ممنونم نازنین عزیز
بله یه مدتیه آرومترم، سعی می کنم زیاد حساسیت نشون ندم، مادرم هم داره با سیاست خودش رفتار همسرم رو متعادل می کنه. فعلا خواهر گلم با دختر نازش اومده خونمون، خیلی وقت بود ندیده بودمش، فکر کنم بودن اونها هم باعث شده تا راحت تر از همه چی بگذرم...
امروز بعد از ظهر دوباره باید برم پیش مشاور.
تا همراهان خوب و مهربانی مثل شما دارم، راحت تر و منطقی تر با همه چیز کنار میام..
![]()
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)