سلام
اول اینکه گمان کنم عنوان تایپیکتون مناسب نیست و ممکنه سرپرست سایت در صورت عدم تغییر عنوان، تایپیکتون رو قفل کنه.
من یکم به سختی تونستم جمله بندی شمارو بخونم اما امیدوارم به درستی متوجه شده باشم .
عذر خواهی میکنم فقط میتونم بگم شما ،عادت کردی به روابط اشتباه و تنوع طلبی... بنابراین فکرتون چهارچوب درست نداره،یا بهتره بگم از تعهد داشتن میترسه،که در این حالت به نظر من زمانی که با این دختر خانم تموم میکردید هیچ لزومی نداشت دوباره برید سمتش و نذارید رها بشه از این وابستگی،شما بهتره اول تکلیفت رو با خودتون مشخص کنید،بعد به یه نفر دیگه قول ازدواج بدید.به نظر من تا زمانی که آمادگی کامل ندارید،و مهمتر از همه تا زمانی که فکر میکنید چون همزمان با چند نفر وارد رابطه نمیشید و این از نظر شما یه حسن به حساب میاد یا درواقع دارید لطف میکنید در حق اون /خانم وفادار /خیانت نمیکنید ،بلکه در واقع این حالت یک رفتار طبیعی از یه انسان که اول از همه به خودش متعهد هستش،از ازدواج کردن دست نگه دارید،چون ممکنه اوایل راه این زندگی به شکست برسه و اینکه شرایط مالی و کار و پذیرش مسئولیت های یک زندگی هم بسیار بسیار مهمه،اون دختر خانم هم زیادی احساساتی هستن که این هم به نوعی آسیب زننده هستش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)