ممنونم آویزه جان
بعد 1 سال دوستی و 4 ماه نامزدی تازه متوجه بیماری نامزدم شدم...
من این طوری برداشت کردم که این آقا هنوز همسر رسمی ایشون نیستند و فقط در حد نامزدی هستن (ما نامزدی را محرمیت و عقد دایم نمیدانیم ) نمیدونم ایشون تو چه مرحله ای هستن...
من کارشناس نیستم .... و توصیه ای در جهت جدایی و یا ادامه نداشتم منظورم از حرفم این بود که هنوز نامزدین میتونی بیشتر فکر کنی و سعی کنی وابستگی ات کم کنی تا از روی احساس تصمیم نگیری در کنار اینکه حتما پیش مشاوره برین
شاید هم من درست متوجه نشدم و یا منظورم درست نگفتم
از توجه اتون ممنونم









علاقه مندی ها (Bookmarks)