من هم پیشنهادم مشاور هست.تو دانشگاه مشاوره های خوبی هست. یک پرس و جو بکن.مثلا از حراصت بپرسمن خیلی وقت ها همین طوری می رفتم درد و دل!وقتی صحبت می کردم انقدر فکرم باز می شد که خودم راه درست را پیدا می کردم!.برای ما تو قسمت مدیریت آموزش و مشاوره فرهنگی و اجتماعی بود.قیمتش برای دانشجوها فقط 2000 تومان بود!!!







بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای

علاقه مندی ها (Bookmarks)