..!!!
    راستش از حالا ببعد..دیگه ازدواج سنتی تو نظرم نیست..اگرم خاستگاری باشه باید یه سال نامزد باشیم تا ببینم چطوره..
    نامزدم بعد 1 سال و خورده ای تازه خودشو نشون داده...
    الانم جدا شدن سخته ولی هرچی باشه باز شوهرم که نیست...
    بالاخره راه رهایی هست..

    نمیدونم شاید اشتباه میکنم ولی مثلا اگه همین نامزد من میرفت خاستگاری کسی بی برو برگرد قبول میکردن
    برای اینکه شرایطش خیلی عالیه..و اوایل اصلا نشون نمیداد مریضیشو...
    حالا فکر کنین من ازدواج کرده بودم و الان بعد یه سال میفهمیدم...
    واقعا باید چیکار میکردم..
    و ممکن بود اگر زنش بودم بدتر ازین کنه..نیاد دکتر..مشکلشو قبول نکنه..
    چون ترس از دست دادنمو نداشت دیگه..ها؟؟؟؟؟؟؟؟

    - - - Updated - - -

    حالا من نتیجه رو هرچی که شد مینویسم آخر اینجا...

    شاید کمکی هم بتونه باشه واسه کسایی که این مشکل و دارن....!!



    از همتونم ممنونم ..
    شاید ندونین..ولی خیلی دارین کمکم میکنین...

  17. 2 کاربر از پست مفید keysun تشکرکرده اند .

    پونه (دوشنبه 19 اسفند 92), آویژه (دوشنبه 19 اسفند 92)


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.