به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 52
  1. #21
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tanhai نمایش پست ها

    درسته حق با شما

    اما بدهنی وجود دارد ولی الان چند روز که سعی کردم با محبت بیشتر وهمدلی روابطمون بهتر کنم و فکر میکنم بهتر شده فعلن نمیتونم قطعی بگم ....
    منظورم از وقت اینکه در روزهای هفته که اصلا وقت نمیکنیم سر کار و خونه و خوردن غذا .ووووو
    در اخر هفته هم مهمان پدرشوهرم هستیم .. ودر اخر روز یا به مهمانی میرویم یا بیرون و.... بازم امکانش فراهم نمیشه


    خیلی خوبه که راه همدلی روانتخاب کردی مطمئنا بتدریج باعث بهبود اوضاع خواهدشد....


    اما درمورد کمبود وقت ،خیلی از خانواده هامث شما هر دو یایکی شاغل هستند ولی با برنامه ریزی هم کارهاشون روانجام میدن هم وقت رسیدگی به هم دیگه روپیدامیکنن.

    به نظرم داری ازیه چیزی فرارمیکنی. مسأله محورباش.اصلا نمیخاد به روح وذهن خودت فشاربیاری.فکرکن یه مسأله مجهول هست که با عقل وفکرت دنبال راه حلش هستی،راه حلهاش وجود داره فقط باید پیداش کنی.به همین سادگی. یکی ازقشنگی های زندگی ،پیداکردن همین راه حلهای هست که خیلی ساده ترازاونی هستندکه ما فکرمیکنیم.خواهرخوب دنبال حل مشکل خودارضایی باش گناه مث زهر هست آسیب میزنه.به نظرم هروقت لازم دیدی موقع مناسب براش تایپیک جدا ایجاد کن تاریشه یابی وحل بشه



    .درمورد اینکه گفتی صحبتهای دکتر sci درموردهمدلی برات مبهم هست.من یه راه حل نشونت میدم شایدمقداری کمکت کنه،چون همدلی رو در نهایت خودت باید متوجه بشی وکامل درکش کنی ،به یکی ازمثالهای دکتریادیگران که برات آشنا تره بیشترفکرکن.بعدش ببین قبلا تو زندگیت باکی همدلی کردی دوستی،خواهری،معلمی، یاهمدلی کردن های دیگران رو توی فیلمهاوسریالها وحتی روابط مردم دقت کن تا جای درستش روتوی ذهنت پیدا کنی،وقتی این توی ذهنت باشه کم کم ذهنت به همدلی حساس میشه وازهرجایی درموردش اطلاعات جمع میکنی وماهر ترمیشی.عاقبت جوینده یابنده بود

  2. کاربر روبرو از پست مفید ammin تشکرکرده است .

    khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 11:20]
    تاریخ عضویت
    1391-8-27
    نوشته ها
    199
    امتیاز
    3,582
    سطح
    37
    Points: 3,582, Level: 37
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 94 در 53 پست

    Rep Power
    33
    Array
    ممنونم حالم یک بهتر شد

    من بحث همدلی رو از همین تاپیک ادامه میدم
    و مسئوله خود ارضایی یک تاپیک دیگه باز میکنم ... دعا کنید که بتونم اونو هم حل کنم

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 11:20]
    تاریخ عضویت
    1391-8-27
    نوشته ها
    199
    امتیاز
    3,582
    سطح
    37
    Points: 3,582, Level: 37
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 94 در 53 پست

    Rep Power
    33
    Array
    آقای امین گفتین اعتبار دهی کنم انجام دادم گفتین همدلی کنم کردم
    حرفهایی که بهم یاددادین انجام دادم کم و بیش
    متاسفانه همسرم نگذاشت خونه تکونی انجام بدم البته نصفه ها شو انجام دادم بقیه رو نذاشت شروع کرد به حرفهای الکی زدن چرا بشوری تمیزه ... خونه شلوغ میشه .. تازه میگه چرا پادری رو شستی دوباره کثیف میشه ... میگم خوب تمیز تر بشه چه اشکالی داره حتی پدرش اومده میگه اشکال نداره این زن خونست نظافت کرده تا بهتر بشه میدونی برگشته چی میگه میگه جونش در می امد نمیشست ......اصلا حرفهایی بهم زده که خجالت میکشم بگم ...میگه بد ترکیب خیلی قیافه داری رفتی چشمتو عمل کردی .... اصلا هیچ ربطی به موضع نداره ... میگه چرا پرده ها رو باز کردیووووو نگقتی کابنتهای از بین میرن..... میگه چرا موکتهای آشپزخونه رو جمع کردی چرا پس گفتی فرش میخری چرا نخریدی میگمم میخواستم بخرم ولی دیگه ندارم بخرم ...... خسته شده هم از اینکه کار کردم توی خونه و بیرون اینم نتیجه زندگی با همچین مردی..... حالامن ساکتم وووووووو هی میگه هی میگه از این ور از اون از هر جا فکر کنی گفت گفت گفت تا صبح شد ............. این زندگی داره روانی ام میکنه و........ بهتره به فکر یک چاره بهتر باشم درست نیست آقای امین ........ با این وضعیت نباید به بچه فکر کنم ........... پس چرا ادامه بدم

  5. کاربر روبرو از پست مفید tanhai تشکرکرده است .

    khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92)

  6. #24
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    احساس شمارودرک میکنم عیدنزدیکه واکثرا خانمها تو فکرخونه تکونی هستند


    .ولی لطفا اصل رو فدای فرع نکن_هروقت موقعیتش پیش بیادحتی بعد ازعید هم میتونی فرشاتو بشوری.اما خدشه های که به روابط زده میشه گاهی ترمیمش ازشستتن فرش وقت بیشتری میبره.



    حالالطفا منطقی وواقعگرایانه ۱۰نکته واصل ازمهمتروکمتر دستیافتنی که باید در روابط زوجها باشه ودر روابط تو وهمسرت نیست رو از سخت به آسون بنویس لطفا باحوصله ودقت بنویس،وحتماترتیب سخت و دست نیافتنی یا دست یافتنی تربودنش رو رعایت کن.

    مثلا برای زوجی شماره ۱میشه روابط مساوی با اقوام دوطرف شماره ۲بچه دارشدن وشماره ۱۰میشه خوردن صبحانه باهم دیگه درصورتی که هر دو باهم بیدارمیشن این کارو نمیکنن ولی انجام این کاربراشون آسونتره تا روابط مساوی با اقوام که شماره ۱هست.

    لطفا بهش فکرکن وبه ترتیب اینجا بنویس

  7. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 11:20]
    تاریخ عضویت
    1391-8-27
    نوشته ها
    199
    امتیاز
    3,582
    سطح
    37
    Points: 3,582, Level: 37
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 94 در 53 پست

    Rep Power
    33
    Array
    [size=4]

    - - - Updated - - -

    1- نبود فکر طلاق و جدایی و حسرت خودرن
    2- به موقع رسیدن همسرم سرکارو دانشگاه
    3- داشتن روابط جنسی هر سه روز یکبار و انجام حرکاتی واقعا علاقه دارم گفتم ولی انجام نشده یا خجالت یا عدم اعتماد به نفس
    4- انجام خرید بدون وسواس و دعوا و بحث
    5- عصبی نشدن همسرم سر هر چیز بیخود و نداشتن دست بزن
    حرفهای بد و فحش بهم نزنه در هر دعوا به خانواده ام توهین نکنه( اعتیاد پدرمو و سادگی برادرمو بلند بلند نگه پیش خانواده اش( که الان یکم بهتر شده چون یکبار اقدام به جدایی کرده بودم
    6- دعوت اقوام به منزل چه خانواده خودم چه اون بدون اینکه همسرم غر بزنه یا بگه حال ندارم وکاردارم میخوام فیلم ببینم از این حرفها نزنه
    7- آزادی عمل داشته باشم توی خونه برداشتم ماشین ( که خودم خریدم برای کار همسرم الان کارش درست شده زیاد نیاز به ماشین نداره
    8- قوت قلب دادن همسرم وقتی واقعا به جز خداو اون کسی ندارم یا سرکوفت زده یا غر یا اخم (مثل عمل چشمم که استرس داشتم که گفت لزومی نداشت چشمتو عمل کنی شکمتو آب میکردی بهتر بود)
    9- وقتی از به منزل میرسیم همسرم کل خونه رو بازدید نکنه که بشه یک ساعت بعد اعصابش بهم بریزه شروع به غر بزنه
    10-از نظر مالی منو تامین کنه که من نیاز نباشه حساب و کتاب کنم ..... یا در خرید برای خونه همش چیزی خودش فکر میکنه درسته نخره یکم هم به نیاز من توجه کنه ( به جای گوشت ومرغی که پدرش بهمون میده پفک و چیپسو تنقلات نخره)

  8. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 21:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-16
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,489
    سطح
    21
    Points: 1,489, Level: 21
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 62 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    برنامه روزانه چند روز آیندتو بنویس... در طول روز وقتت چطور میگذره؟
    چقدر از وقتت رو به ه
    مسرت اختصاص میدی؟

    - - - Updated - - -

    برنامه روزانه چند روز آیندتو بنویس... در طول روز وقتت چطور میگذره؟
    چقدر از وقتت رو به ه
    مسرت اختصاص میدی؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید anita1 تشکرکرده است .

    ammin (یکشنبه 11 اسفند 92)

  10. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 11:20]
    تاریخ عضویت
    1391-8-27
    نوشته ها
    199
    امتیاز
    3,582
    سطح
    37
    Points: 3,582, Level: 37
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 94 در 53 پست

    Rep Power
    33
    Array
    برنامه چند روز آینده اینه که سر کار بیام تا چهارشنبه ....پنج شنبه هر صبح که بیدار شدم یکم کارخونه و عصر هم طبق معمول با همسرم بریم سرخاک مادرش ... جمعه هر قراره خرید عید ....

    عصر ها هم که از سرکار برمیگردم آشپزی و بعد شام و نگاه کردن تلویزیون یا فیلم های کلوپی

    اکثر اوقاتم با همسرم میگذره صبح که هر دو میریم سرکار .. عصر که برمیگیردیم یا باهم میریم خرید یا من آشپزی کرده اون تناه میره .... بعد میریم ماشینو میزاریم حیاط و بعد میام خونه ... از این جور کارها و اکثر زمانهایی که داریم با همه
    اخر هفته هم صبح که بیدار میشیم بعد صبحانه میریم پیش پدرش و برادرش برای ناهار و دور هم بودن عصر هم میایم خونه خودمون تلویزیون نگاه میکنیم یا میریم بیرون

  11. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 21:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-16
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,489
    سطح
    21
    Points: 1,489, Level: 21
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 62 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    انتظار داشتم ریزتر بنویسی... مثلا از این ساعت تا این ساعت این کار رو میکنم و شوهرم این کار رو... شب این ساعت میخوابیم و صبح این ساعت...
    مثلا واسه امروز رو بنویس...
    خب پس اکثرا با هم هستید.... چقدر از این مدت که با همین صرف روابط عاشقانه میشه؟ رفتارتون با هم چقدر عاشقانه ست؟
    روابط عاشقانه منجر به رابطه زناشویی میشه... زن بیشتر از اینکه یه کدبانو باشه باید معشوق همسرش باشه...
    در مورد بددهنی به جای اینکه مثل اون بشی باید طوری رفتار کنی که شرمنده بشه... اونقدر خوب برخورد کنی که خودش خجالت بکشه... با صبر و حوصله این عادت رو ازش بنداز...
    ویرایش توسط anita1 : یکشنبه 11 اسفند 92 در ساعت 17:01

  12. 2 کاربر از پست مفید anita1 تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 11 اسفند 92), گوش ماهی (دوشنبه 10 آذر 93)

  13. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 11:20]
    تاریخ عضویت
    1391-8-27
    نوشته ها
    199
    امتیاز
    3,582
    سطح
    37
    Points: 3,582, Level: 37
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 94 در 53 پست

    Rep Power
    33
    Array
    امروز با هم صبح ساعت 6 با هم از خواب بیداریم شدیم
    اون بعد از اماده شدن ساعت 6.30 خارج شد من هم نماز خوندم و ساعت 7.30 خارج شدم ( البته همسرم در محل کار صبحانه میخوره اماده کرده بودم براش گذاشتم
    تا الان که ساعت 16.30 می باشد دوبار بیشتر حرف نزدیم زیاد نمیتونه صحبت کنه محل کار
    و هر بار که حرف زدیم من قربون صدقش رفتم و اون خندیده ( البته فقط امروز)
    همسر من به دلیل وسواسش زیاد عصبی میشه و این منو ناراحت و سرد میکنه

  14. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 21:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-16
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,489
    سطح
    21
    Points: 1,489, Level: 21
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 62 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تا وقتی عشق یک زن در قلب شوهرش رسوخ نکنه ، مرد زیاد ازش حرف شنوی نداره... آروم آروم شوهرت رو عاشق کن... برای عاشق کردن چه کارهایی رو پیشنهاد میدی؟ چطور شوهرت رو جذب خودت میکنی؟
    هروقت بتونی روش تأثیرگذار باشی ، میتونی ببریش پیش یه روانشناس برای حل مشکل عصبی بودن و وسواسش...
    البته نباید عجله کنی... چون اول باید خوب تحقیق کنی و یه روانشناس خوب و کاردرست پیدا کنی... چون مردها فقط یه بار راصی میشن پیش روانشناس برن ،

  15. 2 کاربر از پست مفید anita1 تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 11 اسفند 92), گوش ماهی (دوشنبه 10 آذر 93)


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.