به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 اسفند 95 [ 16:48]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    3,335
    سطح
    35
    Points: 3,335, Level: 35
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1

    تشکرشده 162 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از همه شما من سی وچهار سالمه با همسرم هم سن بودم فقط از آینده پیش رو می ترسم به خاطر سن و سالم به خاطر تنهایی البته این رو هم بگم دو ساله زندگیم سیاهه و تنها زندگی می کنم آبروم پیش همه رفته اما دیشب واقعا شکستم فقط برام دعا کنید خدا از ظلمی که در حق من شده نگذره تمام مأمورای اماکن می گفتن در حق همسرت ظلم کردی ولی اون با بی خیالی چسبیده به زنه... باور کنید دلم برای خودم سوخت حتی یه ذره قیافه نداشت که بگم از من بالاتر بوده ولی موضوع این بودکه همسرم از هفت سال پیش این خانم رو صغیه ده ساله می کنه و سال نود با من عقد دائم و ازدواج اولش خوب بود ولی وقتی متوجه شدم گفت تو رو نمی خوام باور کنید من صبر کردم دو سال همه راهها رو امتحان کردم ولی ظاهرا چاره ای جز طلاق نیست امروز می رم پیش وکیل . فقط دعا کنید یه روزی خوشبختی من خار چشم اون زن بشه آخه من یک سال و نیم پیش مودبانه باهاش تلفنی تماس گرفتم و ازش خواهش کردم از زندگی من بره بیرون ولی ...
    اونقدر همسرم و خونواده همسرم قول الکی بهم دادن و پشت سرم حرف زدن مثلا می گفتن دختره دچار توهم شده پسر ما زنش کجا بود از بس توهمی می خواد طلاقش بده و پسرمون حاضر نیست باهاش زندگی کنه اصلا دختره از اولش بدرد نخور بود...
    دیشب وقتی مدارکشون رو به اماکن نشون می دادن یه حالی بودم که وصفش برام ممکن نیست فقط می دونم من هم حق داشتم مثل همه زنها ازدواج کنم و زندگی خوب داشته باشم یا اینکه هیچ وقت ازدواج نکنم و لی یه زن مطلقه هم نباشم.. .

    - - - Updated - - -

    من قبلا تاپیک داشتم می تونین بخونین فقط بهم بگین می شه یه روزی خوشبختی من هم خار چشم اون زن بشه که این طوری به شوهرم چسبیده بود آخه چه جوری روش می شد جلوی مأمورا...

  2. 7 کاربر از پست مفید امیدوار92 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (پنجشنبه 29 آبان 93), Elena1994 (چهارشنبه 07 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 06 اسفند 92), maryam1363 (سه شنبه 06 اسفند 92), گل شب بو (یکشنبه 24 فروردین 93), پونه (سه شنبه 06 اسفند 92), دختر بیخیال (سه شنبه 06 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. یک هفتس بخاطر دست بزن شوهرم برگشتم خونه پدرم کمک کنید تصمیم درست بگیرم
    توسط maryam 7165 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 تیر 97, 01:08
  2. سیاست زنانه یعنی انجام چه کارهایی؟
    توسط زهراخانم در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 مرداد 94, 13:08
  3. یک هفته است که ازش خبر ندارم، یعنی بی خداحافظی رفت؟
    توسط Narges s در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 تیر 92, 23:52
  4. یعنی غلطي هست كه نكرده باشيد؟
    توسط anosh در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 18 مهر 87, 21:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.