از همه دوستان سپاس گذار و ممنونم،من تصمیم گرفتم همه چی رو بسپارم دست خدا چون از اول عاشقیم خدا هم بوده یعنی خودم پاش رو به این ماجرا باز کردم حتما خودش جوابی بهم خواهد داد.با وجود اینکه دختر مورد علاقه ام من رو انتخاب نکرد اما من براش ارزوی خوشبختی میکنم اون 7 سال معشوقه من بوده من 7 سال اون رو تو شبهای قدر از خدا خواستم اون دختر زیبا ترین شبها و زیبا ترین احساسها رو بهم میداد و من هنوز هم دوسش دارم اما نمی دونم چرا .ای کاش خدا دوباره اون رو به زندگیم برگردونه.هنوز هم مثل ثابق دوسش دارم یه جور بد دوسش دارم
از همه دوستان ممنونم
- - - Updated - - -
سلام،ممنون که وقتتون رو برای من گذاشتین من از حرفاتون خیلی استفاده کردم کامل و گویا بود.وجود اون دختر در زندگی من حکمتی داشت و من احساس میکنم اگه اون نبود شاید تا حالا از بین رفته بودم.
سپاس










علاقه مندی ها (Bookmarks)