به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 25 از 73 نخستنخست ... 5151617181920212223242526272829303132333435455565 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 241 تا 250 , از مجموع 730
  1. #241
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 97 [ 17:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-30
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    6,479
    سطح
    52
    Points: 6,479, Level: 52
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    830

    تشکرشده 901 در 185 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    37
    Array
    سلام
    من اومدم دوباره...حال عجيبي دارم.دلم كرفته...دلم مي خواد تنها باشم...تنهاي تنها...اخراي اين ماه اشتراكم تموم ميشه...ديكه تو اين تابيك نمي تونم بنويسم.من عاشق اينجام...وقتي خيلييييي خوشحالم يا ناراحت دوست دارم اين جا بيام.ولي از اين به بعد نمي دونم جي كار كنم.معلوم هم نيست تابستونم مي يايم ايران يا نه...بنابراين قرار بر اين است كه من بدون اين تابيك يك جيزيم بشه.
    نمي دونم جرا ولي تو اين لحظه دلم مي خواد فقط به خودم فحش بدم.دلم مي خواد يكي منو دعوا كنه بكه بس كن مسخره بازيهاتو..اين قدر بجه ننه بازي در نيار اينقدر ننال...
    از بيكاري خستم...خييييييييييلي خستم...دنبال كار تو مغازه ميكردم قبولم نمي كنند جون هنوز زبانم خوب نيست....
    احساس مي كنم خونه مادر شوهرم زندانيم...هميشه از زن خانه دار بودن بدم مي اومد.دوست داشتم سرم شلوغ باشه...ادم اكتيو باشم با برنامه ولي اين جا اصلا تشويق نمي شم.مادر شوهرم دو ماه خونه رو ول كرده سبرده به من كه مادر خونه باشم.ولي من نمي خوام از الان مادر خونه باشم هنوز خيلي زوده....
    واز همه بدتر شوهرم...كم تر از يك ماه ديكه سالكرد ازدواجمونه...28 اسفند هم تولدش...يك ساااااااال كذشت.تو اين يك سال خاطرات جر و بحثامون بيشتر از خاطرات خوشيمونه.دلم مي خواد با يك جيز قشنك سوربرايزش كنم ولي نمي دونم جه طور...اصلا ذوق ندارم...دلم مي خواد سال جديد يك اغاز جديد برامون باشه.دلم خيلي جيزها مي خواد...ولي بهشون نمي رسه
    دلم مي خواد شجاع باشم و اين قدر جلو خالم منفعل نباشم.دلم مي خواد اين قدر از اشنا شدن با جاهاي جديد و ادماي جديد نترسم...دلم مي خواد خونه خودمون مستقر بشم و اينقدر از اين جا به اون جا نرم....دلم عشق و دوست داشته شدن مي خواد

    همه اينا الان مثل غمبرك رو دلم نشسته ...خدايا من دوست دارم كمكم كن
    خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
    با انگشتان
    مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!

  2. 12 کاربر از پست مفید پرنده غريب تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 15 اسفند 92), del (پنجشنبه 15 اسفند 92), khaleghezey (پنجشنبه 15 اسفند 92), meinoush (شنبه 17 اسفند 92), paiize (پنجشنبه 15 اسفند 92), rozaneh (پنجشنبه 15 اسفند 92), shabnam z (پنجشنبه 15 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 15 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 15 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (پنجشنبه 15 اسفند 92), شایسته89 (شنبه 17 اسفند 92)

  3. #242
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    امروز شده بودم کوزت

    اخه به این مامانم چی بگم.بهش میگم مامان به پسرهات و همسر گرامیت بگو بهت کمک کنن برمیگرده میگه پس دختر بزرگ کردم واسه چی...

    تا بیام جوابشو بدم دوباره برمیگرده میگه ستیلا سالی یکبار یه کمکی به من میکنی اینقدر غر میزنی..فردا که رفتی خونه خودت چکار میکنی.

    راستش از این حرف مامان جان ترس برم داشت...راست میگه اخه من میتونم خانه داری کنم

    قیافه ام به همه چی میخوره به جز اشپزی و خانه داری...تازه اگه شاغل هم باشم که ترکوندم

    وای چه راه سختی در پیش دارم ...
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  4. 10 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 15 اسفند 92), meinoush (شنبه 17 اسفند 92), paiize (پنجشنبه 15 اسفند 92), sara 65 (شنبه 17 اسفند 92), shabnam z (شنبه 17 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 15 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 18 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 15 اسفند 92), مدیرهمدردی (جمعه 16 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92)

  5. #243
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام.
    خانم دل عزیزخوشحالم که برگشتید.دلمون واسه نوشته های مفیدوراه گشاتون تنگ شده بود.
    کاش بیشتربیایدتالار.
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  6. 7 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 15 اسفند 92), meinoush (شنبه 17 اسفند 92), shabnam z (شنبه 17 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 15 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 15 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (پنجشنبه 15 اسفند 92)

  7. #244
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    خیلی ناراحتم...هرچند اشتباه از من نبود ولی از اینکه جوابشو دادم خیلی ناراحتم.اخه مگه همه ما انسان نیستیم .مگه بهمون نمیگن شیعه .اما این چه شیعه ای هست که خیلی راحت پشت سر بقیه به دروغ و تهمت حرف میزنه.

    ازش میگذرم چون نمیتونم کسی رو که پشت سرم غیبت میکنه نبخشم و اون دنیا بخواد به خاطر من مجازات بشه.ولی ای کاش میدونست اشتباه میکنه...

    ای کاش....

    امشب بدجور دلم گرفته...


    دوستای خوب همدردی برام دعا کنید.
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  8. 7 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 اسفند 92), meinoush (شنبه 17 اسفند 92), sara 65 (شنبه 17 اسفند 92), shabnam z (شنبه 17 اسفند 92), toojih (شنبه 17 اسفند 92), میشل (شنبه 17 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92)

  9. #245
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    خدایاااا دلم نه عشق میخواد نه احساسات قشنگ

    نه ادعاهای بزرگ نه...بزرگهای پر ادعا...

    دلم یک دوست میخواد که بشه باهاش حرف زد

    و بعد پشیمان نشد !
    خدایااا تنهایی من رو دریاب!
    خدایاااااا خسته ام! دیگه نای ماندن ندارم!

    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  10. 14 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (شنبه 17 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 17 اسفند 92), meinoush (شنبه 17 اسفند 92), rozaneh (یکشنبه 18 اسفند 92), sara 65 (شنبه 17 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 18 اسفند 92), toojih (شنبه 17 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 25 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 18 اسفند 92), میشل (شنبه 17 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), دختر مهربون (شنبه 17 اسفند 92), ستیلا (شنبه 17 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 20 اسفند 92)

  11. #246
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    میگن مادر مثل مداد میمونه
    هر لحظه تراشیده شدن و تموم شدنش رو میبینی
    اما پدر مثل خودکار میمونه
    شکل ظاهریش تغییر نمیکنه
    فقط یکدفعه میبینی که دیگه نمی نویسه
    تا هستند قدرشونو بدونیم
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  12. 9 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 18 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 18 اسفند 92), toojih (سه شنبه 20 اسفند 92), پرنده غريب (دوشنبه 19 اسفند 92), ویدا@ (سه شنبه 20 اسفند 92), میشل (سه شنبه 20 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (یکشنبه 18 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 20 اسفند 92)

  13. #247
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سپاس از جناب روزنه

    خیلی زیبا بود با اینکه چندین بار خونده بودمش ولی چه فایده فدات شم سهم ما از روز مرد یه جورابه و یه زیرپوش تازه پولشم بایست خودمون بدیم
    امروز روز جهانی زن هستش(البته دیروز بود) ولی خیلیش مهم نیست دیروز بود یا امروز به همسر و خواهر و مادرتون پیامک بدین خیلی خشوحال میشن.من یکی که همسر و مادرزن و خواهرام پیامک دادم خیلی حس خوبی داشتم آبجی بزرگم ازم تشکر کرد از اینکه بیادش بودم
    گلپسرا یادتون نره پیامک بدین.

    راستی یادم رفت امروز رنگ پرچمم زرد شده فکر کنم رفتم توی قسمت fire class ایول بخودم امیدوار شدم
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : یکشنبه 18 اسفند 92 در ساعت 12:51

  14. 7 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    toojih (سه شنبه 20 اسفند 92), پونه (یکشنبه 18 اسفند 92), میشل (سه شنبه 20 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (یکشنبه 18 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 20 اسفند 92), شایسته89 (سه شنبه 20 اسفند 92)

  15. #248
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    میدانی...

    بعضـی ها را هرچه قدر بـخوانی ... خسته نمیشوی !

    بعضـی ها را هرچه قدر گوش دهی ... عادتــــ نمیشوند !

    بعضـی ها هرچه تکرار شوند ... باز بکرند و دستــ نـخورده !

    دیده ای ؟!
    ... ... شنیده ای ؟!بعضـــی ها بی نهایتـــ ــ ـند !

    مـــــثل مـــــادر





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  16. 9 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 18 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 18 اسفند 92), toojih (سه شنبه 20 اسفند 92), پرنده غريب (دوشنبه 19 اسفند 92), ویدا@ (سه شنبه 20 اسفند 92), میشل (سه شنبه 20 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (یکشنبه 18 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 20 اسفند 92)

  17. #249
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array
    آرزوهای من برای شما دوستان خوبم.......


    برایت آرزو می‌كنم. روزهای شــــاد ، فوق‌العاده و داشته باشی.

    خیلی خودت رو با مشغول نكن؛

    مواظب خودت باش؛ برای خودت قشنگ‌قشنگ بخـــر.

    امیدوارم از آسمون برات بباره كه بتونی باهاش یه یا شایدم بخری و هیچ‌وقت به نیاز زیادی نداشته باشی؛

    فقط باش و برو.

    راستی... فكر خوبی كه و بیشتر بخوری ولی زیــــاد نخور؛

    هیچوقت با دوستت نكن و از این‌كه بگی خجالت نكش.

    از لحظه‌های رمانتیكت لذت ببر؛



    بهترین آرزوها رو برای خودت و ت آرزو دارم......

    O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O


    http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
    ویرایش توسط ویدا@ : سه شنبه 20 اسفند 92 در ساعت 08:26

  18. 12 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 20 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 20 اسفند 92), rozaneh (سه شنبه 20 اسفند 92), S.H.I.D.E.H (پنجشنبه 22 اسفند 92), shabnam z (سه شنبه 20 اسفند 92), toojih (سه شنبه 20 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 25 اسفند 92), پرنده غريب (سه شنبه 20 اسفند 92), میشل (سه شنبه 20 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (سه شنبه 20 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 20 اسفند 92)

  19. #250
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود ببخشید این خبرش داغ بود گفتم تا تنور داغه بچسبونم

    جاتون خالی تصادف شد موتوری زد به ماشین پرت شد جلو یکیشون بچه همسادمون بود موتوری هم اومد پایین دست به بقه شدن رفت این بچه همسادمون تبر رو بیاره خدا وکیلی کیف میکنید چه بچه محل هایی داریم هیچی دیگه منم سید و بچه مثبت سریع پریدم بچه همسادمون رو گفتم بابا بیخیال چیز ینشده اون موتوری رو هم سرع چسبیدمش بابا ول کن چیز ینیست دم عیدی.خدا رو شکر به خیر گذشت

    جایزه مرد فداکار این هفته تقدیم میشه به خودم

    راستی خدا رو شکری امروز بعد چندین رو بازار خوب بود داشتم افسردگی میگرفتم از بی مشتری بودن
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  20. 10 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 20 اسفند 92), ammin (جمعه 23 اسفند 92), rozaneh (چهارشنبه 21 اسفند 92), taraneh89 (جمعه 23 اسفند 92), toojih (سه شنبه 20 اسفند 92), پونه (سه شنبه 20 اسفند 92), میشل (سه شنبه 20 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (چهارشنبه 21 اسفند 92), صبوری (سه شنبه 20 اسفند 92)


 
صفحه 25 از 73 نخستنخست ... 5151617181920212223242526272829303132333435455565 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.