بانو paeizz68
من که جسارت نکردم تعیین تکلیف کنمب رای شما فقط برای مسئله ایشون گفتم وگرنه خداروشکری شما خیلی صبوری و پرتلاش و امیدوار خداروشکری مهارت هات خیلی زیادتر شده و سطح خودت رو بالا کشیدی درود بر شما من یکی خیلی امیدوارم به اینکه شما بتونی یه نتیجه خوب و مثبت بگیری چون واقعا لیاقتش رو دارین.خداوکیلی من یکی همیشه خدا شما رو تحسین میکنم
مشکل بانو sidni خداروشکری خیلی حاد نیتس و یه مشکلی که خیلی از بانوان شوربختانه دارن که با یکم تلاش و صبوری و سیاست زنونه حل میشه![]()







خداوکیلی من یکی همیشه خدا شما رو تحسین میکنم 

علاقه مندی ها (Bookmarks)