با سلام
مریم عزیز ، تاپیک جدا باز کن و در آنجا وضعیتت را شرح بده .
ارت جان
همینجا باز هم کنترل احساس را در یک موردی که قبلاً هم خودت تشخیص داده بودی رها کردی . این یعنی تمرکزت برای اینکه مواظب حرکتهای احساسی باشی آنلاین نیست و تمرکزت روی سوژهایی که احساساتت قبلاض برات ساخته پرت هست . به پستی که اخیر در تاپیک فقط خدا ارسال کردی دقت کن ..... پستت به درخواست فقط خدا حذف شد .... اما شما رفتی عینش را دوباره ارسال کردی .... چون تمام توجهت به این بود که شاید او نخوانده باشدش ، ارسال کردی که او بخواند .... این یعنی آنکه احساسات محور شده و تصمیم گرفته ..... اینکه حتماً او بداند که شما چرا حالت بد بوده ، اینکه بداند دلایل مختلفی داشته و ..... در حالی که عقل می گوید اصلاً ضرورت نداره پستی ارسال کنی و ... اولویت اول برای عقل ضرورتها هست که با دو سئوال در برابر هر تصمیمی مشخص می شود .... آیا ضرورت دارد ؟ اصلاً مهم هست ؟
همینجا یک کلید برای تشخیص اینکه تصمیمی و حالتی یا مشغولیتی در ذهن احساسی هست یا عقلانی همین دو سئوال هست ... که می تونی در مورد مشغولیت ذهنیت در رابطه با اون پست و خوندن اون حرفها توسط فقط خدا پیاده اش کنی تا تشخیص بدهی که اون کار احساسی بود یا عقلانی .
تکلیفی که می خواهم انجام دهی .... این است که این بررسی را که انجام دادی در پست بعدی تشخیصت مبنی بر احساسی بودن یا عقلانی بودنش را اعلام کن با تحلیلهایت ( عینی تحلیل عقلانی بودن یا احساسی بودن را بنویس ....









علاقه مندی ها (Bookmarks)