راستی شیداجان من تاپیک جدیدم روامروزایجادکردم.ممنون میشم کمکم کنی
ببخش اینجاگفتم.
ای بابا بقیه متن پاک شدکه!!!
جواب تست به شخصیت من خیلی نزدیک بود ممنون.
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
راستی شیداجان من تاپیک جدیدم روامروزایجادکردم.ممنون میشم کمکم کنی
ببخش اینجاگفتم.
ای بابا بقیه متن پاک شدکه!!!
جواب تست به شخصیت من خیلی نزدیک بود ممنون.
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
ویرایش توسط paiize : شنبه 10 اسفند 92 در ساعت 19:33
faghat-KHODA (شنبه 10 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 10 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (شنبه 10 اسفند 92)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
الان چی شدمن
شدم یا
خب چکار کنم اسم بارون اومد منه ندید بدید ذوق مرگ شدم گفتم راه میرم صبر میکنم باز ادامه میدم باز توقف میکنم. که پنج دقیقه بشه سی دقیقه تو راه باشم زیر بارون کیف کنمچه میدونستم دعوا 5 دقیقه ای میخوام 30 دقیقه طولش بدم.بارون به این لطیفی باصفایی و با دیو زشت بداخلاق "دعوا" میخوای مقایسه کنی.!!!!!!!! عجبا! چطور دلت اومد!!
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
abi.bikaran (شنبه 10 اسفند 92), faghat-KHODA (شنبه 10 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 10 اسفند 92), paiize (شنبه 10 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), رنگین (شنبه 10 اسفند 92), شیدا. (شنبه 10 اسفند 92)
تشکرشده 2,768 در 697 پست
من همين الان كلي فكر كردم ديدم اين بازي چقدر دقيق طراحي شده چون من هميشه از زير بحث كردن در ميرم
هيچوقت جنبه بحث كردن ندارم هميشه سعي ميكنم صلح وصفا برقرار كنم چون اطرافيانمو ميشناسم اون وقتايي كه ميدونم كارمون به بحث ميكشه ملايم برخورد ميكنم جبرانشو ميذارم براي يه زمان مناسب.
ولي طبق آمار هاي رسيده جبرانش خيلي طوفان به پا كردم.
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
abi.bikaran (شنبه 10 اسفند 92), faghat-KHODA (شنبه 10 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), دختر بیخیال (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
بازی شماره 4: دکمه ها
به کمد لباسهاتون فکر کنید. حالا بلوز یا پیراهنی که بیش از همه مورد علاقه تون هست در نظر بگیرید. این لباس چند دکمه دارد و چطور آن را می بندید. نزدیکترین جواب ممکن را انتخاب کنید.
1- بیشتر از 5 دکمه جلوش داره و همه را می بندم.
2- دو یا سه دکمه جلوش داره و همه را می بندم.
3- یک ردیف کامل دکمه داره و من یک یا دو تای بالایی را نمی بندم.
4- اصلا دکمه نداره.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), paiize (یکشنبه 11 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), میشل (یکشنبه 11 اسفند 92), دختر بیخیال (یکشنبه 11 اسفند 92), صبوری (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
من نمیدونم وقتی همش آبروم میره واسه چی شرکت میکنم:)
لباس مورد علاقم اصلا دکمه نداره.:)
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
elham.e (سه شنبه 18 شهریور 93), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), paiize (یکشنبه 11 اسفند 92), rozaneh (یکشنبه 11 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92), صبوری (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
من دوتا دارم یکی شماره یک
یکی قرمزه خریدم شماره 2
جفتشم دوس دارم ولی بیشتر شماره یک
تشکرشده 2,768 در 697 پست
اگر بلوز باشه دكمه نداره گزينه4
مانتو باشه بيشتر از 5 تا دكمه داره.گزينه1
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), rozaneh (یکشنبه 11 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), دختر بیخیال (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
جواب من همون جواب آقای روزنه...
آبی جان میدونم تو هم الان میخوای بگی بی دکمه (چون تا اینجا که همه جوابامون مثل هم بود) اما ننویس آبجی... این آقای روزنه از اول تاپیک تا اینجا نشون داده که جواب های درست رو میدونه!!این تست قبلی هم که جواب نداد، نتیجه هر 4 تا گزینه خوب نبود!
پس صبر کن ببینیم چی میگه، بعد تصمیم بگیریم چی بپوشیم...![]()
هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), paiize (یکشنبه 11 اسفند 92), sara 65 (یکشنبه 11 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 12 اسفند 92), دختر بیخیال (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92), صبوری (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام
آدم میترسه جواب بده والااااا!![]()
امابلوزموردعلاقه من دکمه نداره.به قول صبوری جان بلوزکه دکمه نداره.
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), rozaneh (یکشنبه 11 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), دختر بیخیال (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92), صبوری (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 12 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92), صبوری (یکشنبه 11 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)