جواب من هم اینکه بلوز دکمه نداره
فکر کنم ایندفعه جمیعا ابرو ریزی میکنیم دیگه استرس ندارماما من فقط احساس میکنم جواب این تست یک چیزهایی تو مایه های راحت طلبی و... باشه (فقط احساس میکنم) یعنی انهایی که لباس بی دکمه انتخاب میکنند همچین خصوصیتی دارن
تشکرشده 489 در 127 پست
جواب من هم اینکه بلوز دکمه نداره
فکر کنم ایندفعه جمیعا ابرو ریزی میکنیم دیگه استرس ندارماما من فقط احساس میکنم جواب این تست یک چیزهایی تو مایه های راحت طلبی و... باشه (فقط احساس میکنم) یعنی انهایی که لباس بی دکمه انتخاب میکنند همچین خصوصیتی دارن
ویرایش توسط پونه : یکشنبه 11 اسفند 92 در ساعت 15:12
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), میشل (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
سلام
بازی قبل نرسیدم البته گزینه شو انتخاب کردم بعد جوابشم دیدم همون بهتر نرسیدم![]()
بازی چهرم هم گزینه یک.
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), میشل (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
منظور من این نبود که آقای روزنه تقلب کرده باشه هااااا، منظورم این بود که چون کارش درسته، میشه از رو دستش تقلب کرد.....
اصلا این کارا به من نمیاد....یه عمری تقلب نکردم، یبارم که وسوسه شدم قبل از اینکه عملی بشه کل دنیا فهمیدن....
بی خیال بابا، هرچه بادا باد، من همون بی دکمه رو میپوشم!!
شیدا خواهشا تو هم همین بی دکمه رو بپوش، اگه نتیجه بد درومد بتونیم بگیم تستش غلط بوده!![]()
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), rozaneh (یکشنبه 11 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 11 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 12 اسفند 92), میشل (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
إ
نه نظرم عوض شد، من اونیکه کلی دکمه داشتو میپوشم، گزینه ی یک!
الان که فکر میکنم میبینم خیلی دکمه دوست دارم!!!!!!!!!!!![]()
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), rozaneh (یکشنبه 11 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 11 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
دیشب اینقدر خوابم می اومد و بعد عذاب وجدان هم داشتم که گفتم شب پست را می ذارم ... تو خواب و بیداری نوشتم و رفتم.
یادم رفت جواب خودم را بذارم.
اما فکر کنم اینطوری بهتر شد. چون فقط خدا گفته بود جوابهای من را کپی کنید و تقلب کنید
میشل جان، من لباس بی دکمه انتخاب نکردم.
یک بلوز سه دکمه است (مدل پولو)
شما که گفتی دکمه دوست داری، چرا سه را انتخاب نکردی و گفتی یک؟ من خیلی متوجه تفاوتشون نمی شم.
- - - Updated - - -
![]()
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), rozaneh (یکشنبه 11 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), میشل (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
سلام به همگی....
اوه چه خبره!!!!!!
میشل جان بی خیالمن همون بی دکمه رو انتخاب میکنم هر چه باداباد.....
![]()
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), میشل (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
آقای مدیر تو رو خداااااااااااا یه فکری به حال این خود به خود خارج شدن ما از سایت بکنید.
تا یه متن می نویسی، اگه یادت بره قبل از سند کپی کنی، یهو می بینی خارج شدی و همه اش از دست می ره
1- شما در مورد پول مقتصد و حسابگر هستید. هیچوقت پولتون را بدون فکر خرج نمی کنید.
همیشه یه برنامه درآمد-مخارج دارید و بر اساس بودجه بندی خرج می کنید و سعی می کنید مقداری هم پس انداز کنید.
بعضی ها ممکنه بگن شما خسیس هستید اما شما در مسیر صحیح امنیت اقتصادی هستید.
خاله قزی
روزنه
میشل
2- شما در امور مالیتان میانه رو هستید. از خرج کردن برای چیزی که لازم دارید ترسی ندارید در عین حال پولتون را هم الکی خرج نمی کنید.
شما در گروه آدمهای معدودی هستید که پول تحت کنترل اونهاست، نه اونها تحت کنترل پول.
شیدا.
3- شما اهداف مشخصی دارید و هر یک ریال اضافه ای که دارید روی هدفتان سرمایه گذاری می کنید.
از طرف دیگر شما در خرج کردن در حوزه هایی که مستقیما مرتبط با اهداف و آرزوهاتون نیست محافظه کارید.
تمرکز شما روی اهدافتون مقدمات اصلی تبدیل شدن شما را به کسی که به هر آنچه می خواهد می رسد،ا فراهم می کند.
4- شعار مالی شما این است: هر یک ریالی که پس انداز می کنی، یک ریال دور انداخته ای.
شما برای هر چیزی پول زیاد می دهید و اصلا به گذشته و این که درست خرج کرده اید یا نه فکر هم نمی کنید.
بهتر هست که به جین و تی شرت عادت کنید. با این شیوه خرج کردن احتمالا تنها لباسی خواهد بود که در آینده توانایی خریدش را خواهید داشت.
صبوری
دختر بی خیال
دختر تنها
آبی بیکران
پاییز
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : یکشنبه 11 اسفند 92 در ساعت 22:49
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), میشل (یکشنبه 11 اسفند 92), دختر بیخیال (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
مرسی شیدا جان کلا ما هم این وسط هیچ!
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), rozaneh (دوشنبه 12 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)