یادم میاد قبلا به mehrabooniگفته بودی رابطه نامشروب داشتی
شاید این عذاب هایی که باید به خوبی پاس کنی
پس تحملت رو ببر بالا این شاید همون توبه اصیل باشن
شاید باید این سختی ها رو بکشی که توبت قبول بشه
شاید این نتیجه اعمال قبلیته
توبه که کشکی نیست
متافیزیک نشنیدی
ازت خواهش می کنم پیش شوهرت بمون باهاش خوب رفتار کن جذبش کن تا بهت خیانت نکنه
تو هم به فکر مقابله به مثل نباش چون قبلا این اتفاق افتاده زمانی که دوست پسرت در مورد رابطت بهش گفته شاید همش به این دلیله که ترکت نکرده
گاهی به خدا می گم عدالتت کو و وقتی این چیزها رو می بینم به بزرگی و عدالتش پی می برم
- - - Updated - - -
شارلوت خانم شما یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران
چرا از بعضی کارهای بد شوهرت ناراحت می شی مگه خودت نعوذ بلله معصومی
در مورد گذشتت فقط اونقدر می دونم که خودت گفتی لطفا اگه می خوای به نتیجه برسی یک طرفه پیش قاضی نرو
بازم می گم سعی کن زندگیتو حفظ کن
به نظر من الان بعد تشکیل زندگیت نباید به سادگی اونو از هم بپاشونی تو جامعه ما زن مطلقه خیلی اسیب می بینه اینم مثل دوستیات نیست که بتونی بپوشونیش پس حتما پیش مشاور برو
چون بیشتر حرفای همه ادمهای دوربرت از رو احساسه و شاید تنها زمان حالتو می بینن ولی مشاور همیشه گذشته رو برسی می کنه تا به حال برسه روانشناس من که اینطوریه
- - - Updated - - -
و ایندرو هم پیش بینی می کنه و صلاحتو می گه
از نظر روانشناسیم شخصیت تو بررسی می کنه و بهت بهترین پیشنهاد می ده
اگه تو اینترنت تعریف شخصیت سرچ کنی می گه
کارها و عادات اتفاقات مهم گذشته که در اینده انسان تاثیر می زاره








علاقه مندی ها (Bookmarks)