به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 58
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    امیدوار عزیز من کاملا حست رو درک میکنم ولی سعی کن ذهنت رومنحرف کنی،به اون زن هم فکر نکن و ثانیه ای هم خودت رو قیاس نکن،راستی بهتره اینو بدونی که همسرت به شما خیانت نکرده بلکه اول به اون زنش خیانت کرد،(اصلا فرقی نداره دائم یا موقت ) با اون خانم بود بعد اومد با شما ازدواج کرد و شما هم آگاه نبودی.سعی کن ذهنت رو آروم کنی اینجوری به اون خوشبختی که میخوای میرسی،من درک میکنم سخته ولی زمان داره که بگذره .در مورد شکسته شدن دلتون هم با اطمینان میگم که خدا بهترین مرهم میشه شک نکنید.اما این موضوع فقط برای اونایی نیست که به خدا اعتقاد دارن بلکه یه قانون کلی هستش برای هرکسی با هر نو باوری و اونم اینکه "کیهان بر اساس تعادل هست "رفتارمون انعکاس داره شما خیالت راحت باشه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (دوشنبه 12 اسفند 92)

  3. #32
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemaneabi222 نمایش پست ها
    "کیهان بر اساس تعادل هست "
    آسمانی جان، شاید جاش توی تاپیک امیدوار عزیز نباشه، اما سوالم اینه که اگر کیهان بر اساس تعادل است، یعنی امیدوار کاری انجام داده که بر اساس تعادل کیهانی این نتیجه اش بوده؟

    گاهی اوقات برای خودم اتفاقهایی می افته که وقتی به کارما و صحبتهای اینطوری فکر می کنم، می بینم هیچ چیزی تو زندگیم نمی تونم پیدا کنم که انعکاسش این باشه.

    برای امیدوار عزیز،
    امیدوار جان، شما نیاز داری که بری مشاوره.
    این مشکل به خودی خود و به راحتی حل نمی شه. اذیتت می کنه و توی وجودت ریشه دار می شه. حتما مشاوره حضوری را شروع کن.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  4. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), کاغذ بی خط (شنبه 17 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    نه شیدای عزیز
    منظور من این بود که در روی یه پاشنه نمیچرخه
    اگه ایشون از سمت همسر و یه زن دیگه احساس خرد شدن بهش دست داد ،میچرخه و نوبت اونا هم میشه ولی هرکس به یه شکل،اگه پست من رو درست بخونید گفتم خدا بهترین مرهم دل شکسته هستش،اما اگه کسی به خدا هم اعتقاد نداشته باشه باز هم این قانون براش صدق میکنه که جواب کارشو ببینه یعنی هیچ تبصره ای نداره و جواب کارشونو میبینن پس ایشون با خیال راحت سعی کنه آرامش روح و روانش رو بدست بیاره.

  6. 4 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    heaven65 (دوشنبه 12 اسفند 92), کاغذ بی خط (شنبه 17 اسفند 92), دختر بیخیال (دوشنبه 12 اسفند 92), شیدا. (دوشنبه 12 اسفند 92)

  7. #34
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    آسمانی جان،

    ممنون از توضیحتون. فکر کنم سوالم را خوب توضیح ندادم.
    شما گفتید که کیهان بر اساس تعادل هست و اون اقا یا خانم اگر ظلمی به امیدوار کردند، به شکلی اون را خواهند دید.

    سوال من اینه که اگر کیهان براساس تعادله و هر کس نتیجه عملش را می بینه، یعنی امیدوار در گذشته کاری کرده که نتیجه یا کارمایش این است؟
    منظورم این هست که این قانون را می شه از اینطرف هم نگاهش کرد. اگر اتفاق بدی برای ما می افته، کارمای کارهای گذشته ماست.
    اما من به شخصه اتفاقهایی تو زندگیم افتاده (هرچند نادر) که به نظر خودم اگر میخواستم تاوان همه گناهان عمرم را هم پس بدم، اونقدر نباید سنگین می بود.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  8. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 12 اسفند 92), کاغذ بی خط (شنبه 17 اسفند 92), دختر بیخیال (دوشنبه 12 اسفند 92), شایسته89 (شنبه 09 فروردین 93)

  9. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    شیدای عزیز
    شاید اینجا جاش نباشه،اما برای امیدوار هم خوبه که سعی کنه احساس خشم و نفرت رو از وجودش دور کنه تا به آرامش برسه و اینکه اجازه نده یکبار اون دو نفر با وجودشون و حرکاتشون روحش رو آزار دادن،حالا با فکر و احساس خشم و ... در مورد اونها دوباره رنج بکشه.
    البته میدونم شرایط تلخی رو هم تجربه کرده ولی (انتخابشون حتما نا آگاهانه بوده)پس تبعاتش هم سنگینه اما حکمتش رو من نمیدونم،اما در این موضوع مطمئنم که اگه شخصی قبل از ازدواج نشونه هارو دنبال کنه به چیزهای خوبی میرسه،و همینطور در هر موضوع دیگه ای غیر از ازدواج این مطلب رو من توی همین سایت بهش رسیدم البته اینم بگم که 11ماه قبل ذهنم دنبالش بود که بعد از جستجو کردن اتفاقی با این سایت آشنا شدم.شیدای عزیز منم چیزهایی تجربه کردم که دلم نمیخواد هرگز ببینم و تکرار بشه چون خودم در حق هیچ موجود زنده ای اینکارها رو انجام ندادم ولی نمیگم حقم بوده بلکه میگم کاهلی کردم،درست بررسی نکردم،یا حتی یه جاهایی میگم حقم بوه چون خدا بهم هزار راه نشون داده بودولی من فکر کردم فقط خودم درست رفتار میکنم. ،تنها دلیل منطقی که براش پیدا کردم این بود که تاوان اینو دادم که چشمم رو باز نکردم که با دقت ببینم .
    اگه همه ما تبعات جایی که باید میدیدم یه جای کار میلنگه ولی بی توجهی کردیم و این باعث شد روحمون آزرده بشه یا جایی که بین موندن و رفتن تصمیم رو لحظه ای و صرفا احساسی گرفتیم بپذیریم،کمتر آسیب میبینیم،همه ی ما وقتی توی مشکل باشیم تنها اینو میبینیم که حقمون نبوده،اما به این توجه نمیکنیم که کجای کار خودمون این حق رو نادیده گرفتیم که یک نفر دیگه به راحتی پایمالش کنه.
    مشاوره خیلی مهمه بعضی وقتها میبینم توی همدردی کارشناسا کاملا صریح یه حکم رو در مورد یه موضوع میدن(دقیقا برای خودم ثابت شده) شاید لحظه ی اول برای ما قابل قبول نباشه اما به مرور به حرفشون میرسیم،البته این به معنی نیست که مبرا از اشتباه هستن ولی میشه گفت درصد اشتباهشون توی تخصص خودشون از آدمهای دیگه کمتره.

  10. 5 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), toojih (دوشنبه 12 اسفند 92), کاغذ بی خط (شنبه 17 اسفند 92), دختر بیخیال (دوشنبه 12 اسفند 92), شیدا. (دوشنبه 12 اسفند 92)

  11. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 اسفند 95 [ 16:48]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    3,335
    سطح
    35
    Points: 3,335, Level: 35
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1

    تشکرشده 162 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این روزها همه لحظات به این موضوع فکر می کنم که واقعا من جزای کدام گناهم رو دارم پس می دم شاید هم واقعا جزای گناههای کوچیک و بزرگی باشه که هر روز انجام می دیم ولی برادرم می گه این ظلمه که به شما شده بعضی وقتها آدمها می شن خود شیطان به دیگران ظلم می کنند اینها جزای گناه نیست خودخواهی آدمهاست که ما به اسم شیطان می شناسیم همین آدمهایی که به بزرگان و انسانهای مقدس در مذاهب مختلف ظلم می کنند مگر این عزیزان گناهی مرتکب شده اند. ایشون می گه خودخواهی این آقا و خونواده اش باعث بدبختی شما شده ایشان که همسری داشتند این موضوع را پنهان کردند و خانواده اش هم دانسته یا نادانسته کاری کردند که نتیجه اش ظلم به شما شده.
    نمی دونم این حرفها دلداریم نمی ده . ولی دعا می کنم آدمها گرفتار شر خودخواهی همدیگه نشن .

    - - - Updated - - -

    ا

    - - - Updated - - -


    خدايا چه سان بخوانمت با اين كه من همان من (گنهكار) هستم و چه سان اميدم را از تو ببرم با اين كه تو همان تويى (كه با همه مهربانى) خدايا
    من اگر از تو نخواهم كه به من بدهى پس كيست آن كسى كه از او بخواهم تا به من بدهد خدايا اگر


    تو را نخوانمت كه دعايم را مستجاب كنى پس كيست آن كس كه بخوانمش تا دعايم را مستجاب كند خدايا اگر به درگاه تو


    زارى نكنم كه به من رحم كنى پس كيست كه به درگاهش زارى كنم تا به من رحم كند خدايا


    هم چنان كه شكافتى دريا را براى موسى عليه السلام و او را نجات دادى از تو مى خواهم كه درود فرستى بر


    محمّد و آل محمّد و مرا از آنچه در آن گرفتارم نجات بخشى و گشايش فورى به من عطا كنى


    نه گشايش مدت دار، به فضل و رحمتت اى مهربانترين مهربانان.

    خدایا تو که می دونی جز تو راهی ندارم تو کی می دونی همه لحظه هایم به یاری تو بسته است. ای پروردگار بزرگ و مهربان هیچ کس غیر از تو نمی تونه کمکم کنه تو که از همه آگاه تری چه ظلمی به من شده تو که می دونی دقیقه های زندگیم چطوری تو غم می گذره من بنده گناهکار تو قبول ولی از مهربانی و رحمت تو بخشش ها سراغ دارم تو ارحم الراحمینی خدای عزیزم در این موقعیت سخت فقط امید به تو به من نیروی زندگی می ده این غم رو از زندگی من ببر خدایا به مصلحت خودت آنچه را صلاح می دانی برایم رقم بزن. اگه رضایت تو خدای خوب و مهربونم در رنج و عذاب منه من راضیم خدایا تو که خبر داری لحظه هایی ازشدت اشک سر به دیوار می گذارم و از شدت رنج غم و درد به آغوش دیوار پناه می برم خدایا تو که می دونی تو اون لحظه ها کسی نیست یه لیوان آب به دستم بده خدایا تو که بهتر می دونی جواب زخم دل دلجویی است و در این دنیای بی کسی و تنهایی هیچ کس نیست دلجوی من باشد جز تو پس دست نوازش به سرم بکش که خیلی محتاج محبت تو هستم خیلی هم اینک و همین لحظه برای این غم پایانی بگذار.

  12. 3 کاربر از پست مفید امیدوار92 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), sanjab (دوشنبه 12 اسفند 92), پونه (دوشنبه 12 اسفند 92)

  13. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array
    این ها امتحان الهی است و حتما خداوند در توان شما دیده....امیدوارم سر بلند بیرون بیایی...

  14. کاربر روبرو از پست مفید کاغذ بی خط تشکرکرده است .

    khaleghezey (شنبه 17 اسفند 92)

  15. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    [quote=شیدا.;319843]آسمانی جان،

    ممنون از توضیحتون. فکر کنم سوالم را خوب توضیح ندادم.
    شما گفتید که کیهان بر اساس تعادل هست و اون اقا یا خانم اگر ظلمی به امیدوار کردند، به شکلی اون را خواهند دید.

    سوال من اینه که اگر کیهان براساس تعادله و هر کس نتیجه عملش را می بینه، یعنی امیدوار در گذشته کاری کرده که نتیجه یا کارمایش این است؟
    منظورم این هست که این قانون را می شه از اینطرف هم نگاهش کرد. اگر اتفاق بدی برای ما می افته، کارمای کارهای گذشته ماست.
    اما من به شخصه اتفاقهایی تو زندگیم افتاده (هرچند نادر) که به نظر خودم اگر میخواستم تاوان همه گناهان عمرم را هم پس بدم، اونقدر نباید سنگین می بود.[/quo شیدای عزیزم اینکه اون اشخاص تاوان ظلمی که کردن رو باید بدن در این شکی نیست ولی میزان ظلم رو من و شما تعیین نمیکنیم دادگر دنیا خودش میزان مجازات رو با میزان ظلم هما هنگ میکنه .و شاید از نظر خود شما ظلمی صورت نگرفته ولی از نظردیگران چرا؟ و دیگر اینکه اتفاقاتی که برای ما می افته یا نتیجه اعمالمون هست یا امتحان الهیه که برای ازمایش ما طراحی شده . و اینطور نیست که همه انها تاوان گناهان ما باشه . اگه اینطور بود امامان و پیامبران که گناهی نداشتن نباید هیچ سختی تو زندگی داشته باشن . ولی میبینیم که اینطور نیست . اتفاقا هر چه بامش بیش برفش بیشتر .

  16. کاربر روبرو از پست مفید واحد تشکرکرده است .

    شیدا. (شنبه 09 فروردین 93)

  17. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 اسفند 95 [ 16:48]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    3,335
    سطح
    35
    Points: 3,335, Level: 35
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1

    تشکرشده 162 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دانی از کجای زندگی بیشتر خسته ام ؟آنجایی که وسط خنده هام بغض میکنم … آهنگ شاد که گوش می دم اشکهام جاری می شه عید که می آد معنی خنده آدمها رو نمی فهمم همه میگن گذشت زمان همه چیز رو با خودش حل می کنه ولی می ترسم از اینکه زمان از دست بره . گذشت زمان گذشت لحظه های عمر منه که با غم گذر می کنه... و این یه واقعیته انکار ناپذیره . برای همه دوستای خوب آرزوی سال خوش دارم...
    هیچوقت دل اونایی که گریه شون بی صداست رو نشکنید چون این آدما هیچکس رو ندارن که اشکاشونو پاک کنه
    شعر گاهی می گریاندم اما کلمه ای نیست در جهان که بازم بدارد از گریستن !
    من همیشه از اول قصه می ترسیدم و آخر هم به واقعیت می پیوست …یکی بود … یکی نبود !

  18. 3 کاربر از پست مفید امیدوار92 تشکرکرده اند .

    دختر بیخیال (شنبه 09 فروردین 93), شیدا. (شنبه 09 فروردین 93), شایسته89 (شنبه 09 فروردین 93)

  19. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 دی 96 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    نوشته ها
    297
    امتیاز
    6,423
    سطح
    52
    Points: 6,423, Level: 52
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    625

    تشکرشده 345 در 183 پست

    Rep Power
    53
    Array
    موندم چی بگم***خدا خودش جواب دل شکستتونو بده

  20. 2 کاربر از پست مفید baitollah-abbaspour تشکرکرده اند .

    دختر بیخیال (شنبه 09 فروردین 93), شیدا. (شنبه 09 فروردین 93)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. یک هفتس بخاطر دست بزن شوهرم برگشتم خونه پدرم کمک کنید تصمیم درست بگیرم
    توسط maryam 7165 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 تیر 97, 01:08
  2. سیاست زنانه یعنی انجام چه کارهایی؟
    توسط زهراخانم در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 مرداد 94, 13:08
  3. یک هفته است که ازش خبر ندارم، یعنی بی خداحافظی رفت؟
    توسط Narges s در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 تیر 92, 23:52
  4. یعنی غلطي هست كه نكرده باشيد؟
    توسط anosh در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 18 مهر 87, 21:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.