سلام

نوشته اصلی توسط
مصباح الهدی
1)من یک دختر مذهبی و محجبه هستم.برام خیلی مهمه که همسرم آدم معتقدی باشه.با حیا باشه.و در عین حال با تحصیل و اشتغال من مخالفتی نداشته باشه.2)فوق لیسانسم.قصد ادامه تحصیل در دکتری دارم.آدم موفقی هستم و دلم نمی خواد بعدا همسرم تو دلش از اینکه من ازش موفق ترم ناراحت باشه.
این معیارها خوبن، ولی بخشی از فرایند انتخاب این هست که شما چی می خوای و بخش دیگریش اینکه اون نوع آدم هایی که شما می خوای هم شما رو بخوان.
چرا تحصیل و کار اهمیتشون اینقدر هست که مخالفت باهاشون منجر به رد شدن خواستگار میشه؟
چرا کسی که خصوصیات مورد نظر شما رو داره باید دنبال خانم شاغل باشه؟ چرا باید دنبال خانم PhD باشه؟
پاراگراف آخر این پست رو بخونید:
http://www.hamdardi.net/thread32208-2.html#post318526
علاقه مندی ها (Bookmarks)