درود دادا
من فقط نظر شخصیم رو مینویسم و هیچگونه ارتباطی با این سایت و مدیریتش نداره فقط نظر شخصیمه
والا فقط اینو میدونم که تا 27سالگی هیچی نمیدونستماول خدمت بعد شغل بعد خسته شدن از تفریحات مجردی بعد همه این ازدواج.
برو زندگیتو کن فدات لذت ببر برو عشق و حال مجردی هروقت خسته شدی برو دنبال ازدواج.
ولی قبلش معیارهات رو مشخص کن.الکی سرتو ننداز پایین بری در خونه مردم رو بزنی بگی من دخترتونو میخوام!!! لباس نمیخوای بخری که
بشین خیلی قشنگ فکر کن ببین واقعا به معیارات میخوره بعدش برو خواستگار یواسه خودت و ارزشهات و احساست ارزش قائل شو.
2تا قانون بهت میگم البته بازم میگم قانونای زندگی شخصی من بودش
1.اولین جایی که میری خواستگاری آخرین جا باشه ( پس درست و عاقلانه انتخاب کن نه الله بختکی)
2.قبل رفتن خواستگاری بارها به خودت بگو محکم با تمام وجودت فریاد بکش این تویی که باید جواب بله رو بدی این تویی که باید انتخابش کنی و اونی که میخوای بگیر یمال تو هستش حق تو هستش و هیچکی هم نمیتونه این حق رو ازت بگیره
هرووقت چنین حسی پیدا کردی برو بگیرش
من یکی با این گرفتن خیلی حال میکنمبجای خواستگاری از کلمه گرفتن استفاده کن.راستی قبلش اطلاعاتت رو بالا ببر نسبت به طرز فکر بانوان و توی همین سایت بچرخی دستت میادش چیکار باید کنی و به چه چیزایی توجه میکنن زرنگ باشی راحت میتونی بدستش بیاری.البت به شرطی که خودتم بچه خوبی باشی
![]()







اول خدمت بعد شغل بعد خسته شدن از تفریحات مجردی بعد همه این ازدواج.

علاقه مندی ها (Bookmarks)