سلام، با این فکرها به نظرم روزبروز فاصله تون دورتر و روابط بدتر میشه. این که خیلی راحت بوده. خب شما زنگ میزدی شب قبلش و التماس دعا میداشتی و ازشون خداحافظی میکردی. تازه به نظرم باید پیگیر باشی که الان کجان و کی می یان و اینکه برای استقبالشون کی برین که از قبل کمک کنین و از اینجور حرفا.








علاقه مندی ها (Bookmarks)