سلام صبوری جان
نام کاربریت یه حس آرامش و تمآنینه خاصی به آدم میده
در مورد سوالی که پرسیدی جوابم بله هست، وقتی طرف مقابل داره مشخصا در مورد ازدواج و زندگی مجردی و متاهلی و...
صحبت میکنه پس برداشت نرمالش اینه که این حرفها معنی و بوی دوستی و روابط دختر و پسر نمیده حالا چه واسه خودش
بخواد چه واسه کسی دیگه فرقی نداره، دیدگاه من که قرار نیست بسته به مخاطبم عوض بشه! پس دیدگاهمو راحت راجع به
ازدواج میگم، بنظر من که هیچ اشکالی نداره.
سوالی که میپرسم فقط از روی کنجکاویه و اگه دوست نداشتی میتونی بی جواب بذاریش، شما گفتی یه کار مستقل داری و کارفرما خودتی، میشه بپرسم چه کاری هست؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)