به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 34 از 125 نخستنخست ... 41424252627282930313233343536373839404142434454647484 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 331 تا 340 , از مجموع 1246
  1. #331
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود دگربار

    tojih فدات شم من یکی که بکشنم دست روی همسر گلم بلند نمیکنم البته شوخی شاید یه لگد آروم بزنمش و نیشکون ولی اونم آروم گرچه انصافا هرووقت حساب میکنم میبینم همونشم بیشتر از اونی که بزنم خوردم
    ولی دستم بشکنه و بره زیر ساطور اگه خدایی نکرده بخوام دست روش بلند کنم زبونم لال بشه اگه بخوام کمتر از گل به همسرم بگم.خدا شاهده توی دوران بارداری درد میکشید هزار به خودم گفتم غلط کردم بی جا کردم گفتم بچه داری بشیم وقتی اولا بهش شیر میداد خیلی درد میکشید به ........ افتادم بچه دار شدیم.ازدواج کردی میتونی امتحان کنی خانومم حق خودشو میگیره و واقعا از خودش دفاع میکنه ولی یکبار توی همین شوخی ها (که خیلی کمه شاید سالی یکبار یا دوبار )اونم در حد همون فرمایش پیغمبر با مسواک زدن نهایت حقی که مرد داره خواستم محکمتر بزنمش وقتی چشماشو دیدن قلبم داشت از توی سینم میومد بیرون.

    ببخشید جاش اینجا نبود نوشتم خیلی عذر میخوام ولی خیلی برام سخته حتی خوندن این مطالب از تو داغون میشم.

    راستی یه خبر جدید پنجشنبه ای مراسم عقد دختر آبجیمه خیلی هم دوسش دارم.

    یه خواهش از همه پدرای گل دختراتون زود شوووهر ندین.الگوی یه دختررفتارای پدرشه برای انتخاب شوهر.پس سعی کنین بابای خوبی براش باشین
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 9 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    shabnam z (دوشنبه 12 اسفند 92), toojih (یکشنبه 11 اسفند 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 13 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 11 اسفند 92), میشل (یکشنبه 11 اسفند 92), بی نهایت (یکشنبه 11 اسفند 92), ستیلا (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92), صبوری (یکشنبه 11 اسفند 92)

  3. #332
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    بی نهایت جان خیلی ناراحت شدم الهی بمیررررررم من تحمل زخم و کتک و این چیزا رو ندارم واقعا میگم عزیزم امیدوارم زودتر رابطتون رو خوب مدیریت کنین و ازین وضعیت بیرون بیاین

    میدونم که بی نهایت خیلی عاقله و کم نمیاره و به شوهرشم کمک میکنه تا به نتیجه درستی درباره رفتار اشتباهش برسه. دوست می دارم
    .
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  4. 8 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 12 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), میشل (یکشنبه 11 اسفند 92), بی نهایت (یکشنبه 11 اسفند 92), دختر بیخیال (دوشنبه 12 اسفند 92), ستیلا (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (دوشنبه 12 اسفند 92)

  5. #333
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    واقعا چی میشد همینطوری بودیم و نیمه نداشتیم .البته من نیمه ندارم خداوند منو کامل افرید واسه بقیه گفتم.
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  6. 6 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (دوشنبه 12 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), toojih (یکشنبه 11 اسفند 92), بی نهایت (یکشنبه 11 اسفند 92), دختر بیخیال (دوشنبه 12 اسفند 92)

  7. #334
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    آقاب tojih خیلی دلت پره ها


    دو تا پیشنهاد دارم


    1- می تونی یه کیسه بکس بگیری حسابی ورزش بکس کنی.



    2- می تونی شما بشی کیسه بکس.




    دومین پیشنهادم یه مزیت داره اینکه شما صاحب کمالات می شین.


    اولین پیشنهادم 2 تا مزیت داره اینکه عقده هاتون خالی می شه دوم اینکه کیسه بکس صاحب کمالات می شه.

    سعی کردم گزینه ها رو طوری انتخاب کنم که در هر دو برای شما منفعتی وجود داشته باشه.

  8. 10 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 12 اسفند 92), deljoo_deltang (دوشنبه 12 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), sara 65 (شنبه 17 اسفند 92), shabnam z (دوشنبه 12 اسفند 92), toojih (دوشنبه 12 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 12 اسفند 92), دختر بیخیال (دوشنبه 12 اسفند 92), ستیلا (دوشنبه 12 اسفند 92), شیدا. (دوشنبه 12 اسفند 92)

  9. #335
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    دو تا پیشنهاد دارم

    1- می تونی یه کیسه بکس بگیری حسابی ورزش بکس کنی.

    2- می تونی شما بشی کیسه بکس.

    دومین پیشنهادم یه مزیت داره اینکه شما صاحب کمالات می شین.

    اولین پیشنهادم 2 تا مزیت داره اینکه عقده هاتون خالی می شه دوم اینکه کیسه بکس صاحب کمالات می شه.

    سعی کردم گزینه ها رو طوری انتخاب کنم که در هر دو برای شما منفعتی وجود داشته باشه.
    سلام خانم بی نهایت، چقدر پخته و کامل بررسی کردین و انصافا چقدر پیشنهادات خوب و منطقی دادین. دیدین گفتم خانم با کمالاتی هستین. من خودم الان بیشتر از گزینه 2 به گزینه اول احتیاج دارم.

    البته فکر کنم اون عبارتی که شما بکار بردین نیست، عبارت درست برای این مزیت به آرامش رسیدنه!! نشون میده هنوز جا برای رسیدن به کمالات بیشتر دارین

    اما از اونجاییکه همونطور که شما بدرستی اشاره کردین گزینه دوم شدن هم کلی مزیت داره و من هم آدمی نیستم که فقط به فکر خودم باشم. فکر کنم بد نباشه اگه یک طرف دومی هم باشه که ضمن اینکه ما به آرامش میرسیم، طبق فرمایش شما کمی هم به اون بنده خدا کمالات اضافه بشه. من خودم شدید طرفدار پیشرفت خانمها توی زمینه کمالات هستم

  10. 5 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 13 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), بی نهایت (دوشنبه 12 اسفند 92), دختر بیخیال (دوشنبه 12 اسفند 92), ستیلا (دوشنبه 12 اسفند 92)

  11. #336
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    گاهی اوقات ادم توی کار خدا می مونه.

    یعضی ها می یان توی صندلی داغ مدیر رو داغ کنند یهو می بینند آخ آخ خودشون داغ شدند.


    اما ماشا الله از این اعتماد به نفس.
    ویرایش توسط بی نهایت : سه شنبه 13 اسفند 92 در ساعت 16:20

  12. 6 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 13 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 13 اسفند 92), shabnam z (سه شنبه 13 اسفند 92), toojih (سه شنبه 13 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 13 اسفند 92), ستیلا (سه شنبه 13 اسفند 92)

  13. #337
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    احیانا که منظورت توجیح نیستش که؟

    خداوکیلی حق داره جوابای مدیر همدردی فرق داره چون توی قالب خودشون ثابت هستن.
    نمیدونم شاید من اشتباه فکر میکنم ولی بازم خوبه ایشون صداقت کامل دارن همینشم خوبه.
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  14. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    toojih (سه شنبه 13 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (سه شنبه 13 اسفند 92)

  15. #338
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    جناب آقای خاله قزی، همکار محترم، میبینم که داری به پایان شارژ 10 روزت نزدیک میشی و گوشه و کنار در جهت کمک به مدیریت سایت پست میزاری!! و تریپ بچه مثبتا رو برداشتی.

    متاسفم ولی اینکارها به نظرم فایده نداره. باید کار اصولی در جهت مدیریت منظم و صحبح تالار انجام بدی. من خودم همین الان رفتم یک پست شامل کلمات خیلی زشت پیدا کردم و سریع به فرشته جون گزارش دادم. این کمک ناچیز من هدیه ناقابلی بود به مدیران بسیار عزیز این تالار.

  16. 7 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (شنبه 17 اسفند 92), khaleghezey (چهارشنبه 21 اسفند 92), sara 65 (پنجشنبه 15 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 15 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (پنجشنبه 15 اسفند 92), شیدا. (پنجشنبه 15 اسفند 92)

  17. #339
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    آقای خاله قزی شارژ مفت داره نفسای آخرو میکشه و به نظر نمیاد که حاضر باشین دست به جیب شین. کم کم غزل خداحافظی رو بخونین...
    از دوستان خواهش میکنم اگه طرحی چیزی دارن که بشه رنگ ایشونو به زور آبی پررنگ نگه داشت دریغ نکنن.
    مثلا آقای توجیه شما که خودتون ماشاا... خوش رنگین از اون ده روز شارژتون به نفع دوستان دیگه انصراف بدین.. صواب داره هاااااا

    فقط قبل رفتن خواهشا این عکس خوشگل آوارتون رو کوچیک کنین. نصف عکس داره میره توو چشم ما و نمیشه متنتون رو خوب خوند. شارژتون هم که تموم بشه دیگه نمیتونین تغییرش بدین

  18. 8 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (شنبه 17 اسفند 92), khaleghezey (چهارشنبه 21 اسفند 92), toojih (شنبه 17 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 18 اسفند 92), میشل (شنبه 17 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (شنبه 17 اسفند 92), صبوری (شنبه 17 اسفند 92)

  19. #340
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 96 [ 23:40]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,808
    سطح
    44
    Points: 4,808, Level: 44
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,335

    تشکرشده 839 در 268 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    43
    Array
    سلام به همه دوستان


    جناب خاله قزی بنده حاضرم باقیمانده شارژم رو بدم به شما.اخه من سالی یه پست میذارم اما شما ماشاءالله روزی به اندازه یه سال بنده پست میذاری .

    اما یه شرط داره ها !!!! اینهمه اسم بابا جان ، چرا خاله قزی اخه ؟!؟!؟! تا دیر نشده اسمتون رو عوض کنید.پیشنهاد بنده عمو سیبیلو.در هر صورت شارژ من قابل دار نیست.



    سارا خانم شارز مفت چیه بابا جان !!! اون شبایی که ما تا صبح بیدار بودیم و عرق می ریختیم شما کجا بودین !!! کلی عرق ریختیم و زحمت کشیدیم !!! نفرمایید مفتی بوده
    ، هدیه گرفتیم خانم سارا !!! هدیه همیشه میچسبه. ان شاءالله خدا نصیب همه کنه.

    راستی به اسم این تاپیک دقت کردین ؟ بوستان ارامشش رو باور کنیم یا الاچیق کل کلش رو ؟!


    فقط خدا
    بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته

    باشد نه شعور
    لازم برای خاموش ماندن



    ژان دلابرویه



  20. 8 کاربر از پست مفید faghat-KHODA تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 21 اسفند 92), sara 65 (شنبه 17 اسفند 92), shabnam z (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 17 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 18 اسفند 92), میشل (شنبه 17 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (شنبه 17 اسفند 92)


 
صفحه 34 از 125 نخستنخست ... 41424252627282930313233343536373839404142434454647484 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.