به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 11 از 39 نخستنخست ... 2345678910111213141516171819202131 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 390
  1. #101
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام...

    دوستان من 2 روز آزگاره خودمو پشت این میز نگهداشتمو دارم درس میخونم... که شده به عبارت 12 ساعت.... شیدا خواهشا یه تست بگیر ببین مجاز میشم؟

    اطلاعات دقیق تر اینکه سه چهارم یکی از سه درس تخصصی رو خوندم، لیوان رو هم شطرنجی میزنم....

    در کودکی من، دختری در بالکن خونشون رسد شد که یه دامن پشمی زرشکی باطرح شطرنجی پوشیده بود، یه اینجور چیزی:




    از اون زمان این یکی از طرح های محبوب من شد! و یه سری اشیاء با این طرح رو دوستم دارم که لیوان هم میتونه جزئش باشه.

    راستی تست قبلی برای من شدیدا درست بود... و همونطور که طراح تست پیش بینی کرده اینجانب غیر از لباسام دارایی دیگه ای ندارم... البته علتش بیشتر از اینکه پس انداز نکردن باشه، جایگاه نداشتن پول در زندگیم بوده و عدم تمایل جدی به پول درآوردن... به هرحال این ویژگی هم در دست اصلاح و تعدیله....

    شیدا خانوم خوب اسرارمونو فاش کردیا...
    اون از فقط خدا که دیگه بعید میدونم کسی باهاش ازدواج کنه، اینم از پرده برداری از آس و پاس ترین عضو همدردی....

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...


    ویرایش توسط میشل : پنجشنبه 15 اسفند 92 در ساعت 12:02

  2. 9 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 15 اسفند 92), faghat-KHODA (پنجشنبه 15 اسفند 92), khaleghezey (پنجشنبه 15 اسفند 92), kiann (پنجشنبه 15 اسفند 92), paiize (پنجشنبه 15 اسفند 92), rozaneh (شنبه 17 اسفند 92), shabnam z (پنجشنبه 15 اسفند 92), ستیلا (پنجشنبه 15 اسفند 92), شیدا. (پنجشنبه 15 اسفند 92)

  3. #102
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    سلام
    از اونجایی که همه کارام دقیقه ی نوده الانم در دقیقه ی نود حاضر شدم تا بگم طرح شطرنجیو انتخاب میکنم. جهت اطلاعات تکمیلی باید بگم شطرنجی آبی و نقره ای تو ذهنمه !

    روسفیدمون کن دیگه شیدا جان

  4. 7 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 16 اسفند 92), faghat-KHODA (جمعه 16 اسفند 92), rozaneh (شنبه 17 اسفند 92), پونه (پنجشنبه 15 اسفند 92), میشل (جمعه 16 اسفند 92), ستیلا (جمعه 16 اسفند 92), شیدا. (جمعه 16 اسفند 92)

  5. #103
    عضو پیشرو آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array


    رنگ آبی نشان دهنده ساختار درونی ذهن است و طرحی که می کشید ساختار و قدرت ذهن شما را در خلاقیت و حل مساله نشان می دهد.






    1- راه راه
    شما با ارائه دیدگاههای صریح و روشن فردی زیرکی هستید که قادرید به راحتی مسائل را حل کنید و تصمیات را عملی کنید. طبیعی هست که دیگران شما را به عنوان رهبر و فرد قدرتمندی در زمان سختی می بینند. (گویا بین دوستان کسی را نداریم که در حل مساله خوب باشه. شاید آقای روزنه بوده یادش رفته بگه)




    2- خال خالی
    قدرت شما در ذات تطبیق پذیر و هنری ذهنتون هست. این ممکنه باعث بشه یه کم به نظر غیرعادی و عجیب غریب به نظر برسید اما به خاطر نگاه خاصتون خلاقیت ویژه ای دارید. ( اصلا نفهمیدم سیستم شما چطوریه. خودشم گفت عجیب غریبه)




    3- شطرنجی
    شما در مدیریت همه نیازهای متداول روزانه به خوبی عمل می کنید. افراد کمی هستند که می تونند زندگیشون را به این خوبی و مفیدی سازمان دهی کنند. نتیجه تلاش شما هم این هست که گویا همیشه زمان پول و محبت کافی برای ارائه به دیگران دارید. (من اصلا اینطوری نیستم و از وقتم درست استفاده نمی کنم. این تست اشتباه بو. میشل جان شما هم؟)



    4- موجی
    هنر شما در ایجاد محیطی است که در آن ابراز و احساس عشق آسان است. منظور این نیست که دنبال جلب توجه و محبت هستید بلکه دیگران به طور طبیعی از حمایت کردن و توجه کردن به شما لذت می برند. و این حس خوب مثل سنگی که در آب موج می ندازه و گسترده می شه به شکل خیلی آرامی زندگی همه اطرافیان شما را در بر می گیره. از اطرافیانتون بپرسید حتما می گن که دنیا با وجود شما جای بهتری برای زندگی است. (ظاهرا از حل مساله خبری نیست. سعی می کنید با احساسات و چشم و ابرو مسائل را حل کنید. گویا همه خانمهای عزیز تو این گروه بودن)




    دختر تنها
    پیشنهادم اسم یه گل یا یه اسم دخترونه است
    اگرم تکراری بود روی شکل نوشتنش تغییر ایجاد کنید به نظرم قشنگتره تا این که بهش عدد اضافه کنید.
    مثلا نسیم را می تونید بنویسید ن س ی م
    یا سارا را بنویسید سا را
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : جمعه 16 اسفند 92 در ساعت 00:23

  6. 9 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 16 اسفند 92), faghat-KHODA (جمعه 16 اسفند 92), kiann (جمعه 16 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 21 اسفند 92), rozaneh (شنبه 17 اسفند 92), sara 65 (جمعه 16 اسفند 92), terme00 (شنبه 17 اسفند 92), میشل (جمعه 16 اسفند 92), ستیلا (جمعه 16 اسفند 92)

  7. #104
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    سلام شیدا جان

    مردود شدم رفت

    مدرکو که نگرفتم تازه فهمیدم چقدر احساساتی هستم

    خوب چی میشه کرد ما دخترها پر از احساس داریم.

    شیدا جان یه تقلبی هم میرسوندی بد نبود حداقل واسه پز دادن مدرک خوب بود.

    در مورد من که صدق کرد گزینه مورد نظر
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  8. 6 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 16 اسفند 92), faghat-KHODA (جمعه 16 اسفند 92), sara 65 (جمعه 16 اسفند 92), پونه (جمعه 16 اسفند 92), میشل (جمعه 16 اسفند 92), شیدا. (جمعه 16 اسفند 92)

  9. #105
    عضو پیشرو آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    سارا جان، این دقیقه نودی بودنت با اون چیزی که توی تست می گه جور نیستا!!
    برای من هم شطرنجی بود اما به نظر خودم با شخصیتم فرق داره. فکر کنم برای شطرنجی ها غلطه.
    بذار ببینیم میشل چی میگه. اگه برای اونم غلط باشه، شاید لازم باشه یه دکتر بریم


    ستیلا جان، دکترای مهر و محبت گرفتی دیگه. چه مدرکی می خواستی بگیری از این بهتر



    آبی بیکران عزیز، به نظرم چیزی که در مورد خطوط نوشتی با جوابهای تست هماهنگ بود.
    ممنون از زحمتی که کشیدی.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  10. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 16 اسفند 92), faghat-KHODA (جمعه 16 اسفند 92), sara 65 (جمعه 16 اسفند 92), میشل (جمعه 16 اسفند 92), ستیلا (جمعه 16 اسفند 92)

  11. #106
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    [QUOTE=شیدا.;320446]


    رنگ آبی نشان دهنده ساختار درونی ذهن است و طرحی که می کشید ساختار و قدرت ذهن شما را در خلاقیت و حل مساله نشان می دهد.




    اطرافیانتون بپرسید حتما می گن که دنیا با وجود شما جای بهتری برای زندگی است.

    ممنونم شیدا جان ..چه ذوقی کردم که دیدم این همه دوست داشتنی هستم
    اما جدای از شوخی من چندان ادم احساساتی نیستم خودم ادم منطقی ای میشناسم و کاهی حتی کمی بی احساس و عقل گرا





    دختر تنها
    پیشنهادم اسم یه گل یا یه اسم دخترونه است
    اگرم تکراری بود روی شکل نوشتنش تغییر ایجاد کنید به نظرم قشنگتره تا این که بهش عدد اضافه کنید.
    مثلا نسیم را می تونید بنویسید ن س ی م
    یا سارا را بنویسید سا را


    از این مجموعه اسم کدوم ها را میپسندید (ممنون میشم همه دوستان نظر بدهن)
    Nice_Girl,cute_Girl,نرگس,ملیکا, مائده ,پریا,پونه

    /QUOTE]
    زندگی باید کرد
    گاه با تلخی راه , گاه با یک گل سرخ
    گاه با یک دل تنگ
    گاه باید رویید در میان باران
    گاه باید خندید با غمی بی پایان

    ویرایش توسط پونه : جمعه 16 اسفند 92 در ساعت 20:24

  12. 6 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 16 اسفند 92), faghat-KHODA (جمعه 16 اسفند 92), sara 65 (جمعه 16 اسفند 92), میشل (جمعه 16 اسفند 92), ستیلا (جمعه 16 اسفند 92), شیدا. (شنبه 17 اسفند 92)

  13. #107
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام...

    چقدر بده نتیجه تست آدم خوب در بیاد، ولی اشتباه شده باشه!

    شیدا جان، نتیجه آزمایش من با یکی عوض شده! حیف....

    ولی تو توی ذهن من، همینی هستی که این میگه، شکسته نفسی نکردی عایا؟ یا شایدم یه مدت کوتاه از این رویه فاصله گرفتی...

    نقل قول نوشته اصلی توسط alone_girl نمایش پست ها
    از این مجموعه اسم کدوم ها را میپسندید (ممنون میشم همه دوستان نظر بدهن)
    Nice_Girl,cute_Girl,نرگس,ملیکا, مائده ,پریا,پونه
    پادینا (به معنی پونه) اسم قشنگیه عزیزم.

    - - - Updated - - -

    راستی شاید بشه منو نمونه ناقصی از تفسیری که آبی بیکران آورده بود، در نظر گرفت...

    البته خیلی ناقص...

    نمیدونم...
    به هرحال من از اون تفسیر خوشم اومد...

    مدیونین اگه بگید: اعتماد به سققققققققف.............

    خب هدفم بوده دیگه....... چیکار کنم؟ خوشحال میشم نتیجه تستم این شکلیا در بیاد....

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...


    ویرایش توسط میشل : جمعه 16 اسفند 92 در ساعت 21:06

  14. 7 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 16 اسفند 92), faghat-KHODA (جمعه 16 اسفند 92), rozaneh (شنبه 17 اسفند 92), sara 65 (جمعه 16 اسفند 92), پونه (جمعه 16 اسفند 92), ستیلا (جمعه 16 اسفند 92), شیدا. (شنبه 17 اسفند 92)

  15. #108
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array

    سلام دختر تنهای عزیز
    به نظرم اسم انگلیسی میخوای بزاری این سه تا بد نیست

    Lucky girl دختر خوش شانس که به نظرم انرژی خوبی میده به ادم البته یاد کارتون لوک خوش شانس هم میوفتی


    Good Girl دختر خوب

    Lucky Bird پرنده خوش شانسی . که اینم خیلی قشنگه
    اگه فارسی میخوای باشه پونه POONE . پریا . نگاره. ترنم. رها. اینا قشنگن ولی خودت باید دوست داشته باشی اینا نظر من بود.
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  16. 4 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (جمعه 16 اسفند 92), پونه (جمعه 16 اسفند 92), ستیلا (جمعه 16 اسفند 92), شیدا. (شنبه 17 اسفند 92)

  17. #109
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    من هم که نیومدم نیومدم آخرش با یه پست کل کوکولوژی رو بردم زیر سوال!!! یعنی تناقض در این حد
    من که فکر میکنم توطئه ی دشمنان بود تا اعتماد ما به این علم نوپا از بین بره! ;) به قول میشل جواب آزمایشامون عوض شده بود

  18. 6 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 16 اسفند 92), faghat-KHODA (جمعه 16 اسفند 92), پونه (جمعه 16 اسفند 92), میشل (جمعه 16 اسفند 92), ستیلا (جمعه 16 اسفند 92), شیدا. (شنبه 17 اسفند 92)

  19. #110
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 اردیبهشت 95 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,542
    سطح
    30
    Points: 2,542, Level: 30
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    230

    تشکرشده 223 در 59 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    0
    Array
    Serendipity هم اسم قشنگیه و هم حس خوبی به آدم میده.



    یه جایی قبلا خونده بودم که به معنی خوشبختیه ولی ظاهرا معنی لغوی اش برمیگرده به یک داستان افسانه ای از "سه شاهزاده پارسی".

    جواب تست رو هم که شیدا خانم لطف کردن گذاشتن که نتیجتا ما شدیم عجیب و غریب و این باعث شد که مجبور بشم برم بیشتر تحقیق (با اجازه فضولی) کنم در مورد این تست.
    که با مشقت زیاد تونستم متن اصلی رو پیدا کنم و با تعجب دیدم که جواب تست خیلی هم درسته در مورد من و همونطور که نوشته کلا آفبیت هستیم. این " آفبیت و ذهن هنری " رو هم که باهم جستجو کردم رسیدم به این سایت:Real Weddings | Capitol Romance ~ Real DC Weddings
    که همه موضوعاتی که خیلی خیلی خیلی خیلی . . . . ........ خیلی بهشون علاقه داشتیم توش بود خیلی خیلی خیلی.
    خلاصه رفتیم سایت رو زیر و رو کردیم و بعد از اینکهجزغاله شدیم اومدیم که نتیجه تحقیقاتمون رو ثبت کنیم.
    که نتیجتا معنی ذهن هنری آفبیت رو هم فهمیدیم.
    البته برای اینکه جواب بقیه تستا خراب نشه آخر همین تست کل تحقیقات رو مختومه کردم و یه قدم هم جلوتر نرفتم. (به روح اجدادم اگه جلوتر رفته باشم ، حتی عنوان تست بعدی رو هم ندیدم)
    انسانی که هدفش خدمت به خداست ممکن است انسان خوبی باشد
    اما انسانی که هدفش خدمت به انسان باشد حتما انسان خوبی است.


  20. 7 کاربر از پست مفید kiann تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 16 اسفند 92), faghat-KHODA (جمعه 16 اسفند 92), rozaneh (شنبه 17 اسفند 92), پونه (جمعه 16 اسفند 92), میشل (شنبه 17 اسفند 92), ستیلا (جمعه 16 اسفند 92), شیدا. (شنبه 17 اسفند 92)


 
صفحه 11 از 39 نخستنخست ... 2345678910111213141516171819202131 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. هزینه های مربوط به هدیه
    توسط سعید95 در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 30 دی 96, 15:18
  2. باید جهزیه ام رو جمع کنم و برگردونم،حس بدی دارم
    توسط آرامش خیال در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 اسفند 94, 01:41
  3. روشهای کاهش هزینه های ازدواج
    توسط maryam123 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 91, 22:41
  4. چالشهای فراراه گزینش همسر >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 08 اردیبهشت 91, 14:02
  5. همه ما بازیگریم
    توسط بهار.زندگی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 بهمن 90, 21:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.