اینکه به پدر مادرش بگه یا نه رو مشاور باید تشخیص بده، همونطور که دوستمون گفتند شما با پول خودتم شده ببرش پیش مشاور.
ببینین دوست شما الان خودشو به بهانه ی عشق و عاشقی در اختیار اون فرد میزاره باهاش رابطه ی احساسی برقرار میکنه تهش هم معلومه خود اون پسره هم گفته که بهم نمیخوریم، اگه همینطوری هم ادامه بده تازه اگه ازش سواستفاده بیشتر نشه بعداً پیش خودش طلبکار هم میشه که با من بازی شده، در حالی که کسی تا خودش نخواد وارد این رابطه های احساسی نمیشه. دوست شما یه شکست داشته بعد از اون پناه آورده به یکی دیگه شاید به خاطر محبت پدر یا برادر دلبسته به اون آقا و به خاطر سنش فکر کرده یه تکیه گاه مطمئن براش هست، بعد از این هم دوباره بعید نیست دنبال کسی باشه که دوسش داشته باشه، دوست شما خودش خودشو طعمه قرار میده.
باید بدونه که دلیل این جور دلبستگی ها که براش بوجود میاد از کجا سرچشمه میگیره، شما هم نباید پشتشو خالی کنی، توی آروم کردنش خیلی میتونی بهش کمک کنی، از لحاظ عاطفی تنهاش نزاری
قرار هم نیست یکی دوزه حل بشه یه مرحله ی زمان بریه فقط باید صبر داشته باشی و تنهاش نزاری








علاقه مندی ها (Bookmarks)