به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط رفیق فابریک نمایش پست ها


    و اما خانوم دختر بیخیال گرامی

    ممنونم بابت این همه نوشتن واقعا خجالت زده شدم بینهایت سپاسگزارم

    مورد اولتون یه نوع دوستی محسوب میشد درسته؟؟؟
    معایب دوستی هم که برام نوشتی در همان مورد اول


    و اما مورد دوم
    مورد دوم خیلی خوبه امـــا هم سن هردومون کمه و هم زوده درسته؟؟؟
    من الان به این خانوم فهموندم که به ایشون علاقه دارم و به ایشون فکر می کنم و ایشون هم کاملا کاملا صادقانه بهم گفتند کسی در زندگیشن نبوده و نیست و اصلا هم علاقه ای به ارتباط با جنس مخالف از راه دوستی ندارند من هم باز به ایشون گفتم که هدف شما کاملا هدف بنده منی باشد و من هم به همین علت خواستم از علاقه ام به شما بگم تا در جریان باشید که شما رو به عنوان همسر برگزیدم نه چیز دیگری

    مسئله ی اصلی این هستش که ایا من باید خانواده هارو درجریان بگزارم ؟؟؟ و یا نه به ایشون ثابت کنم که واقعا حس من به ایشون یه حس زود گزر نبوده و نیست؟؟؟؟

    در خصوص مورد دوم برام بیشتر می گید تا روشن شم فقط در بازه ی جزئییات بنده
    سنتون و ندیدم ! موضوعتون کلا گویا عوض شده ! پست اول با این پست یکم فرق داره!

    من میگم اگه میخواین نتیجه خوبی در این تالار بگیرین تو یه تاپیک جداگانه موضوع و مطرح کنین ! بازم بپرسین از مدیران ! آخه موضوع تاپیک باپست اول هم خوانی داره اما پست آخر و مشکل آخرتون فرق داره.
    از گوشه مثلث کوچیک کنار پستتون یا لینک تماس بپرسین . فکر کنم لازمه تغییر بدین اینجوری بچه هاایی که قبلا اومدن پستتونو دیدن فکر میکنن مشکل هنوز همون قبلیه نمیاین بخونن ببینن مشکل عوض شده و نظرشونو بدن.



    بنظر من که یه دختر 23 ساله هستم .
    حدودا دوسالی هست با این تالار اشنا شدم و پست هارو خوندم ازمهرم عضو شدم .

    کارشناس هم نیستم .

    نظرم با توجه به تجربه خودم، و تجربه دیگران که از این تالار کسب کردم اینه که بله لطفا از طریق خانواده اقدام کنین. درسته سنتون کمه . اما الان میخواین چکار کنین اگه به خانواده ها نگین؟؟؟

    بااهاشون یه مددت بقصد اشنایی بگذرونین دیگه!! خب میشه همون مورد اول ! دیگه نمیشه؟؟دقت کنین ناخوداگاه میشه.

    الان مورد دوم همون مورد اول بود فرقش این بود که گفتم آشنایی مخفی نباشه در بستر خانواده باشه ورگرنه مشکلات مورد اول ممکنه پیش بیاد البته ممکن هم پیش نیاد. که شما خودتون اسمش و گذاشتین دوستی.

    در خصوص جزییات شما؟؟؟ یعنی چی؟ جزییات شما چی بود مگه؟میشه بگین چطور میخواین ثابت کنین حستون زودگذر نیست؟

    من یه سوال اون بالا کردم ازتون پاسخی ندادین.
    گفتم شما الان میتونین بگین حستون زودگذر نیست و احساس واقعیه. دوسال دیگه هم میگین ؟؟؟؟ مظمعنین احساستون تغییر نمیکنه؟
    مطمعن هستین دوسال دیگه خانوادتون موافق هستن؟
    اصن تو این دوسال میشه بازه ارتباطی که برای خودتون پیش بینی میکنین در چه حدودیست؟
    اصلا باهم در ارتباط میخواین باشین یا خیر.
    مدت آشنایی که تعیین کردین یا میخواهین بکنین چقدره ؟ مطمعنا دوسال یا سه سال نیست که؟؟؟؟؟!!!!!!!

    بعد این مدت میخواین چکار کنین اگه جواب هردو مثبت بود؟
    هردو میرین پی زندگیتون تا دوسال دیگه ؟


    یا نه با هم بازم در ارتباط هستین؟
    مطمعنین وابسته نمیشین؟

    مطمعنین رابطه کنترل شده میمونه؟ منظورم رابطه جنسی نیس ها!!!! منظورم اینه که وابسته نشین ! یعنی شما مطمعنین از خودتون که یوقتی وابسته نمیشین که یوقتی اگه این ازدواج سر نگرفت بخودتون اسیبی نرسه ! یا مطمعن هستین ایشون وابسته نمیشن؟

    احساساتتون و میتونین کنترل شده نگه دارین؟

    یه سوال دیگه جرا بخانواده نمیگین؟ یعنی چی سنمون کمه؟ خب شما قراره دوسال دیگه شرایط و درست کنین دیگه!!!!در خودتون این توانایی و نمیبینین؟؟ مطمعن هستین دوسال دیگه آمادگی ازدواج دارین؟بیشتر که نمیشه؟؟
    اگه یوقت دختر خانوم مورد های بهتری خواستگار رسمی داشتن!!! شما هم سر دوسال به قول و قرارتون نتونستین برسین تکلیف چیه؟؟؟

    من شنیدم معمولا پسرا تا سن 25 و دخترا تا 22 تغییراتی دارن ! مطمعنین شما تغییر نمیکنین؟؟

    فکر میکنم این مشکل شما اونقدر ارزش داره که حتما براش مطالعه ای داشته باشین.

    معیار های انتخاب همسر بخش اول
    معیارهای انتخاب همسر بخش دوم
    معیارهای انتخاب همسر بخش سوم

    اگر شرایط ازدواج ندارین........(دمیدن در تنور احساسات ممنوع)
    اگر چنین است صبر کنین
    دلایل عینی منع ارتباط دختر و پسر. (زیاده اما خب بدرد بخوره ؛ صفحه اول و بخونین ، بعد مثال هارو چندتاشو بخونین اون مثالهای صفحه اخر هم بخونین بد نیست.)

    -
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 02 اسفند 92 در ساعت 12:57 دلیل: حذف تکرار

  2. 5 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), rozaneh (شنبه 03 اسفند 92), فرهنگ 27 (جمعه 02 اسفند 92), فرشته مهربان (شنبه 03 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 03 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.