به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 17 اسفند 92 [ 14:30]
    تاریخ عضویت
    1392-12-17
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    15
    سطح
    1
    Points: 15, Level: 1
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    4
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط alone_girl نمایش پست ها
    من تو جریان درمان یکی از دوستانم که دقیقا همین مشکل داره هستم
    من کارشناس نیستم نمیتونم بفهمم که شدت مشکلت تا چه حد و ایا نیاز به دارو درمانی هم داری یانه؟
    اگه اول به یک روان شناس مراجعه کنی ان به شما میگه که نیاز هست به روان پزشک بری یا نه؟
    اتفاقا این دوست من که داره پیش دکتر روان شناس میره خیلی براش کم هزینه در میاد
    جلسات خیلی کوتاه و با فاصله زمانی داره یک سری تمرینات ذهنی بهش دکتر داده و دوستم فعلا داره درمان ادامه میده....
    یک امتحانی بکن....(فقط تحقیق کن و یک روان شناس خوب پیدا کن)
    ترس از هزینه و ... به خودت راه نده ....
    خدای نکرده خدای نکرده اگه یک مریضی جسمی خطرناکی داشتی از هر طریقی بود هزینه اش جور میکردی به خدا توکل کن
    البته مدیران هم که روان شناس هستن پستت میخونن و احتمالا بهت جواب میدهن یک کم منتظر باش
    یه مدت پیش روانپزشک رفتم اما داروهایی که دادن خیلی اثرات بدی داشت کلا آدمو میبرد تو خلا. خیلی عصبیم میکرد کنترل رفتارمو از دست میدادم ترجیح میدم با روانشناس جلو برم خیلی ممنون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط hhanie نمایش پست ها
    شما باید به روانپزشک مراجعه کنید که واجبتره و ابتدا با دادن یک یا دو داروی با دوز ضعیف شما افکار منفیتون کم میشه بعد قدرت تمرکز به دست خودتون می گیرید و می توانید با جلسات مشاوره بر این بیماری غلبه کنید حتما به روانپطشک مراجعه کنیید از نون شب واجب تره و ببینید په قدر دنیا رنگ دیگری می شود
    ترجیح میدم از دارو استفاده نکنم

  2. 2 کاربر از پست مفید hakim تشکرکرده اند .

    کاغذ بی خط (یکشنبه 18 اسفند 92), پونه (شنبه 17 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اختاپوس وسواس فکری- عملی (اختلال وسواس اجباری)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 فروردین 95, 08:31
  2. وسواس من به قد و ظاهر همسرم (2)
    توسط جوادیان در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 02:31
  3. وسواس ظاهری دارم ، زندگیم داره تباه میشه
    توسط omidsss در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 دی 93, 21:36
  4. وسواس فکری دارم
    توسط Milad1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 92, 11:08
  5. وسواس روانیم کرده
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 خرداد 92, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.