به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 48 , از مجموع 48
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    یکی از اقوام ما رفتن خواستگاذی یک دختر (تازه از نردیکان خودشون پبام داده بودن برای خواستگاری) فرداش که تماس گرفته بودن مادر دختر گفته بود نه!!!! (قیافه پسر خانوده اش همه را هم میدونستن و دیده بودند با هم فامیل دور بودند دختر اصلا هم زیبا نبود پسز واقعا بهتر بود) وقتی علت جوبا شدند مادر گفت از لحاظ ظاهری نپسندیدن!!!!
    دقیقا یک هفته نکشید که دختر خبر مراسم عقدش شنیذیم!!!!!!!!!!!!
    یعنی ان پسر فقط سر کار گذاشته بودن !!!! که بگن ما خواسنگار زیاد داریم!!!!!!
    از این چیزها زیاد .....
    گاهی خود دختر یکی میخواهد و با خانوده راحت نیست خواستکار قبول میکنه و الکی بهانه میاره (این الان خیلی زیاد )
    گاهی هم ممکن یک مشکلی خود دختر داره که انها اینقدر عجله برای اتمام کار داشتن....
    یک چیز دیگه : تو جلسات اولیه خواستکاری احساسی با دختر رو به رو نشید غالبا دخترها مرد با جذبه را بیشتر میپسندن تا مردی که از اول و با یک بار تماس اظهار علاقه میکنه ....
    امیدوارم موفق باشی
    همه مردم منطق مشخصی ندارن که به دنبال دلیل منطقی باشی

  2. 2 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    فدایی یار (یکشنبه 18 اسفند 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 10 دی 92)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    بهتره این بحث رو خاتمه بدیم.
    -----------------------
    به هر شکل هر کسی می تونه با منطق نامشخص و نادرست خودش زندگی کنه و خودش هم باید تابان اشتباهتش رو پس بده اما به هیچ وجه نمی تونه با منطق نادرستش به دیگران( خواستگار ، همسر و... ) ضربه روحی یا جسمی بزنه یا دیگران را بازیچه خودش قرار بده.

    می تونید معیار اول تون رو "ظاهر و قیافه" بگذارید اما احتمال اینکه ازدواج ناموفق و شکست خورده بشه خیلی زیاده!!

    به هر شکل روش منطقی این هستش که از تمام های معیار مهم معدل(میانگین) بگیرین.
    یک نگاه به کارنامه های تحصیلی خودتون بندازین.
    مثال : ممکن هستش یک نمره 18 در کارنامه وجود داشته و 4 تا نمره 12. (معدل کل 13.2)
    کسی فقط نمره 18 رو نگاه نمی کنه و فقط معدل کل رو نگاه می کنن.

    -------------------------------
    بحث رو ادامه نمی دهم. هر کسی می تونه با منطق نامشخص و نادرست خودش همه چیز رو تجربه کنه اما خب بعضی از اشتباهات یک عمر گریبان گیر ادم هستند و راه جبران ندارند.

    کلام اخر: دختر خانم های محترم هم که می گن خجالت می کشیم فلانی رو به عنوان همسر به دیگران معرفی کنیم، به خودتون هم نگاه کنید و ببینید غیر از ظاهر چه امتیاز و موقعیتی دارین که همسرتون بتونه از اونها هنگام معرفی استفاده کنه و یا افتخار کنه.

  4. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    جناب امیر محمد شما خودتون تو پست قبلی گفتید باید به دل بشینه و معیارهای دیگه مهم هستن و باید مد نظر باشن
    صد البته که حرف ما هم همینه
    من از قیافه کسی خوشم نیاد یا رد میکنم یا بعد از یکم اشنایی به دلم میشینه ... پیش اومده برام .. به قول شما جذابیت های دیگه اش رو با عث افتخار میدونم که به دیگران معرفی کنم.. هر کسی هم سلیقه اش متفاوته
    برای خود من در کل ممکنه حتی بعد از کمی اشنایی حتی قیافه اش واسم فوق العاده جذاب بشه و کس دیگه ای رو جذاب ندونم
    ما میگیم اول به دل بشینه بعد معیارهای دیگه حتما بررسی بشن

    - - - Updated - - -

    جناب امیر محمود

  5. کاربر روبرو از پست مفید خانوم مجرد تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 10 دی 92)

  6. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خانوم مجرد نمایش پست ها
    جناب امیر محمد شما خودتون تو پست قبلی گفتید باید به دل بشینه و معیارهای دیگه مهم هستن و باید مد نظر باشن
    صد البته که حرف ما هم همینه
    من از قیافه کسی خوشم نیاد یا رد میکنم یا بعد از یکم اشنایی به دلم میشینه ... پیش اومده برام .. به قول شما جذابیت های دیگه اش رو با عث افتخار میدونم که به دیگران معرفی کنم.. هر کسی هم سلیقه اش متفاوته
    برای خود من در کل ممکنه حتی بعد از کمی اشنایی حتی قیافه اش واسم فوق العاده جذاب بشه و کس دیگه ای رو جذاب ندونم
    ما میگیم اول به دل بشینه بعد معیارهای دیگه حتما بررسی بشن

    - - - Updated - - -

    جناب امیر محمود

    ظاهرا شما پست های بنده را کامل نخوندید چون به نظر میاد اشتباه برداشت کردین.
    من گفتم ظاهر و قیافه صرفا باعث به دل نشستن کسی نمیشه.
    این معیار ها باعث میشه که کسی به دل بشینه!

    وقتی یک دختر یا پسر به دل ادم می شینه که طرف صاحب اخلاق خوب، فکر و عقل سالم ، تحصیلات عالیه ، موقعیت و شغل خوب ، خانواده خوب اینا باشه.

    ------------------
    کار درستی نیست که اول ظاهر رو نگاه کنید و بعد ارتباط رو اغاز کنین!!
    ابتدا اون معیار های مهم یکجا بررسی میشه و اگر معدل خوبی از همه اون معیار های مهم بدست اومد ارتباط و فاز اشنایی شروع میشه.
    نه اینکه اول قیافه رو نگاه کنید و حتی عقد کنید و بعد از زدواج تازه معیار های مهم دیگه رو بررسی کنید!!
    مثل این می مونه که یک موبایل رو بخاطر رنگ و زبیابی بخرین و مشخصات مهم دیگه اش رو اصلا نگاه نکنین و بعد از خرید پشیمون بشید، درسته اینجا ضرر مالی می کنین و شاید بشه چشم پوشی کرد اما مسئله ازدواج ناموفق و اشتباه چیزی نیستش که راحت بشه حرف از جدایی زد و نمیشه راحت فراموش کرد. چیزی هستش که تا اخر عمر باهاتون هست
    اینجاست که باعث اختلاف خیلی از زن و شوهر ها میشه و باعث جدایی میشه و حتی فزرند هاشون بخاطر کشمکش والدین اسیب می بینن

    --------------------
    به هر حال بحث رو ادامه نمی دهم.
    فکر می کنم حرف هام رو واضح گفتم و دوستانی یک مقدار منطق داشته باشن به راحتی درک می کنن.

  7. #45
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    خیر اقای محترم کسی نگفت عقد کنیم بعد اشنایی با معیارهای مهم صورت بگیره
    منم گفتم در نظر اول به دل بشینه بعد صحبت کنیم و....
    اول موبایل با ظاهر خوب رو برمیداریم در موردش اطلاعات میگیریم بعد میخریمش .. کسی نخواسته بخره بعد بفهمه چه چیز بیخودیه!!!!
    ضمنا موبایل ظاهرش مهم نیست
    اما انسان مهمه
    شاید کسی به دل یه پسر یا دختر نشینه اما به دل یه نفر دیگه بشینه
    ما هم نگفتیم طرف بی عیب ظاهری باشه یا ملکه زیبایی باشه!!

  8. کاربر روبرو از پست مفید خانوم مجرد تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 10 دی 92)

  9. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 94 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    1,372
    سطح
    20
    Points: 1,372, Level: 20
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 54 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اسیر سرنوشت نمایش پست ها
    به دل نشستن برای شروع یک زندگی لازمه.... سر صحبت من با خانم بی خیال هست که یک پسر پاک رو 6 ماه دنبال خودش کشونده و اخرش به دلیل به دل ننشستن قیافه ردش کرده و دلشو شکونده... دختر خوب فهمیدن اینکه طرف قیافش به دلت میشینه یا نه رو میشه از همون دیدار اول تشخیص داد ... اگه خوشت اومد ادامه میدی اما اگه خوشت نیومد رک و راست بهش بگید که از نظر ظاهری جذابیتی براتون نداره.... چرا با احساسات دیگران بازی می کنید دختر بی خیال و نیکمرام ... ایا این کار از نظر انسانی، اخلاقی و شرع درسته؟ چرا همون اول رک و پوست کنده ردش نمی کنید... دخترخانم اگه از خواستگارت خوشت نمیاد، بشین صادقانه دلیل جواب رد رو بهش بگو... حالا این دلیل هرچی باشه قیافه، تیپ، طرز صحبت کردن، خانواده و ... من در جایگاه یک پسر این جواب برام قابل پذیرش تره تا اینکه بری یک بهانه مسخره جور کنی و بگی به خاطر اون از ازدواج منصرف شدی!!! با ابراز صادقانه نظر هم به خودت احترام میذاری هم ه شعور طرف مقابل...
    سلام
    دوست خوبم این تاپیک رو درست ندیدم با تعریف کامل تجربه خودم خراب کنم
    من از اولین برخورد که اون اقا پیشنهاد ازدواج دادن خیلی جدی گفتم نه اما ایشون اصرار کردن اجازه بده حرف بزنم بعد نه بگو؛من از انسانیت به دور دیدم همون اول دلیل مخالفتم رو بیان کنم چون ممکن بود از نظر من رد باشن اما از نظر یک دختر دیگه تایید شن؛پس درست نبود باگفتن نظر شخصیم اعتماد به نفس یک جوون رو زیر سوال ببرم
    ضمن اینکه اگه پست اولم رو کامل خونده بودین متوجه میشدین چون بهش عادت کرده بودم (شاید هم وابسته)واسه همین اگر از طرف خونوادم بایکوت نمیشدم نهایتا تن به انتخابشون میدادم اینو گفتم که بدونین اگه قیافه واسه دختری مهم جلوه میکنه دلیل بر بی خردی و کوته بینی اون دختر نیست

  10. کاربر روبرو از پست مفید خیال تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 10 دی 92)

  11. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 مهر 94 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1392-11-27
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    1,400
    سطح
    20
    Points: 1,400, Level: 20
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 11 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    همه بچه هایی که میگن قیافه مهمه درست میگن. اما در حدی که نازیبا نباشه. میخوام ببینم همه دخترا پدراشون یا داداشونو به خاطر قیافه دوست دارند؟

    واقعا دختری هست که به خاطر ظاهر پدرش دوست نداشته باشه باهاش بیرون بره؟

    من خودم دوستایی دارم که واقعا ظاهر زیبایی ندارند و من قلبا دوستشون دارم و خوشحال میشم باهاشون قدم بزنم. دلیلی نمی بینم به خاطر ظاهر خدادادی دوستم اونو کنار بزنم.

    به پسرا هم این نکته رو یاد آوری کنم که از قدیم گفتند " زن خوشگل ماله مردمه "

    از همه اینا گذشته ما نفهمیدیم آخر این قضیه به کجا رسید. آقا مرتضی ما رو بیخبر نذار.

  12. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اسفند 92 [ 03:29]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    77
    سطح
    1
    Points: 77, Level: 1
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 21 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    منم الان همین مشکل شما رو دارم متاسفانه . منم رد شدم توی خواستگاری . با وجود داشتن شرایطی که مد نظرشون بود .
    اما یهویی نمیدونم چرا برگشت گفت نمیخوامت .
    منم دارم دیوونه میشم.
    نمیدونم چرا اینجوری شد یهو.:(


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.