
نوشته اصلی توسط
بهار67
با سلام به همه عزیزان که تاپیک منو خوندن
ملکه عزیزم ممنونم از این که تجربت رو در اختیار من قرار دادی.
khaleghezy از شما هم خیلی ممنونم که منو یاری کردین و راهنمایی واقعا ممنونم امیدوارم همسرم قبول کنه چون من خودمو میشناسم که نمیتونم با اونا تو یه ساختمون زندگی کنم اما تمام سعیمو میکنم که تو آرامش بهش بگم امیدوارم قبول کنه ،البته اینم بگم که همسر من 2 تا برادر بزرگتر از خودش داره که ازدواج کردن نمیدونم اما یه حسی بهم میگه شاید اونا بهش گفتن این کارو بکنه، اگر واقعا اینجوری باشه منم یه آشی براشون میپزم روش یه وجب روغن که واسه مکان زندگی من تصمیم نگیرن باید ته توش دربیارمممممممممممممم
علاقه مندی ها (Bookmarks)