به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 23 از 73 نخستنخست ... 3131415161718192021222324252627282930313233435363 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 221 تا 230 , از مجموع 730
  1. #221
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 10 بهمن 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    7,391
    سطح
    57
    Points: 7,391, Level: 57
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Created Blog entryTagger Second ClassVeteran5000 Experience PointsSocial
    نوشته های وبلاگ
    2
    تشکرها
    1,724

    تشکرشده 1,826 در 279 پست

    Rep Power
    45
    Array
    سلام بر همه دوستان همدردی ام که خیلی وقته ندیدمشون ، از قدیمی ها گرفته مثل

    مدیر عزیز همدردی
    بی بی
    فرشته مهربان
    کیوان
    بی نهایت
    بهار
    مسافر زمان
    محمد ابراهیمی
    یک زن امیدوار
    دختر مهربون
    کامروا
    شمیم الزهرا
    ویدا
    فرهنگ 27
    حامد 65

    آنی و ............ اونائی که به خاطر کم حافظگی اسمشون رو انداختم ...

    تا جدید الورود ها که تو این مدت که توفیق نبوده سر بزنم عضو همدردی شدن ...

    امیدوارم سرحال و شاد و پرتوان باشید ....

    .


    پر پروانه شکستن نه نشان هنر است ......... تو اگر پرشکنی شهپر شاهین بشکن




    مهاجري در راه دوست و هميشه در هجرت

  2. 16 کاربر از پست مفید مهاجر بي نشان تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 02 اسفند 92), del (پنجشنبه 15 اسفند 92), deljoo_deltang (چهارشنبه 30 بهمن 92), keyvan (پنجشنبه 01 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), paiize (پنجشنبه 01 اسفند 92), taraneh89 (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 30 بهمن 92), فرشته مهربان (چهارشنبه 30 بهمن 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (چهارشنبه 30 بهمن 92), محمدابراهیمی (چهارشنبه 30 بهمن 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), دختر مهربون (چهارشنبه 30 بهمن 92), شیدا. (پنجشنبه 01 اسفند 92)

  3. #222
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array
    من هم دلم می خواد یادی از قدیمی تر ها بکنم ،شاید بهانه ای شد برای اینکه این بزرگواران یک خبری از خودشون به گوش ما برسونن.... ( هیچ ترتیبی و آدابی مجوی، چون همه این اسم ها برای من در یک ردیف نوشته می شن ...)

    نیلای با اراده( یا همون سابینای خودمون) که رنج یک تغییر بزرگ رو تحمل کرد و من همیشه تحسینش می کنم ...
    بی دل عزیز که فرصت نشد بگویم چقدر دوستش دارم اما بزرگ بود و از اهالی امروز بود ... ای کاش اینطور رنجیده خاطر نمی شد. ای کاش کسی از دلش در می آورد ....
    صبای دوست داشتنی که من نمی دانم این همه منطق، توی کله این دختر چه می کرد! ... وقتی به او گفتم "دوستش دارم" که دیرش شده بود و داشت می رفت ... کاش بیشتر می آمدی
    دل عاشق که پست هایش دلگرمم می کرد که همین گوشه کنارها کلی زندگی عاشقانه جاریست ....
    یاسای پر از شادی و سرزندگی که یک روز گذاشت و رفت و ....
    شایانا ی دوست داشتنی، دختر پاییز....
    آنی سرد و گرم چشیده‌ی دوست داشتنی.... چقدر دلم می خواست مثل او فکر می کردم ... پر از شور زندگی ...
    سارا بانوی عاشق رنگ وارنگ که پست هاش پر بود از کلی شیطنت و دخترانگی ....
    و دیگرانی که اکنون بخشی از زندگی سه ساله من در این تالار شده اند و خودشان بی خبرند! ...

    فرصت نشد به هیچ کدامشان بگویم چقدر تحسینشان می کنم و چقدر خواستنی هستند .... همیشه دیر می کنم! ....
    کاش می شد از تک تکشان خبری گرفت .... کاش می آمدند و یک جمله می نوشتند که اوضاع احوالشان روبراهست یا نه .... کاش برگردند ...


    راستی دو نفر جا ماندند:
    تسوکه ( اعتراف می کنم خیلی طول کشید تا با اسمش کنار بیام!) که خیلی تلاش کرد ثابت کند با روزی پنج دقیقه می تواند خانمش را شیفته و والای خود کند... توانست؟

    خارپشت که این اواخر زد به صحرای کربلا! .... هنوز هم لقمه را دور سرش می پیچاند؟

    یاد و خاطرشان گرامی باد!



    روز و روزگار همگی خوش!

    هر چیز که در جُستن آنی، آنی

    مولانا

  4. 17 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 02 اسفند 92), del (پنجشنبه 15 اسفند 92), deljoo_deltang (چهارشنبه 30 بهمن 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), paiize (پنجشنبه 01 اسفند 92), rozaneh (پنجشنبه 01 اسفند 92), sanjab (چهارشنبه 30 بهمن 92), taraneh89 (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 30 بهمن 92), فرشته مهربان (چهارشنبه 30 بهمن 92), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 05 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 01 اسفند 92), مسافر زمان (چهارشنبه 30 بهمن 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), دختر مهربون (چهارشنبه 30 بهمن 92), شیدا. (پنجشنبه 01 اسفند 92)

  5. #223
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array
    جالبه .زندگی رو میگم.
    تا یکی دو ماه پیش اونقدر سرم شلوغ بود که جواب هر درخواستی ازم این بود که ، شرمنده اصلا وقت ندارم.
    اما حالا اونقدر وقت دارم که .........

    ترانه پرسیدی ازدواج کردم یا نه ، جوابش معلومه .
    نه. هیچ حرکتی نکرده ام .

    دیشب یه حس خوب داشتم .
    نمی دونم برای شما هم اتفاق افتاده یا نه .
    خواب بودم و با دختری قدم میزدم انگار میدونستم که این همون دختره اس.
    همونی که میتونه دوست و همسر خوبی برام باشه.
    چه حس خوبی بود .
    نمی دونم آیا دلم برای این حس باید تنگ بشه یا خلقش کنم؟
    این چیزی هست که این روزها درگیرشم.

  6. 11 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 15 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), meinoush (پنجشنبه 01 اسفند 92), paiize (جمعه 02 اسفند 92), taraneh89 (پنجشنبه 01 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 01 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (یکشنبه 04 اسفند 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), دختر مهربون (شنبه 03 اسفند 92)

  7. #224
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65 نمایش پست ها
    خواب بودم و با دختری قدم میزدم انگار میدونستم که این همون دختره اس.
    همونی که میتونه دوست و همسر خوبی برام باشه.
    چه حس خوبی بود .
    چقدر خوب آقا امید. من همیشه دوست داشتم از اینجور خوابهای رمانتیک و دخترپسند ببینم ولی نمیدونم چرا همیشه خوابهام یه جور دیگه شده! با هم قدم میزدید؟

    میدونی اگه بارون هم بریزه و مثلا هر دو یک چتر داشته باشین و توی یکی از این راههایی که دوطرفش پر درخته و کمی روی زمین برگ زرد هم ریخته، توی همچین جایی اگه قدم بزنین خیلی دیگه قشنگ تر میشه. من همیشه آرزومه همچین خوابی ببینم.
    ویرایش توسط toojih : پنجشنبه 01 اسفند 92 در ساعت 17:58 دلیل: حذف تکرار

  8. 7 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), omid65 (پنجشنبه 01 اسفند 92), paiize (جمعه 02 اسفند 92), taraneh89 (پنجشنبه 01 اسفند 92), میشل (یکشنبه 04 اسفند 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92)

  9. #225
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    تق تق ....
    اجازه هست؟؟؟
    آخیشششش بالاخره تونستم وارد سالن
    خونه همدردی بشم.
    همش می آمدم هرچی میگشتم؛ در ورودی پیدا نبود این بابای همدردی مخفیش کرده بودن !!!!!
    اما خب یادشون نبود! جوینده ، یابنده است.


    آهان راسی من با خودم
    گل آوردم





    نه
    !!!

    یعنی راستش گفتم گناه دارن اینارو بچینم مطمعنا خانواده همدردی هم راضی نیستن من عمر این گل های کوچولو و با قیچی کوتاه کنم.
    برای همین از همون بوتشون عکس گرفتم آوردم !

    آخ داشت یادم میرفت کادوووووممم موند.

    ایناهاش اینم کادوم.





    کوچیکه؟؟ میدونم

    منم به فروشنده گفتم یه کادو بده برای بی نهایت آدم !!! آخه اعضای همدردی زیادن روز به روزم نسلش زیاد و زیادتر میشه!!! تازه اشم کلییی ام مهمون داره!!
    بعد فروشنده که یه پیرمرد مهربون بود
    گفت: بیا اینو ببر

    (همون کادو کوچیکه بالارو داد)

    گفت این کادو خاصه !

    گفتم این کوچیک نیستتتتت؟؟؟

    گفت توفقط کوچیکیشو نبین


    این جعبه کوچولو توش پر از آرزوست برای همه اعضا و مهمونای خونه همدردی که همیشه ترو تازه نگهشون داره.


    گفت وقتی اینو میبری انگار با خودت کلی دعا بردی دعا برای خوشبختی و سلامتیشون .

    گفت توش پر از عشق و محبت و مهربونیه واسه این که همیشه لبخند بزنن....


    منم گفتم کارت درسته !!!!! آفرین ؛ بابا فروشنده
    !!!
    این عکس خودمه وقتی کادورو گرفتم



    گفتم انشالله دخترای همدردی هم اینجوری بشن:




    پسرا هم اینجوری:



    خودمونیم ها دخترا خوشگل تر میخندن!!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : پنجشنبه 01 اسفند 92 در ساعت 23:24

  10. 18 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 15 اسفند 92), heaven65 (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), majid_k (دوشنبه 05 اسفند 92), paiize (جمعه 02 اسفند 92), rozaneh (شنبه 03 اسفند 92), shabnam z (شنبه 03 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (شنبه 03 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (یکشنبه 04 اسفند 92), مسافر زمان (پنجشنبه 08 اسفند 92), مصباح الهدی (جمعه 02 اسفند 92), آویژه (جمعه 02 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), دختر مهربون (شنبه 03 اسفند 92), شیدا. (شنبه 03 اسفند 92), صبوری (جمعه 02 اسفند 92)

  11. #226
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    تازگیا حس میکنم تهی و خالی از انرژی شدم
    انگار یه مسافرت نیاز دارم
    از بس کارای اساسی رو امروز فردا کردم وقت رفت
    هنوزم نمی دونم مشکلم چیه
    این همه کتاب خوندم ولی حس عالم بدون عمل رو دارم انگار همه اونها یک دقیقه بعد از یادم میرن
    شاید هیچ وقت عمقی نخوندم
    شاید هم نتونستم عمقی بخونم
    واژه شاید رو نهی می کنند شاید به خاطر بارش
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  12. 11 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 03 اسفند 92), paiize (شنبه 03 اسفند 92), shabnam z (شنبه 03 اسفند 92), toojih (شنبه 03 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (شنبه 03 اسفند 92), ویدا@ (یکشنبه 04 اسفند 92), میشل (یکشنبه 04 اسفند 92), مسافر زمان (پنجشنبه 08 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 03 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 03 اسفند 92), شیدا. (شنبه 03 اسفند 92)

  13. #227
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array
    سلام دوستان خوبم وبلاگ نگاه کنید نظر دهید
    اسم وبلاگ تخصصی ترین کنکور ارشد مشاوره
    اهنگ هفت سین از خواننده راستین وقاری است دانلود کنید اهنگ زییا قشنگ است
    من مدیر برنامه خواننده اقای راستین وقاری هستم
    کنسرت اقای راستین وقاری تاریخ 21 اسفند در سا لن تالار ایوان شمس تهران است
    ممنون

  14. 7 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    paiize (سه شنبه 06 اسفند 92), rozaneh (دوشنبه 05 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 08 اسفند 92), مسافر زمان (پنجشنبه 08 اسفند 92), بی نهایت (دوشنبه 05 اسفند 92), دختر مهربون (پنجشنبه 08 اسفند 92), دختر بیخیال (دوشنبه 05 اسفند 92)

  15. #228
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array

    نادیا-7777 عزیزم بازگشت پر افتخارتون را به همدردی خوش آمد می گوییم.
    ویرایش توسط بی نهایت : دوشنبه 05 اسفند 92 در ساعت 15:28

  16. 12 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (سه شنبه 06 اسفند 92), del (پنجشنبه 15 اسفند 92), deljoo_deltang (دوشنبه 05 اسفند 92), gole kaghazi (یکشنبه 18 اسفند 92), paiize (سه شنبه 06 اسفند 92), rozaneh (چهارشنبه 07 اسفند 92), sanjab (دوشنبه 05 اسفند 92), toojih (دوشنبه 05 اسفند 92), فرشته مهربان (دوشنبه 05 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 08 اسفند 92), مسافر زمان (پنجشنبه 08 اسفند 92), دختر مهربون (پنجشنبه 08 اسفند 92)

  17. #229
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array
    سلام دوستاي عزيز خودم

    خوبين؟؟؟؟

    انقدر دلم يه دفعه براتون تنگ شد كه شارژ كردم فقط به عشق احوالپرسي باهاتون

    بي نهايت گلم خوبي؟ انقد خوشحالم كه با همسرت بالاخره به تفاهم رسيدي و خوشبختي كنار بچه هات

    آويژه عزيزم شما چطوري؟ خوبي خانم گل؟

    دختر مهربون ، ترانه بانوي گل ، جناب baby ، ويدا جون، راحيل خانوم و همه بچه هاي قديمي شماها خوبين؟

    بي دل ديگه نيومد؟

    چقدر عضو جديد داريم
    الان ما بايد بهشون خوشامد بگيم يا اونا به ما؟ آقا ما رو هم به جمعتون راه ميدين؟

    ياد روزايي كه با صندلي داغ
    آقاي ابراهيمي و نازنين عزيزم و سوالاي پدربزرگ حسابي ملت رو نقره داغ مي كرديم بخير

    راستي
    omid65 من اخيرا تو دي ماه رفته بودم كربلا براي همه بچه هاي همدردي دعا كردم. حتما به وقتش شما هم مزدوج ميشي

    راستي خيلي سفرم خوب بود...اصلا فكرشم نمي كردم اين سرزمين عجيب انقدر عالي باشه

    تازه 1 كار ديگه هم كردم...از الان دارم تلاش مي كنم براي آزمون دكترا...

    آخي يه روزگاري همه دغدغم ارشد رفتن بود...چه زود آرزوهاي ديروزمون ميشه دستاورهاي امروزمون


    راستي
    زهره هم خدا رو شكر اوضاع زندگيش بهتر شده و داره تو رشته مورد علاقش درس مي خونه

    بچه ها ديگه اسم هر كي رو نياوردم ببخشه منو... به ياد همتون هستم اما ديگه خيلي نمي رسم بيام.


    اوضاعم دم پايان نامه دادن شدن مثل حامد 65 از هر فرصتي براي در درفتن از پايان نامه ميرم دنبال بازيگوشي

    راستي از
    رايحه عشق و چشمك و سرافراز و صبا و سارا بانو و آشپزخونه همدردي چه خبر؟

    يادتونه پارسال شب يلدا چه اثر هنري اي آفريدم؟ چقدر
    بي دل و پدر بزرگ و بي بي مسخرم كردن

    جاي
    آني عزيزم خيلي توي تالار خاليه. جاي بهار زندگي ، جاي پاييزان عزيزم. مامان فكور و مريم 123 عزيز دلم

    ياد زنگ نقاشي هم بخير و نقاشي هاي
    خارپشت

    ضمنا عرض ارادت داريم خدمت مديران گرامي تالار جناب مدير، آقا كيوان، لرد حامد، فرشته مهربان. فقط تالار خيليييييييييييي سوت و كوره ها

    راستي ياد داملاي مهربون هم بخير

    واي چقدر درد و دل داشتم من تو چند ماهي كه نبودم

    خوب تا برنامه بعدي شما را به خداوند مي سپارم


    روزی تو خواهی آمــــــــد از کوچه های باران

    تا از دلـــــــم بشويي غمهاي روزگـــــاران...





  18. 14 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 15 اسفند 92), deljoo_deltang (سه شنبه 06 اسفند 92), gole kaghazi (یکشنبه 18 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), khanoomi (جمعه 16 خرداد 93), omid65 (چهارشنبه 07 اسفند 92), rozaneh (چهارشنبه 07 اسفند 92), toojih (سه شنبه 06 اسفند 92), فرشته مهربان (سه شنبه 06 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 08 اسفند 92), محمدابراهیمی (سه شنبه 06 اسفند 92), مسافر زمان (پنجشنبه 08 اسفند 92), آویژه (چهارشنبه 07 اسفند 92), بی نهایت (سه شنبه 06 اسفند 92)

  19. #230
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array
    سلام خانم بهار شادی محترم به تالارهمدردی خیلی خوش امد می گویم
    جا در تالار خیلی خا لی بود دلم خیلی تنگ شده بود امیدوارم دوباره مثل قبل به فعا لیت در تالارهمدردی ادامه دهید
    به تالارهمدردی خیلی خوش امد می گویم

  20. 8 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 08 اسفند 92), rozaneh (چهارشنبه 07 اسفند 92), taraneh89 (شنبه 10 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 08 اسفند 92), مسافر دنیا (شنبه 10 اسفند 92), مسافر زمان (پنجشنبه 08 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 10 اسفند 92), ستیلا (پنجشنبه 08 اسفند 92)


 
صفحه 23 از 73 نخستنخست ... 3131415161718192021222324252627282930313233435363 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.