دیدی که چه بی رنگ و ریا بود زمستان؟
مظلومترین فصل خدا بود زمستان
دیدیم فقط سردی او را و ندیدیم
از هر چه دو رنگی است رها بود زمستان
بود هر چه ، فقط بود سپیدی و سپیدی
اسمی که به او بود سزا ، بود زمستان...
تشکرشده 2,695 در 688 پست
دیدی که چه بی رنگ و ریا بود زمستان؟
مظلومترین فصل خدا بود زمستان
دیدیم فقط سردی او را و ندیدیم
از هر چه دو رنگی است رها بود زمستان
بود هر چه ، فقط بود سپیدی و سپیدی
اسمی که به او بود سزا ، بود زمستان...
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
.saber. (جمعه 12 اردیبهشت 93), faghat-KHODA (شنبه 17 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 27 فروردین 93), ویدا@ (یکشنبه 18 اسفند 92), نازنین2010 (شنبه 17 اسفند 92), ستیلا (شنبه 17 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)