
نوشته اصلی توسط
abi.bikaran
اقای 1234567 اصلا این حرفتون درست نیست کی همچین چیزی گفته؟ چجور همچین قضاوت نادرستی در مورد دخترا میکنید؟ من یه دختر 35 ساله هستم مجردم تا این سن به هیچ عنوان به خودم اجازه ندادم واسه فرار از تنهایی تن به رابطه حتی دوستی بدم چه برسه به چیزای دیگه! این در مورد خودم تنها صدق نمیکنه دخترای زیادی دوروبر من هستن وضعیت مشابه دارن سنشون هم رفته بالا ولی همچنان پاک موندن پاک زندگی میکنن!
متاسفانه این بیشتر در مورد اقایون صدق میکنه این اقایون هستن که از 30 که رد شدن دیگه نمیشه گفت حتی یک بار رابطه ای رو تجربه نکردن!
دختران پاک زیادی هستن که حاضر نیستن تن به هیچ رابطه غیر عرف و نامشروع بدن
حتی اگه خیلی تحت فشار نیازهای عاطفی و جنسی باشن!!
شما هم اقا سامان نباید همه دخترا رو با اونهایی که تو خیابون میبینید یا در موردشون میشنوید یا اینجا در موردشون میخونید مقایسه کنید
دختر پاک میخواید باید بدونید کجا دنبالش بگردید!
علاقه مندی ها (Bookmarks)