شما هی مدام میگید معذرت میخوام اونم خوب باید بگه مهم نیست و ایراد نداره
اس بده بگو حرفی که میخواستید بگید چی بوده ؟
اگرم گفت حرف مهمی نبوده بازم قانع نشو و بگو برای من مهمه (دخترا افعال معکوس زیاد استفاده میکنن وقتی که میگن مهم نیست یعنی خیلی دلشون میخواد که در بارش حرف بزنن)
فکر نکنم کسی تو زندگیش بوده باشه شاید میخواسته بگه که بهش اس ندید (معلومه پیامی که فرستادی خیلی رفاقتی بوده چون گفتی که بهت جواب محترمانه داده ) شاید دلش میخواسته محترمانه تر پیام بفرستی
فقط نامزد داشتن که ملاک نیست ممکنه برادری، پدری یا کسی باشه که موبایل این دختر رو ممکنه ببینه
یا به احتمال خیلی قوی این دختر برداشت دوستی از کارای شما کرده و دلش میخواد رسمی تر صحبت کنید (که دلیل خیلی خوبیه)
هر طور شده ازش بخواهید ادامه حرفشو بگه







هر طور شده ازش بخواهید ادامه حرفشو بگه

علاقه مندی ها (Bookmarks)