به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 95

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 اردیبهشت 93 [ 22:00]
    تاریخ عضویت
    1392-5-27
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    662
    سطح
    13
    Points: 662, Level: 13
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    893

    تشکرشده 67 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    مصباح جان یه چیزی رو خواهرانه بهت بگم

    تو دختر خیلی خوبی هستی ولـــــــــــــی مسئله اینه که من فکر میکنم هنوز جدیه جدی دوست نداری ازدواج کنی، بیشتر با این

    مراسمات و این خواستگاریها و این تعریف و تمجیدها و بالابردن ها و جلب توجه ها خوشی، بنظرم هنوز اون آمادگی لازم رو در

    خودت نمیبینی به خاطر همینم هست که اگه خواستگاری بهت جواب رد بده حتی با اینکه تو کاملا پسندیدیش و اون تو رو نپسندیده

    ولی اصلا از اینکه این وصلت جور نشده افسوس نمیخوری( که بنظر من کسی که قصدش برای ازدواج جدیه اتفاقا باید افسوس بخوره این طبیعیه، نه اینکه افسرده بشه ولی خوشحال شدنم غیرطبیعیه و نشون از یه ضعف مسئولیت پذیریه) چون اگه همچین کسی رو خودت رد کنی بعدش پشیمون میشی که

    خودم رد کردم ولی اگه اون رد کنه خیالت راحت میشه که این وسط بی تقصیر بودی، یجورایی از مسئولیت پذیری و رفتن زیر بار

    زندگی یکم واهمه داری و مسئله دیگه که شاید شنیدنش یکم ناراحتت کنه اینه که تو توی پستهات میگی فلان چیز ضعف منه ولی واقعیت اینه که خودتو یه آدم کامل و بی عیب و نقص میدونی بخاطر همینم هست که نمیتونی از هیچ کدوم از معیارات کوتاه بیای چون اینو عمیقا نپذیرفتی که کامل نیستی، یه مورد دیگه هم در مورد مدرک تحصیلی بنظر من میشه بین یه کسی که دانشگاه نرفته با کسی که دانشگاه رفته تا حدودی، در نوع بیان و نگرش تفاوت قائل شد ولی نمیشه بین یه نفر که لیسانس داره با کسی که فوق لیسانس داره تفاوت قائل شد! منظور در واقع اینه که اون فرد محیط دانشگاه رو تجربه کرده یا نه، نه اینکه وقتی فوق گرفت شعورشم بالاتر میره.
    ویرایش توسط shabnam z : شنبه 17 اسفند 92 در ساعت 16:53

  2. 7 کاربر از پست مفید shabnam z تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 17 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 17 اسفند 92), sara 65 (شنبه 17 اسفند 92), toojih (شنبه 17 اسفند 92), فرهنگ 27 (شنبه 17 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 17 اسفند 92), صبوری (شنبه 17 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آذر 93, 11:34
  2. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  3. دارم کوتاه میام؟
    توسط ch_1383615 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 21 آبان 90, 21:05
  4. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 آبان 90, 00:28
  5. مهربون بیا تو عیدی بگیر و عیدی بده
    توسط estar7 در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 فروردین 88, 11:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.