یک نکته که اشاره نشد دوستیا قبل ازدواج که معمولا هر دو طرف همو به خوبی تحویل می گیرن باعث می شه
1-اگر فرد با معشوقه و دلداده خود ازدواج بکند و روابط قبلی و صمیمانه که با مرگ عشق به وجود می آید باعث احساس تنهایی و خیانت می شود
2-اگر با معشوقه خود ازدواج نکند و با فرد دیگری ازدواج کند و ان محبت ها که معمولا بعد ازدواج به شدت این دوستی ها نیست را از همسر خود نبیند با معشوقه خود مقایسه کرده یا دنبال معشوقه جدید می گردد و یا به دنبال همان دوست قبل ازدواج خود می رود و خیانت می کند به بهانه تنهایی و درک نکردن متقابل که نمونه اش را به تازگی دیدم با همین بهانه تنهایی از سوی دختر
معمولا افرادی که در ازدواج با هم هر دو زن و شوهر این روابط را در گذشته به دوش روانشان حمل نمی کنند بعد ازدواج معمولا چنین احساسی کمتر در انها دیده می شود و بهتر می توانند نیاز های هم را برطرف کنند








علاقه مندی ها (Bookmarks)