این روزها همه لحظات به این موضوع فکر می کنم که واقعا من جزای کدام گناهم رو دارم پس می دم شاید هم واقعا جزای گناههای کوچیک و بزرگی باشه که هر روز انجام می دیم ولی برادرم می گه این ظلمه که به شما شده بعضی وقتها آدمها می شن خود شیطان به دیگران ظلم می کنند اینها جزای گناه نیست خودخواهی آدمهاست که ما به اسم شیطان می شناسیم همین آدمهایی که به بزرگان و انسانهای مقدس در مذاهب مختلف ظلم می کنند مگر این عزیزان گناهی مرتکب شده اند. ایشون می گه خودخواهی این آقا و خونواده اش باعث بدبختی شما شده ایشان که همسری داشتند این موضوع را پنهان کردند و خانواده اش هم دانسته یا نادانسته کاری کردند که نتیجه اش ظلم به شما شده.
نمی دونم این حرفها دلداریم نمی ده . ولی دعا می کنم آدمها گرفتار شر خودخواهی همدیگه نشن .
- - - Updated - - -
ا
- - - Updated - - -
خدايا چه سان بخوانمت با اين كه من همان من (گنهكار) هستم و چه سان اميدم را از تو ببرم با اين كه تو همان تويى (كه با همه مهربانى) خدايا
من اگر از تو نخواهم كه به من بدهى پس كيست آن كسى كه از او بخواهم تا به من بدهد خدايا اگر
تو را نخوانمت كه دعايم را مستجاب كنى پس كيست آن كس كه بخوانمش تا دعايم را مستجاب كند خدايا اگر به درگاه تو
زارى نكنم كه به من رحم كنى پس كيست كه به درگاهش زارى كنم تا به من رحم كند خدايا
هم چنان كه شكافتى دريا را براى موسى عليه السلام و او را نجات دادى از تو مى خواهم كه درود فرستى بر
محمّد و آل محمّد و مرا از آنچه در آن گرفتارم نجات بخشى و گشايش فورى به من عطا كنى
نه گشايش مدت دار، به فضل و رحمتت اى مهربانترين مهربانان.
خدایا تو که می دونی جز تو راهی ندارم تو کی می دونی همه لحظه هایم به یاری تو بسته است. ای پروردگار بزرگ و مهربان هیچ کس غیر از تو نمی تونه کمکم کنه تو که از همه آگاه تری چه ظلمی به من شده تو که می دونی دقیقه های زندگیم چطوری تو غم می گذره من بنده گناهکار تو قبول ولی از مهربانی و رحمت تو بخشش ها سراغ دارم تو ارحم الراحمینی خدای عزیزم در این موقعیت سخت فقط امید به تو به من نیروی زندگی می ده این غم رو از زندگی من ببر خدایا به مصلحت خودت آنچه را صلاح می دانی برایم رقم بزن. اگه رضایت تو خدای خوب و مهربونم در رنج و عذاب منه من راضیم خدایا تو که خبر داری لحظه هایی ازشدت اشک سر به دیوار می گذارم و از شدت رنج غم و درد به آغوش دیوار پناه می برم خدایا تو که می دونی تو اون لحظه ها کسی نیست یه لیوان آب به دستم بده خدایا تو که بهتر می دونی جواب زخم دل دلجویی است و در این دنیای بی کسی و تنهایی هیچ کس نیست دلجوی من باشد جز تو پس دست نوازش به سرم بکش که خیلی محتاج محبت تو هستم خیلی هم اینک و همین لحظه برای این غم پایانی بگذار.








علاقه مندی ها (Bookmarks)