یک نکته دیگه یادم امد...
اقای حکیم نمیدونم چند سالتون هست و شهرتون کجاست و چه قدر امکانات داره ؟؟ دانشکده های روانشناسی تو دانشگاهای دولتی مراکز مشاوره با قیمت ارزونتر نسبت به کلینیک های ازاد دارن که میتونی انجاها بری و استفاده کنی با اسم شهرتون و مرکز مشاوره .. یک جستجویی تو اینترنت بکن
درمانت جدی شروع کن و از هیچی نترس و تا آخر ادامه بده و همه سختی هاش بپذیر
امیدوارم به زودی راه مناسب خودت پیدا کنی









علاقه مندی ها (Bookmarks)