
نوشته اصلی توسط
asemaneabi222
"کیهان بر اساس تعادل هست "
آسمانی جان، شاید جاش توی تاپیک امیدوار عزیز نباشه، اما سوالم اینه که اگر کیهان بر اساس تعادل است، یعنی امیدوار کاری انجام داده که بر اساس تعادل کیهانی این نتیجه اش بوده؟
گاهی اوقات برای خودم اتفاقهایی می افته که وقتی به کارما و صحبتهای اینطوری فکر می کنم، می بینم هیچ چیزی تو زندگیم نمی تونم پیدا کنم که انعکاسش این باشه.
برای امیدوار عزیز،
امیدوار جان، شما نیاز داری که بری مشاوره.
این مشکل به خودی خود و به راحتی حل نمی شه. اذیتت می کنه و توی وجودت ریشه دار می شه. حتما مشاوره حضوری را شروع کن.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)